خوش آمدید

قطر

قطر ۱ – ۱ اردن



به نقل از

خبرگزاری موج


، شوق در فوتبال آسیا به اوج خود رسید و دو تیم قطر و اردن در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف هم خواهند رفت، این فینال همه عربی در حالی برگزار می‌بشود که اردنی‌ها با حذف تیم‌های مدعی همانند عراق و کره‌جنوبی به گفتن شگفتی ساز مسابقات به فینال رسیدند و عنابی‌ها هم با حذف ایران به این مرحله رسیدند.

با دقت به میزبانی عنابی‌ها و بازیکنان باتجربه‌تری که در اختیار دارند آنها را شانس اول قهرمانی می‌توان دانست اما از لحاظ فوتبالی و انگیزه‌ای که بازیکنان اردن دارند باید آماده هر نتیجه‌ای می بود و شگفتی‌سازی که می‌تواند با جام شگفتی‌ را کامل کند.

ادامه مطلب
نابینایان پایتخت تور گردشگری می روند 

دو تیم از خط دعوا قدرتمندی منفعت میبرند و در بازی‌های تازه فوتبال هجومی به نمایش گذاشتند و پیش بینی می‌بشود که این مسابقه یکی از بازی‌های زیبای جام ملت‌های آسیا باشد.

 شنبه، ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ – فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ – محل برگزاری: ورزشگاه لوسیل

سوت داور: ما نینگ (چین)

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ترکیب قطر:

مشعل برشام – لوکاس مندز – المهدی علی – طارق سلمان – محمد وعاد – حسن الهیدوس – احمد فتحی –  جاسم جابر – یوسف عبدالرزاق – اکرم عفیف – المعز علی

اردن

ترکیب اردن:

یزید ابولیلا – سالم العجالین – یزان العرب – عبدالله نصیب – محمود المردی – نور الروابده – نذار الرشیدان – احسان حداد – علی علوان – یزان النعیمات – موسی العتمری

ادامه مطلب
قطر و اردن هر دو لیاقت فینالیست شدن را دارند

 

بازی پایاپای قطر و اردن در دقایق ابتدایی بازی

دو تیم بازی را پایاپای اغاز کردند و از همان ابتدای بازی کار را در میانه میدان مدیریت کردند تا بتوانند تاکتیک‌های خود را در زمین اجرا کنند. در دقیقه ۹ بازی بازیکنان تیم ملی قطر صاحب موقعیت زیاد خوبی شدند اما شوت کم جان اکرم عفیف آرام در بغل ابولیلا دروازه‌بان اردن آرام گرفت.

در ادامه بازیکنان اردن بودن که حملات بسیاری را روی دروازه قطر تدارک دیدند که روی همین حملات یزان نعیمات بازیکن تیم ملی اردن پشت محوطه قطر صاحب توپ شد و شوت سنگینی را روانه دروازه قطر کرد که مشعل برشام دروازه‌بان عنابی‌ها آن را مهر کرد و مانع گلزنی اردنی‌ها شد.

 

اولین گل قطری‌ها از روی نقطه پنالتی

حملات بازیکنان قطری به روی دروازه اردن ادامه داشت و اکرم عفیف روی حرکت فردی خود داخل محوطه جریمه اردن شد و همین حرکت پا به توپ بودن عفیف مدافعان تیم ملی اردن را ناچار کرد تا در دقیقه ۲۲ روی او اشتباه کنند و یک ضربه پنالتی به سود قطری‌ها اظهار شد.

ادامه مطلب
قطر از سد لبنان گذشت

اکرم عفیف پشت این توپ ایستاد و با یک ضربه فنی بغل پا توپ را به سمت راست دروازه‌بان اردن زد تا گل اول قطر در فینال به ثمر برسد.

 

دروازه‌بانی که ناجی دروازه اردن شد

قطری‌ها که می‌خواستند در همان نیمه اول کار را همه کنند حملات خود را ادامه دادند و در دقیقه ۳۳ صاحب ضربه کرنر شدند که ارسال خطرناک اکرم عفیف را لوکاس مندس با ضربه سر به سمت دروازه اردن زد که ابولیلا دروازه‌بان اردنی‌ها توپ را از زیر طاق بیرون کشید و به کرنر فرستاد.

 

صدمه دیدن شگفت اکرم عفیف در دقایق پایانی نیمه اول

در دقیقه ۴۷ این دیدار اکرم عفیف دچار مصدمیت شد و به به علت این که نمی‌توانست به بازی ادامه دهد او را با برانکارد به بیرون منتقل کردند اما بعد از چند دقیقه به زمین بازی برگشت و همه را به علت مصدمیتش متعجب کرد.

ادامه مطلب
خدمات بیمه سلامت به ۴۵ میلیون ایرانی/ هزینه های درمان ناباروری - تاشکن

 

تلاش بی حاصل بازیکنان اردن

بازیکنان تیم ملی فوتبال اردن که نمی‌خواستند بازنده به رختکن بروند دست به حملات پی در پی زدند اما دفاع مستحکم قطری‌ها این اجاره به آنها نداد تا گل مساوی را به ثمر برسانند تا بازی با نتیجه یک بر صفر در نیمه اول به آخر برسد.

 

 



آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها