خوش آمدید

قیمت فیدلیتی پرایم

قیمت فیدلیتی پرایم از سوی بهمن موتور افزایش یافت + جدول بهمن ۱۴۰۲


بهمن‌موتور بعد از یک وقفه قابل دقت، فراخوان جدیدی را برای متقاضیان خرید محصولاتش صادر کرده است. با این حال قیمت فیدلیتی پرایم هر دو تیپ پنج و هفت نفره در فراخوان تازه این شرکت با افزایشی دیدنی روبه رو شده‌اند. بر پایه نرخ‌نامه تازه بهمن‌موتور، افزایش قیمت‌ها به شرح زیر است:

تغییرات قیمت فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره:

ماشین قیمت قبل قیمت تازه مقدار افزایش
فیدلیتی پرایم ۵ نفره ۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۳۳۱,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰۸ میلیون تومان
فیدلیتی پرایم ۷ نفره ۱,۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۳۳۵,۳۰۰,۰۰۰ ۱۸۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

همان گونه که از جدول بالا می‌توان گمان زد، بهای فیدلیتی پرایم در هر دو نسخه نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش را توانایی کرده است. اکنون فیدلیتی پرایم پنج نفره در بازار آزاد نزدیک به ۱.۸ میلیارد تومان قیمت دارد. قیمت نسخه هفت نفره آن نیز ۱.۸۴ میلیارد تومان است. اختلاف قیمت دیدنی بین نرخ بازار و کارخانه فیدلیتی پرایم حتی در راکدترین و کاهشی‌ترین روزهای بازار نیز ادامه یافت. علت این نوشته اراعه محدود خودروهای بهمن موتور به بازار است که علتمی‌بشود تا بین نرخ بازار و کارخانه این خودروها، اختلاف قابل توجهی وجود داشته باشد.

ادامه مطلب
فروش حواله ماشین در بازار اوج گرفت، عکس العمل سریع مشتریان به افزایش قیمت
قیمت فیدلیتی پرایم از سوی بهمن موتور افزایش یافت + جدول بهمن ۱۴۰۲ ۱۴

بهمن‌موتور همزمان با اظهار قیمت فیدلیتی پرایم، شرایط فروش این ماشین را نیز برای متقاضیان سامانه یکپارچه خبرداد. این گروه از متقاضیان چندین دفعه نسبت به عدم فراخوان بهمن‌موتور معترض بودند. اکنون نیز ناچار می باشند تا محصول ثبت نامی خود را با قیمتی زیاد تر از قبل خریداری کنند.

متقاضیان خرید فیدلیتی پرایم از سامانه یکپارچه با برتری زمستان ۱۴۰۲ قادر به شرکت در این شرایط فروش می باشند. آن‌ها می‌توانند نسبت به واریز وجه ماشین به طور آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن تا ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ عمل کنند. فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه نیز به طور آنلاین از طریق سایت فروش اینترنتی بهمن‌موتور صورت می‌پذیرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
هاوال H6 هیبرید در نمایشگاه ماشین شیراز رونمایی شد، وارداتی تازه گروه بهمن_تاشکن

شرایط فروش بهمن موتور، ‌بهمن ۱۴۰۲:

ماشین قیمت رنگ موعد تحویل سود انصراف جریمه تاخیر
فیدلیتی پرایم ۵ نفره ۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰ سفید، مشکی هفته آخر تیرماه ۱۴۰۳ ۰ درصد ۳ درصد ماهیانه
فیدلیتی پرایم ۷ نفره ۱,۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها