خوش آمدید

رفع محرومیت‌های تاریخی حوزه سلامت خراسان جنوبی با کار جهادی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

از بین بردن محرومیت‌های تاریخی حوزه سلامت خراسان جنوبی با کار جهادی – تاشکن

به نقل از خبرنگار مهر، بهرام عین الهی امروز جمعه در مراسم افتتاح ۲۸ پروژه خوزه سلامت استان که استاندار خراسان جنوبی و معاونان وی هم در این آئین وجود داشتند با تبریک دهه مبارک فجر و عید مبعث، گفتن داشت: به نام مبارک امام رضا (ع) و به امید دقت اختصاصی آن حضرت، امروز ۲۸ پروژه حوزه سلامت خراسان جنوبی که دو مورد آن منفعت برداری از بیمارستان‌های خوسف و بشرویه است، به منفعت برداری می‌رسند.

وی با اشاره به این که در دولت مردمی سیزدهم کارهای خوبی با پیگیری‌های استاندار، نمایندگان مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، در حوزه بهداشت و درمان این استان انجام شده است، افزود: با انجام این عمل های تلاش شده است که نیازهای سریع و مهم شهرستان‌های خراسان جنوبی از بین بردن بشود تا مردم استان برای درمان بیماران خود ناچار به وجود در دیگر استان‌ها نباشند.

ادامه مطلب
فروش ماه قبل TSMC در هیاهوی هوش مصنوعی 30 درصد افزایش یافت_تاشکن

به حرف های وی در دوران کرونا همه ما اهمیت سلامت را به خوبی فهمیدن کردیم و توانستیم با تلاش جوانان سرزمین دستاوردهای مهمی در این حوزه داشته باشیم.

وی از وابستگی ۱۰۰ درصدی ایران به غربی‌ها و اراعه خدمات پزشکی توسط پزشکان بی کیفیت کشورهای همسایه در این مراسم سخن او گفت و در ادامه گفت: امروز ۲۷ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۷۰ هزار دانشجوی مشغول به تحصیل در این دانشگاه‌ها داریم و با پیشرفت‌های زیاد خوبی که در حوزه بهداشت و درمان داشته‌ایم، امروز مردم کشورهای دیگر برای درمان بیماری‌های خود به ایران می‌آیند که این نوشته در تاریخ سلامت سرزمین زیاد افتخار آمیز است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: امروز ۹۹ درصد داروها و ۴۰ درصد تجهیزات پزشکی در داخل با پشتیبانی شرکت‌های دانش بنیان سرزمین فراهم می‌بشود.

ادامه مطلب
فوتبالیست‌های ساحلی ایران صدرنشین گروه با ناکامی تاهیتی/قدم بعدی امارات است
آخرین مطالب

وی خاطر نشان کرد: در دوران کرونا با حمایتمردم و تلاش جوانان محقق ایران اسلامی شش نوع واکسن با وجود همه تحریم‌ها تشکیل شد.

به حرف های وی در حوزه سلامت به شراکت مردم در عرصه نوع سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری‌ها نیاز تعداد بسیاری داریم.

وی با گفتن این اجرای کامل برنامه سلامت خانواده بیشتر از قبل باید در خراسان جنوبی باید مورد دقت قرار گیرد، او گفت: مطرح پزشک خانواده در ۱۹۵ روستای شهرستان‌ها این استان در حال اجرا است و در قالب اجرای این مطرح، ۹۵ درصد هزینه‌ها بر پایه نظام ارجاع پرداخت می‌بشود.

ادامه مطلب
آمادگی بیمه سلامت برای حمایتاز مبتلایان به سرطان - تاشکن

وی با گفتن این که نیروهای زیاد فداکاری در همه قسمت‌های سلامت در خراسان جنوبی وجود دارد، تصریح کرد: با تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی این استان، تلاش می‌بشود تا بخشی از محرومیت‌های تاریخی خراسان جنوبی در حوزه سلامت رفع بشود.

عین الهی اصرار کرد: از بین بردن محرومیت‌های این استان نیاز به کار جهادی در مناطق گوناگون خراسان جنوبی دارد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وی با اشاره به اجرای قانون جوانی جمعیت در سرزمین فرمود: یکی از تکالیف دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عمل برای داشتن جمعیت پویا و سالم در خراسان جنوبی است که بیشتر از قبل باید مورد دقت قرار گیرد.

وزیر بهداشت با گفتن این که مرکز درمان ناباروری در شهرستان‌های خراسان جنوبی در. حال افزایش است، او گفت: دقت ما در حوزه سلامت بدون وجود هیچ محدودیتی، تنها به داخل استان‌ها نیست بلکه در هر نقطه سرزمین می‌توانیم ناظر حرکت‌های بین‌المللی باشیم.

ادامه مطلب
چطور در روبه رو سرماخورگی ایمن بمانیم - تاشکن

وی با اشاره به مشخصات هر یک از ۲۸ پروژه حوزه سلامت خراسان جنوبی که امروز افتتاح شد، او گفت: ترقی دو بیمارستان خوسف و بشرویه در آینده اجرایی خواهد شد.

او گفت: امروز در کارنامه حوزه سلامت سرزمین در دو سال دولت سیزدهم اجرای ۴۳ پروژه بهداشتی با ۱۳ هزار متر مربع و در حوزه درمان اجرای ۳۴پ پروژه با ۱۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی با ۴۵۰ میلیارد تومان را داریم.

عین الهی با گفتن این که در بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند، رئیس این بیمارستان به علت حالت نامطلوب و مشکلات حاضر در این بیمارستان را عزل کردم، او گفت: مدیر جهادی باید برای مدیریت این بیمارستان و از بین بردن مشکلات آن منصوب بشود.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها