خوش آمدید

با دستور رئیس‌جمهور 200 کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات افتتاح شد

با دستور رئیس جمهور ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات افتتاح شد


به نقل از ، در راستای مقصد عدل گستری و هویت محوری” برای نخستین بار با دستور رئیس جمهور و با هماهنگی دستگاه‌های مسوول به اختصاصی وزارت سرزمین و شورای نگهبان ۲۰۰ کانال تلویزیونی ۲۴ ساعته اختصاصی حوزه‌های انتخابیه راه‌اندازی شد که در زمان هفت روز تبلیغات انتخابات مجلس فعال خواهند شد.

رئیس سازمان صدا و سیما در این آئین اظهار داشت: از ابتدای شکل گیری رادیو و تلویزیون، نزدیک به ۱۶۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی ملی، استانی و بین المللی در صدا و سیما فعال شده است.

پیمان جبلی افزود: یکی از سرفصل‌های سند تحول رسانه ملی، حرکت به سمت آرمان ها به جای حرکت تحت ضابطه است.

وی یادآورشد: در این مطرح، به تعداد حوزه‌های انتخابیه، کانال های انتخاباتی به طور بیست و چهار ساعته در اختیار نامزدها قرار داده شده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
راهنمای سفر به قبرس

رئیس سازمان صدا و سیما اضافه کرد: مناظرات انتخاباتی نامزدهای دوازدهین دوره مجلس شورای اسلامی به طور ضبط شده است و از بین نامزدهایی که در هر حوزه انتخابیه ثبت نام کرده‌اند، انجام خواهد شد.

جبلی گفت: مناظره‌ها شامل برخی سؤالات عمومی و عمدتا مربوط به همان حوزه انتخابیه خواهد می بود و نامزدها می‌توانند راهکارهای مورد نظر برای حل مسائل حوزه انتخابیه خود و این چنین حل مسائل کلانی که به مسئولیت نماینده مجلس است را نقل کنند. 

رهبران ایران مردم را باوردارند

سید ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات با یادآوری این که در دنیا سیاستمداران از نام مردم در جهت پیشبرد اهداف سیاسی خودشان منفعت می برند، او گفت: امام(ره) هنگامی می او گفت مقدار رأی ملت است، حقیقتا مردم را باور داشت یا هنگامی رهبر انقلاب می گویند مبنا رأی مردم است، مردم را باور دارند.

وی مشی امام راحل و رهبری را در این راستا دانست که می خواهند به همه دست اندرکاران نظام بیاموزند که همه امور باید با نظر و رأی و شراکت مردم باشد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
اطلاعات دارویی| متفورمین؛ کاربرد، عوارض و تداخلات

رئیسی جمهور این چنین به برگزاری سالی یک انتخابات در سرزمین بعد از استقرار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: این، یعنی رجوع به رأی مردم در تعیین همه سازوکارهای امور سرزمین که این افتخاری برای جمهوری اسلامی است.

رئیسی در ادامه اصرار کرد که از همه ظرفیت ها باید منفعت گیری بشود تا مردم بتوانند بهترین را انتخاب کنند و بتوانند با انتخاب خود مجلس قوی را شکل دهند.
وی با گفتن این که مجلس قوی، دولت قوی می تواند ایرانی قوی را رقم بزند،اظهار کرد: وجود همه مردم برای انتخاب تاثییر گذار است، منفعت گیری از همه ظرفیت ها تکلیفی در سیاست های مصوب و ابلاغی نظام است.

وی این چنین با اشاره به افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات او گفت:در این عمل ابتکاری صدا وسیما که نخستین عمل در طی این سالهاست، ظرفیتی آسان. ارزان و فراگیر و عادلانه است.

رئیسی به نقش رسانه ملی در  جنگ ادراکی و شناختی که دشمن به جستوجو مایوس کردن مردم است، پرداخت و در ادامه گفت:  در جهت مطمعن افزایی در مردم نقش بسزایی دارد.این چنین در جهت نگه داری و ترقی انسجام اجتماعی نقش دو چندانی دارد.تخریب انسجام اجتماعی و یا فرسایشی شدن مطمعن عمومی خطای راهبردی جدی است.

ادامه مطلب
اراعه بسته خدمات به ستادهای انتخاباتی از سوی مرکز ملی فضای مجازی_تاشکن

همه تلاش بر افزایش مطمعن و رضایت عمومی و شراکت عمومی است و همه تلاش بر این است که مردم در این راه همانند دیگر عرصه ها بازهم خوش بدرخشند.
رئیس جمهور بار دیگر با اشاره به افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات اظهار امیدواری کرد این ظرفیتی که تشکیل شده بر شور انتخاباتی بیفزاید.

درمورد کانال‌های انتخاباتی زیاد تر بدانید
حسن عابدینی معاون امور استان‌های صداوسیما حرف های می بود: بر پایه قانون انتخابات، از بامداد یعنی از ساعت صفر روز سوم اسفندماه تا آخر روز نهم اسفندماه داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی مجاز می باشند تبلیغات کنند؛ به همین علت این هفت روز را کانال‌های انتخاباتی در اختیار نامزدها قرار می‌گیرند.

او یادآور شد: کانال‌های ۲۰۰ گانه با یک جستجویی که روی دستگاه‌های تلویزیون انجام می‌بشود در محل سکونت افراد قابل دریافت است. یقیناً صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حوزه فضای مجازی هم از طریق شبکه تلوبیون برای هر یک از نامزدها به زمان ۱۰ ساعت عرصه بارگذاری عکس را تشکیل کرده که مردم می‌توانند این برنامه ها را از تلوبیون به طور رایگان دریافت کنند؛ یعنی پولی هم بابت اینترنت پرداخت نمی‌کنند.

ادامه مطلب
بدون ذکر علت، به ما اجازه ورود به بورس نمی‌دهند_تاشکن

حسن عابدینی در جواب به سوال مجری مبنی بر این که آیا فضایی که برای تبلیغات انتخاباتی تشکیل شده سپس از ایام انتخابات خاموش می‌بشود یا نه در این زمان وقتی منفعت گیری فرد دیگر خواهد شد؟ او گفت: طبعاً یک ظرفیتی است که سازمان صدا و سیما برای عبور از اس وی به اچ دی احتیاج به این تجهیزات فنی داشته یعنی تجهیزات فنی مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد و ان‌شاءالله شدت اچ دی سازی را در مراکز صدا و سیمای جمهوری اسلامی به شدت افزایش می‌دهد به طوری که ما زیاد مراکز را ان‌شاءالله در ماه‌های آینده ناظر اچ دی سازی آنها خواهیم می بود، چون این حق مردم ایران است که تصاویر را با کیفیت عالی ببینند. اما در حوزه‌های دیگر تا این مدت به جمع‌بندی خاصی نرسیدیم ولی می‌بشود از این کانال‌ها در جاهای گوناگون منفعت گیری کرد و این نقطه‌زنی است در حوزه فرستنده‌های تلویزیونی.

ادامه مطلب
پیشنهاد‌های کاربردی در روبه رو با آلودگی هوا - تاشکن

او درمورد تبلیغات انتخاباتی به طور جمعی و ائتلافی در کانال‌ها هم اظهار کرد: ما زیاد روی ائتلاف کار نکردیم، اما برخی از افراد امکان پذیر دو، سه یا چهار نامزد مایل باشند در یک حوزه انتخابیه اینها به طور تبلیغات مشترک انجام بدهند، ما تبلیغات مشترک را عرصه‌اش را فراهم کردیم که هر فردی که مایل می بود بیاید و برای مثالً این سه چهار نفر یا یک نوشته مشترک را، یک برنامه مشترک را آماده کنند و در آن کانال برای مثالً اگر سه نفر می باشند سه بار پخش بشود یا خودشان در تکه‌هایی از آن بگویند که برای مثالً ما با فلان شخص و فلان شخص دیدگاه‌های مشترکی در این حوزه‌ها داریم و یک تبلیغات مشترک را انجام می‌دهیم، چون ائتلاف یک نوشته قانونی است و باید از ماده ۱۰ قانون احزاب باید مجوز بگیرند که آن یک او گفت و گو فرد دیگر است که آنهایی که مطابق قانون احزاب می‌توانند ائتلاف کنند یک جایگاه اختصاصی‌ای دارند که می‌توانند منفعت گیری کنند افرادی هم که مایل به تبلیغات مشترک داشته باشند.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها