خوش آمدید

۱۹ فرصت سرمایه‌گذاری فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی می شوند

۱۹ زمان اندوخته‌گذاری فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معارفه می شوند

به نقل از خبرگزاری برنا از فارس،  محمد ثابت اقلیدی امروز، ۲۱ بهمن با گفتن این که نمایشگاه‌های تخصصی گردشگری زمان مناسبی برای معارفه داشته‌ها و جاذبه‌های گردشگری است، او گفت: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه در پایتخت برگزار می‌بشود و مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده فارس در این نمایشگاه فارس وجود فعال و متغیری خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: در این نمایشگاه ۱۹ زمان اندوخته‌گذاری در استان فارس به‌صورت کاملاً تخصصی و جزییات موردنیاز اندوخته گذران معارفه می‌بشود.

ثابت اقلیدی او گفت: اکنون ۲۱۶ پروژه گردشگری درزمینه‌ی‌های گوناگون تأسیسات گردشگری، هتل‌های ۴ و ۵ ستاره، مجتمع گردشگری و… در سطح استان در حال احداث است مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در ادامه گفت: مقدار اندوخته‌گذاری این پروژه‌ها ۸۷ هزار میلیارد ریال است که با دقت به‌پیش بینی‌های انجام‌شده اشتغال‌زایی این پروژه‌ها به ۵ هزار و ۸۰۰ نفر می‌رسد.

ادامه مطلب
رامین رضاییان رقیب رونالدو و میتروویچ!

وی فرمود: مطابق آماری که داریم فارس ازنظر تعداد پروژه رتبه دوم کشوری و ازنظر حجم اندوخته‌گذاری رتبه ۷ کشوری را دارد یقیناً این رقم بدون در نظر گرفتن قیمت زمین موردنیاز محاسبه‌شده که اگر این قیمت محاسبه می‌شد رتبه فارس به دوم و حتی اول کشوری صعود می‌کرد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با گفتن این که استقبال اندوخته‌گذاران در حوزه گردشگری زیاد زیاد است، افزود: هم‌اکنون پروژه‌های اندوخته‌گذاری بسیاری در سطح استان خواست شده است که عمده اندوخته‌گذاری‌ها در شهرهای شیراز، سپیدان، مرودشت و کازرون است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آیا دوره بازی‌های انحصاری به آخر رسیده است؟

انتهای مطلب 



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها