خوش آمدید

کلینزمن قصد استعفا از تیم کره را ندارد

کلینزمن تصمیم استعفا از تیم کره را ندارد


یورگن کلینزمن او گفت که با رییسان اتحادیه فوتبال کره سخن بگویید کرده و کارکرد تیمش را تجزیه و تحلیل خواهد کرد.

ادامه مطلب
سردار آزمون دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران شد


به نقل از

خبرگزاری موج


، کره جنوبی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۲ بر صفر روبه رو اردن ناکامی خورد و انتظار آن‌ها برای قهرمانی در آسیا ادامه خواهد داشت.   

یورگن کلینزمن او گفت که با رییسان اتحادیه فوتبال کره سخن بگویید کرده و کارکرد تیمش را تجزیه و تحلیل خواهد کرد. او او گفت که رسیدن به نیمه نهایی علتشد تا آن‌ها جام خوبی داشته باشند اما اعتراف کرد که تیمش روبه رو اردن کم آورد.

سرمربی آلمانی کره او گفت:  از لحاظ تاریخی تیم‌های شرق آسیا همیشه در دیدار با کشورهای عربی کار سختی داشتند. برای آن‌ها این رقابت‌ها همانند بازی خانگی می بود، آنها زیاد احساساتی می باشند و از ثانیه اول می‌جنگند و تیمم در بازی آخر احتمالا برخلاف اردن زیاد عطش بسیاری برای پیروزی نداشت.

ادامه مطلب
پیروزی ایران برابر سوریه در رسانه ها بازتاب داشت

منبع های کره‌ای امروز ادعا کردند که سون هیونگ مین تصمیم خداحافظی از بازی‌های ملی را ندارد. سرمربی کره نیز او گفت: با سون در ربط هستیم و او به هیچ وجه تصمیم خداحافظی از تیم ملی کشورش را ندارد.  مقصد بعدی که او می‌تواند در کنار ما داشته باشد جام جهانی آمریکا است. او قطعا در آینده با ما خواهد می بود.

یکی از انتقادهایی که از یورگن کلینزمن شده می بود این می بود که او در این سرزمین زندگی نمی‌کند و تنها برای رقابت‌ها داخل کره می‌بشود و به کلمه مربی پروازی است. او درمورد انتقادهایی که از این نوشته در رسانه‌های کره‌ای شده است افزود:  می‌دانم که هر زمان بخواهید می‌توانید از این تصمیم انتقاد کنید اما این زندگی من است و قرار است به همین شکل ادامه یابد.

ادامه مطلب
قطر در ضربات پنالتی ازبکستان را برد تا حریف ایران در نیمه نهایی بشود

این مربی آلمانی تحت سختی شدید هواداران و رسانه‌ها قرار دارد اما او گفت که او هم چنان سرمربی تیم کره جنوبی باقی خواهد ماند و تصمیم استعفا ندارد و در بازی‌های مقدماتی جام جهانی روی نیمکت کره خواهد نشست.

کره در دیدار بعدی در انتخابی جام جهانی قرار است به دیدار تایلند برود که این دیدار در فروردین ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها