خوش آمدید

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر تازه در قالب چهار تیپ داخل بازار ایران خواهد شد


آرین موتور به گفتن نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران، تصمیم گرفته است تا خودروهای این برند را نیز به بازار ایران اراعه کند. نخستین خودرویی که از برند میتسوبیشی به بازار ما خواهد رسید، نسل تازه میتسوبیشی اوتلندر است. این ماشین طی دوره قبلی واردات در قالب تیپ‌های درون‌سوز و پلاگین هیبریدی به بازار ما اراعه شد.

میتسوبیشی اوتلندر تازه در قالب چهار تیپ داخل بازار ایران خواهد شد ۱۹

آرین موتور برای افزایش تنوع محصولاتش در دوره تازه واردات ماشین، تصمیم گرفته است تا اوتلندر را در قالب تیپ‌های متغیری داخل بازار کند. این ماشین در قالب چهار تیپ L-Line، M-Line، H-Line و P-Line به بازار ایران اراعه خواهد شد. قیمت گمرکی این خودروها اکنون اشکار شده است. قیمت دلار نیمایی در زمان نگارش این مقاله، نزدیک به ۳۹۲۰۰ تومان بوده است.

جدول قیمت گمرکی میتسوبیشی اوتلندر تازه:

تیپ ماشین قیمت گمرکی (دلار) قیمت با محاسبه دلار نیمایی (تومان)
H-Line ۱۸,۸۸۹ ۷۴۰,۴۴۸,۸۰۰
M-Line ۱۸,۹۸۱ ۷۴۴,۰۵۵,۲۰۰
L-Line ۱۹,۰۷۴ ۷۴۷,۷۰۰,۸۰۰
P-Line ۱۹,۲۵۰ ۷۵۴,۶۰۰,۰۰۰

همه تیپ‌های میتسوبیشی اوتلندر تازه با یک ترکیب فنی به بازار ایران می‌رسند و تنها تفاوت آن‌ها در قسمت امکانات رفاهی و ایمنی خواهد می بود. یقیناً سیستم انتقال قوت این خودروها نیز در برخی تیپ‌ها تک‌دیفرانسیل خواهد می بود و دیگر تیپ‌های آن دودیفرانسیل می باشند.

ادامه مطلب
فرزانه فصیحی در تور دوومیدانی چلنجر اسلونی قهرمان شد_تاشکن
میتسوبیشی اوتلندر
میتسوبیشی اوتلندر تازه در قالب چهار تیپ داخل بازار ایران خواهد شد ۲۰

هر چهار تیپ میتسوبیشی اوتلندر به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر تجهیزمی باشند. نسخه‌های نیرومندتر این ماشین در کنار موتور درون‌سوز، از سیستم هیبریدی خفیف نیز منفعت‌مند می باشند. این ماشین با آرایش کابین پنج نفره یا هفت نفره اراعه خواهد شد. گیربکس اتوماتیک CVT‌ نیز ماموریت انتقال قوت را در همه نسخه‌ها برعهده دارد. یقیناً برخی منبع های گفتن کرده‌اند که میتسوبیشی اوتلندر تازه وارداتی، از پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی منفعت می‌برد. بعد از انتشار کردن کاتالوگ رسمی این ماشین، مشخصات آن را در دیجیاتو به‌روزرسانی می کنیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آستان قدس رضوی آرزوی میهمان یک برنامه تلویزیونی را برآورده کرد- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

این چنین بخوانید: تست بلند زمان میتسوبیشی اوتلندر؛ اقتصادی اما نسبتا کُند و قدیمی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها