خوش آمدید

بررسی گلکسی A15

نقد و بازدید گلکسی A15 + ویدیو


تلفنهای سری گلکسی A سامسونگ امسال با تغییرات قابل‌دقت و پیشرفت‌هایی تحسین‌برانگیز به رقابت بازگشته‌اند تا باز هم خودی نشان دهند. گلکسی A15 به‌گفتن یکی از ارزان‌ترین محصولات نسل تازه خانواده گلکسی A، بین‌رده‌ای اقتصادی است که توانایی بیشتری برای مقابله با همتایان خود دارند. این گوشی ویژگی‌هایی پررنگ همچون نمایشگر سوپر امولد فول اچ‌دی پلاس، اندروید ١۴ با چهار سال حمایتاساسی، تراشه مدیاتک Helio G99 و دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی را با خود یدک می‌کشد. زیر ذره‌بین بازدید دیجیاتو، همه چیز در رابطه گلکسی A15 را برای‌تان نقل می‌کنیم.

گلکسی A14 (بازدید دیجیاتو) از بهترین تلفنهای اقتصادی بازار می بود. این نماینده اقتصادی سامسونگ توانست به پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال بدل بشود. همه این‌ها جهت شد تا گلکسی A15 با مشخصاتی پیشرفته‌‌تر و قابلیت‌های به‌روزتر از راه برسد. این گوشی در قیاس با نسل قبل، تغییرات کم‌نظیری را توانایی کرده تا عملاً از ارتقاء اساسی منفعت‌مند باشد.

بازدید ویدیویی سامسونگ گلکسی A15

تماشای ویدیو از یوتوب

تماشای ویدیو از آپارات

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A15

نام گوشی گلکسی A15
نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی
چیپست مدیاتک Helio G99
حافظه رم ۴، ۶ یا ۸ گیگابایتی
حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با پوسته One UI 6
دوربین مهم سه‌گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۲۵ وات
وزن ۲۰۰  گرم
بدنه قاب پشتی و فریم پلاستیکی
قابلیت‌های جانبی تجهیزبه حسگر تاثییر انگشت روی دکمه پاور و جایگاه کارت حافظه
قیمت مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی نزدیک به ۷ میلیون تومان

گلکسی A15 را آراد سیستم برای بازدید در اختیار دیجیاتو قرار داده است. مجموعه آراد سیستم یکی از فروشگاه‌‌های معتبر انواع محصولات دیجیتال از جمله گوشی، تبلت، گجت‌های پوشیدنی و انواع ابزار به‌شمار می‌‌رود. برای خرید تلفنهای خاص و کمیاب بازار نیز می‌توانید به سایت آراد سیستم سر بزنید.

دقت داشته باشید که گلکسی A15 در دو مدل ۴G و ۵G به‌فروش می‌رسد. این مدل‌ها هیچ تفاوتی جز حمایتاز شبکه‌های اینترنت موبایل ندارند و مشخصات آن‌‌ها عیناً شبیه یکدیگر است. مدل ۵G قیمت بیشتری دارد؛ اما از آن‌جا که فعلاً تلفنهای سامسونگ در ایران از باند ۵G حمایتنمی‌کنند، خرید این مدل نیز نظر نمی‌‌بشود.

طراحی و کیفیت ساخت

نقد و بازدید گلکسی A15 + ویدیو ۶۹

بالأخره بعد‌از سال‌ها، هنگامی که گلکسی A15 را دستتان می‌گیرید، حس بدی به‌‌شما دست نمی‌دهد. احتمالا حتی گلکسی A14 آن‌طور که باید، حس خوبی را به کاربر منتقل نمی‌کرد و همین حس علتمی‌‌شد که نظر اکثر کاربران در رابطه گوشی‌‌‌های اقتصادی سامسونگ، منفی باشد. در گلکسی A15 اما این رویه تا حد بسیاری تحول کرده و باوجود آن‌که این گوشی بدنه‌ای تماماً پلاستیکی دارد، اما در دست گرفتن آن حس خوبی دارد. این نوشته به منفعت گیری از پلاستیک باکیفیت‌‌تر و یقیناً طراحی حرفه‌ای‌‌تر دستگاه برمی‌گردد که در ادامه به آن می‌‌پردازیم.

ادامه مطلب
بغض احمد نجفی ناکامی/امیدوارم راه «شهید رئیسی» گم نشود_تاشکن

نیمی از زبان طراحی گلکسی A15 با نسل تازه تلفنهای سامسونگ همگام است؛ درحالی‌که نیم دیگر آن هم چنان در حد تلفنهای چند سال پیش سامسونگ باقی مانده تا پیشرفت آن در طراحی خنثی بشود. روی نمای پشتی گلکسی A15 جز دوربین مهم سه‌گانه با چینش جداگانه، فلش LED کنار آن و لوگوی سامسونگ چیزی به‌چشم نمی‌خورد. این روزها جزئیاتی که گفتم را در همه تلفنهای سامسونگ – چه پایین‌رده و چه پرچمدار – می‌بینید و چیز عجیبی هم نیست.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

بررسی گلکسی A15
نقد و بازدید گلکسی A15 + ویدیو ۷۰

به‌پیروی از ترند روز، لبه‌های پنل پشتی گلکسی A15 کاملاً تخت و بدون انحنا است. ازطرفی سامسونگ فریم میانی دستگاه را با فرورفتگی هوشمندانه‌‌ای طراحی کرده تا ترکیب آن با لبه‌های تخت پنل پشتی، توانایی‌ای ارگونومیک و راحت‌تر برای کار کردن با آن‌را در اختیارتان قرار دهد. دکمه‌های ولوم و دکمه پاور ترکیب‌شده با حسگر تاثییر انگشت نیز نسبت به دیگر قسمت‌‌‌های فریم دارای بیرون‌زدگی می باشند و همین تبدیل دسترسی ساده‌تر به این دکمه‌های فیزیکی شده است. کارکرد حسگر تاثییر انگشت گلکسی A15 در شناسایی کاربر و قفل‌گشایی دستگاه کاملاً سریع بوده و در صورت تمایل از ویژگی تشخیص چهره هم می‌توان منفعت گیری کرد.

انگارً خلاقیت سامسونگ به نام‌گذاری رنگ‌های این گوشی هم کشیده و آن‌طور که این برند می‌گوید، گلکسی A15 در چهار رنگ «مشکی شجاع»، «آبی جادویی»، «آبی خوش‌بین» و «زرد شخصیت» اراعه می‌بشود. فارغ‌‌‌از این نام‌گذاری‌های شگفت، دیجیاتو رنگ زرد این گوشی را در اختیار دارد. پیش‌تر این چنین رنگ‌بندی جذابی را در گوشی‌‌‌های اقتصادی سامسونگ ندیده بودیم. پنل پشت گوشی برخلاف نسل قبل براق است، اما این نوشته مشکل خاصی تشکیل نمی‌‌کند و تنها امکان دارد رنگ مشکی این گوشی جاذب لک چربی و رد تاثییر انگشت باشد؛ به این علت نیازی به نگرانی برای دستمال به‌دست شدن و تمیز کردن مرتب دستگاه نخواهد می بود.

بررسی گلکسی A15
نقد و بازدید گلکسی A15 + ویدیو ۷۱

فریم میانی دستگاه برخلاف نمای پشتی براق است. این قسمت علاوه بر دکمه‌‌های فیزیکی مذکور، مواردی چون پورت USB-C، جک هدفون، میکروفون چندگانه و اسلات سیم‌کارت را شامل می‌‌بشود. گلکسی A15 به بلندگوی مونو تجهیزشده و خبری از صدای استریو در آن نیست؛ اما این نوشته در رده قیمتی این گوشی اهمیت چندانی ندارد و می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. ازطرفی بلندی صدای بلندگوی گلکسی A15 مناسب است و ترکیب این ویژگی با کیفیت و رسایی بالای صدا، توانایی‌ای قابل‌قبول را برای کاربران رقم می‌‌زند.

ادامه مطلب
تاریخ احتمالی معرفی سری گلکسی S24 لو رفت!؛ زودتر از انتظار
بررسی گلکسی A15
نقد و بازدید گلکسی A15 + ویدیو ۷۲

نهایتاً به همان قسمت گلکسی A15 می‌رسیم که خبری از زبان طراحی مدرن سامسونگ در آن نیست. روی پنل جلوی گلکسی A15 نمایشگر ۶.۵ اینچی دیده می‌بشود که با حاشیه‌های ضخیم احاطه شده و بالای آن نیز بریدگی قطره‌ای جا خوش کرده است. احتمالا این المان‌ها تا چند سال پیش قابل‌قبول بودند، اما اکنون هیچ بهانه‌ای برای منفعت گیری از این نوع طراحی پذیرفته نیست. این نوع طراحی قدیمی در پنل جلو تا حد بسیاری توی ذوق می‌زند و احتمالا در ابتدا نتوانید با آن کنار بیایید.

همان‌‌طور که گفتم، گلکسی A15 از کیفیت ساخت به‌مراتب بهتر از نسل‌های قبل‌اش برخوردار است. در برخورد با این گوشی، نوشته فوق را نیز به‌خوبی حس می‌‌‌‌کنید و به‌نظر می‌رسد که کره‌‌ای‌ها از پلاستیک مستحکم و بهتری در این دستگاه اقتصادی منفعت گیری کرده باشند. برخلاف مدل‌های رده‌بالای سری گلکسی A، خبری از استاندارد IP در این گوشی نیست؛ به این علت نباید آن‌را داخل آب یا خاک کنید. شگفت این‌‌که سامسونگ هیچ جزئیاتی را هم در رابطه با محافظ نمایشگر گلکسی A15 به‌‌اشتراک نگذاشته تا اطلاعات این قسمت از دستگاه در هاله‌ای از ابهام باقی بماند.

نمایشگر

بررسی گلکسی A15
نقد و بازدید گلکسی A15 + ویدیو ۷۳

یکی از کلیدی‌ترین پیشرفت‌های گلکسی A15 در همین قسمت است؛ جایی که نمایشگر ۶۰ هرتزی PLS LCD نسل قبل، جای خود را به نمونه گسترش یافتهتر ۹۰ هرتزی سوپر امولد داده تا عملاً با بهترین ارتقاء در تلفنهای اقتصادی سامسونگ سروکار داشته باشیم. نمایشگر ۶.۵ اینچی این گوشی علاوه‌بر منفعت‌‌مندی از پنل باکیفیت‌تر، از بیشینه روشنایی ۸۰۰ نیتی هم حمایتمی‌کند. ازاین‌رو چه در محیط داخلی و چه در محیط‌‌های پرنور خارج از خانه، مشکلی برای کار کردن با این گوشی نخواهید داشت. غنای رنگ گسترده‌تر و کنتراست بالای نمایشگر گلکسی A15 انجام کارهای گوناگون با این گوشی را به امری لذت‌قسمت بدل کرده تا تلفنهای اقتصادی سامسونگ نیز اکنون از جذابیت بیشتری برای بازی کردن، فیلم دیدن و حتی کارهای روزمره برخوردار باشند.

بررسی گلکسی A15
نقد و بازدید گلکسی A15 + ویدیو ۷۴

کیفیت نمایشگر گلکسی A15 در رده قیمتی نزدیک به ۶ تا ۷ میلیون تومان کاملاً خوب است و تنها ردمی نوت ۱۲ ۴G می‌‌تواند بهتر از این نماینده اقتصادی سامسونگ ظاهر بشود؛ چون مواردی چون بیشینه روشنایی ۱۲۰۰ نیتی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، رقیب چینی این گوشی را تا حد بسیاری نزدیک کرده‌اند. همانند آن‌چه‌‌‌که انتظار داشتیم، سامسونگ امکان انتخاب از بین پروفایل‌‌های رنگی Natural برای تصاویر طبیعی‌‌‌تر و Vivid برای تصاویر زنده‌تر را میسر کرده است. برای افت مصرف باتری نیز می‌توانید نرخ رفرش را روی حالت ۶۰ هرتز قرار دهید تا شارژدهی دستگاه زیاد تر بشود.

ادامه مطلب
بیتا فرهی سه شنبه به خاک سپرده می بشود

نرم‌افزار و رابط کاربری 

بررسی گلکسی A15
نقد و بازدید گلکسی A15 + ویدیو ۷۵

تازه ترین تلفنهای سری گلکسی A با رابط کاربری One UI 6 برپایه اندروید ۱۴ اراعه خواهد شد. گلکسی A15 با منفعت‌مندی از این مشخصه، مدرن‌ترین ترکیب نرم‌افزاری را در این رده قیمتی به‌ارمغان می‌آورد. این اما همه ماجرا نیست؛ گلکسی A15 ارزان‌ترین گوشی سامسونگ با سیاست تازه حمایتنرم‌‌افزاری این برند به‌شمار می‌رود. کره‌‌ای‌ها وعده انتشار کردن ۴ نسخه آینده اندروید در کنار ۵ سال به‌روزرسانی امنیتی را برای این گوشی داده‌اند. این حمایتنرم‌افزاری در تراز پرچمداران دیگر برندها قرار می‌گیرد.

پوسته One UI 6 تغییرات قابل‌‌توجهی را توانایی کرده و اکنون به پختگی مناسبی رسیده است. حال و هوای این نسل از One UI به‌لطف کوییک پنل تازه، نمایش بهتر اعلانات و طراحی بهتر اپ‌های اختصاصی اکنون مدرنیته بیشتری را به کاربر منتقل می‌‌‌کند. این چنین با از راه رسیدن One UI 6.1 برای گلکسی A15، می‌توانیم انتظار وجود طیف گسترده‌ای از قابلیت‌‌های هوش مصنوعی برای این گوشی باشیم. 

شگفت‌ترین نوشته در رابطه با گلکسی A15، عدم وجود ویژگی Always On Display در آن است. درحالی‌که این گوشی از نمایشگر امولد منفعت می‌‌برد، اما بی‌‌‌بهرگی آن از این ویژگی کلیدی، جای بسیاری را برای شگفتی باقی می‌‌گذارد. یک‌سری از دیگر ویژگی‌های قابل‌دقت One UI نیز در این گوشی وجود ندارند و علت نبوده است آن‌ها اشکار نیست. کارکرد دستگاه نیز به‌‌لطف این نسل از One UI بهتر از نسل‌های قبل به‌‌‌نظر می‌‌رسد و انیمیشن‌ها تا حد بسیاری روان‌تر شده‌اند.

کارکرد سخت‌افزاری

بررسی گلکسی A15
نقد و بازدید گلکسی A15 + ویدیو ۷۶

سامسونگ در این نسل از سری گلکسی A تصمیم گرفته که تمرکز بیشتری روی کارکرد سخت‌‌افزاری داشته باشد. گلکسی A15 نیز از این قافله جا نمانده و به چیپ مدیاتک Helio G99 تجهیزشده است. این تراشه پیش‌‌‌تر در گلکسی A24 نیز به‌کار رفته می بود. چیپ Helio G99 ویژگی‌هایی همانند لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC، پردازنده هشت هسته‌ای با دو هسته ۲.۲ گیگاهرتزی Cortex-A76 و شش هسته ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 را با خود یدک می‌کشد. 

ویژگی‌های هلیو G99 برای یک گوشی اقتصادی ۶ تا ۷ میلیون تومانی کاملاً کفایت می‌کند و می‌توان برای انجام کارهای عمومی و یقیناً، یک‌‌سری کارهای سنگین‌تر نیز روی آن حساب باز کرد. گلکسی A15 در مدل‌های متنوع با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در کنار ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم به‌فروش می‌رسد. دیجیاتو برای برسی قوت سخت‌‌‌افزاری گلکسی A15، از مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی منفعت گیری کرده است.

گلکسی A15 رقبای بسیاری را پیش‌‌‌روی خود نمی‌‌بیند. ردمی نوت ۱۲ ۴G مهم‌‌‌‌‌ترین رقیب این گوشی است که با تراشه اسنپدراگون ۶۸۵، قوت پردازشی در سطح نماینده سامسونگ را به‌نمایش می‌گذارد. در دیگر سو، موتو G54 (بازدید دیجیاتو) به تراشه پرقدرت Dimensity 7020 تجهیزشده که کارکرد آن به‌‌طور محسوسی زیاد تر است. درکل اما گلکسی A15 پیشرفتی دیدنی را در عرصه کارکرد سخت‌افزاری توانایی کرده تا از مسئولیت انجام طیف گسترده‌ای از کارها بربیاید. در ادامه نتایج تست بنچمارک‌های انتوتو، گیک‌بنچ، پی‌‌‌سی‌مارک و تری‌دی‌‌مارک روی گلکسی A15 و دیگر تلفنهای این رده قیمتی را مشاهده می‌‌‌کنید:

ادامه مطلب
سری گلکسی S25 به گمان زیادً در نسخه‌های اسنپدراگون و اگزینوس اراعه می‌شود_تاشکن
نام گوشی Antutu V10 GeekBench 6 Single-Core GeekBench 6 Multi-Core PCMark Work 3.0
گلکسی A15 ۳۹۶۶۲۶ ۷۲۵ ۱۹۸۱ ۹۲۲۲
گلکسی A05s ۳۰۲۶۹۰ ۴۱۶ ۱۳۹۷ ۸۲۲۰
موتورولا موتو G54 ۴۷۳۹۱۳ ۹۲۹ ۲۳۵۱ ۱۲۶۲۷

مغز متفکر گلکسی A15 نه‌‌تنها قوت مناسبی دارد، بلکه کاملاً پایدار بوده و مدیریت حرارت در آن به بهترین نحو انجام می‌پذیرد. مدیاتک Helio G99 در این گوشی مشکل کم شدن کارکرد ندارد و حتی با انجام سنگین‌ترین کارها نیز به مرحله داغی حاد نمی‌رسد. استرس تست ۳DMark نیز این نوشته را قبول می‌‌‌‌کند؛ به این علت می‌توان به کارکرد مناسب این تراشه در طویل‌زمان حساب کرد. نظر می‌کنیم برای داشتن توانایی‌‌کاربری بهتر با این گوشی، سراغ مدل‌های تجهیزبه رم ۶ گیگابایتی یا بالاتر از آن بروید؛ چون امکان دارد که مدل دارای رم ۴ گیگابایتی کارکرد کندتری را از خود نشان دهد.

بررسی گلکسی A15
نقد و بازدید گلکسی A15 + ویدیو ۷۷

بعد از برسی قوت پردازشی گلکسی A15 در بنچمارک‌ها، نوبت به اجرای بازی‌ها روی این گوشی می‌رسد. آلتو ادیسه، کال‌آودوتی موبایل و آسفالت ۹ از عناوین منتخب برای تست بازی روی این گوشی سامسونگ بودند. آلتو ادیسه بازی بهینه و نسبتاً سبکی است؛ ازاین‌‌رو اگر بازی‌های مورد علاقه‌تان در حد این بازی سبک باشند، در اجرای آن‌‌ها با این گوشی هیچ مشکلی نخواهید داشت. کال‌‌آودوتی موبایل نیز با بیشترین تنظیمات گرافیکی و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی گلکسی A15 اجرا می‌‌‌بشود. فرآیند اجرای این بازی نیز بدون مشکل داغی یا کم شدن فریم صورت می‌‌‌گیرد. آسفالت ۹ نیز یکی دیگر از عناوینی است که حتی با تنظیمات گرافیکی بالا، محدودیتی برای اجرای آن روی گلکسی A15 ندارید. تنها احتمالا بازی‌‌های سنگین‌‌‌تر همانند گنشین ایمپکت بتوانند عرق این گوشی اقتصادی را در بیاورند که یقیناً باتوجه به برچسب قیمتی آن، انتظار اجرای این چنین بازی سنگینی را نباید داشت.

دوربین

بررسی گلکسی A15
نقد و بازدید گلکسی A15 + ویدیو ۷۸

گلکسی A15 دقیقاً از همان مجموعه دوربین‌های نسل قبلی‌اش منفعت گیری می‌کند؛ حتی بدون اندکی تحول. روی پنل پشت دستگاه، دوربین مهم سه‌گانه با حسگرهای ۲+۵+۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق‌عریض و ماکرو جا خوش کرده است. برای گرفتن عکس‌های سلفی نیز باید از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی واقع در بریدگی بالای نمایشگر منفعت گیری کنید. پیش از آن‌‌که به بازدید نمونه تصاویر دوربین گلکسی A15 بپردازیم، مشخصات دوربین آن‌را مرور می‌کنیم:

ادامه مطلب
عملیات سنگین فنی برای تاسیس 200 کانال انتخاباتی/ سیر صعودی افتتاح کانال ها
نام گوشی گلکسی A15
دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با ضریب اف ۱.۸
دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲.۲
دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲.۴
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲.۰

از نظر فنی نباید انتظار منفعت گیری از دوربین‌های حرفه‌ای در تلفنهای اقتصادی را داشت. گلکسی A15 هم از قاعده مذکور مستثنی نیست. دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی این دستگاه مشخصات قابل‌توجهی دارد؛ اما کیفیت دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی آن چند پله پایین‌تر است. دوربین ماکروی این گوشی نیز کاربرد قابل‌‌اتکایی ندارد. در ادامه با نگاهی به نمونه تصاویر دوربین گلکسی A15، بازدید کارکرد دوربین آن نیز راحت‌تر خواهد می بود.

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این نماینده اقتصادی سامسونگ نسبت به رده قیمتی دستگاه کاملاً راضی‌کننده ظاهر می‌بشود. خروجی این دوربین در نور روز و به‌طور کلی، در شرایط نوری مناسب از گستره رنگی قابل‌قبول و رنگ‌های نسبتاً زنده‌ای منفعت‌مند می باشند. جزئیات قابل‌‌‌‌دقت تصاویر این دوربین نیز می‌‌تواند کار تعداد بسیاری از عاشقان عکاسی را راه بیندازد.

در شب اما شرایط همانند آن‌چه که در روز می‌بینید، نیست. قبل از هرچیزی، برای عکاسی شب‌زمان باید از حالت Night منفعت گیری کنید. با روشن کردن این حالت، تصاویر با شارپنس و روشنایی زیاد تر به‌دستتان خواهند رسید. اگر بخواهید در فضای داخلی یا محیط‌های تاریک با گلکسی A15 عکاسی کنید، درصورت وجود منبع نور مناسب امکان ثبت تصاویر باکیفیت هم چنان وجود دارد. اما اگر شرایط نوری محیط چالش‌‌برانگیز باشد، به گمان زیادً عکس ثبت شده چندان تمیز از آب در نخواهد آمد.

دوربین فوق‌عریض گلکسی A15 فقط در شرایط نوری ایده‌آل قابل‌قبول است؛ یعنی اگر در ساعات طلایی روز از مناظر عکاسی کنید، عکس ثبت شده با اغماض کیفیت مناسبی دارد، اما اگر از سوژه‌های نزدیک‌تر یا در شرایط نوری سخت‌تر عکاسی کنید، به گمان زیادً خروجی نهایی چندان دلپسند نخواهد می بود. منفعت گیری از این دوربین در شب نیز یکی از کارهایی است که نباید در این گوشی سراغ انجامش بروید.

دوربین جلوی گلکسی A15 برای گرفتن سلفی‌ در اکثر اوقات کارتان را راه می‌‌‌اندازد. پیشنهاد می‌کنم که برای گرفتن سلفی‌‌های باکیفیت‌تر، ابتدا جستوجو محیط مناسب و پرنوری باشید تا صورتتان تار نشود و جزئیات سلفی نیز از دست نرود.

باتری و شارژ

بررسی گلکسی A15
نقد و بازدید گلکسی A15 + ویدیو ۷۹

چه پرچمدار، چه بین‌رده و چه پایین‌‌رده؛ اکثر تلفنهای هوشمند سامسونگ انرژی خود را از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت فراهم می‌کنند. فاکتور مهم شارژدهی دستگاه اما فقط باتری نیست؛ بلکه فاکتورهای فرد دیگر چون هماهنگی بین نرم‌افزار و سخت‌افزار نیز در این نوشته دخیل می باشند. گلکسی A15 در کنار برخورداری از این باتری حجیم، سخت‌‌افزار بهینه و کم‌مصرفی دارد و همزمان ترکیب نرم‌‌افزاری آن نیز کاملاً به‌‌روز است. همه این‌ها جهت شده‌اند تا گلکسی A15 تا حداکثر ۲ روز توانایی همراهی کاربران را داشته باشد.

تلفنهای اقتصادی تازه سامسونگ در این نسل، همه انها از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی حمایتمی‌کنند. گلکسی A15 همانند دیگر برادران خود، از شارژر در جعبه محروم است و زحمت این کار برعهده خریدار دستگاه خواهد می بود. فول‌شارژ گلکسی A15 به‌وقتی نزدیک به ۱.۵ ساعت نیاز دارد که رقم نسبتاً بسیاری است؛ چون ردمی نوت ۱۲ ۴جی نزدیک به نیم ساعت سریعتر شارژ می‌بشود.

جمع‌بندی بازدید گلکسی A15

بررسی گلکسی A15
نقد و بازدید گلکسی A15 + ویدیو ۸۰

گلکسی A15 در قیاس با نسل قبل خود دچار تغیرات قابل‌توجهی شده و به‌همین‌‌ترتیب، یکی از بهترین تلفنهای اقتصادی بازار محسوب می‌بشود. این گوشی نه‌تنها برای کاربران سامسونگ، بلکه برای همه افرادی که تصمیم خرید گوشی زیر ۸ میلیون تومان را داشته باشند، گزینه‌ای معقول به‌شمار می‌رود. اکنون گلکسی A15 با قیمت پایه ۶ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد، اما مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی آن با قیمت ۷ میلیون تومان گزینه یقین‌‌تری است.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها