خوش آمدید

شرکت هوش مصنوعی OpenAI تیم جدیدی برای ایمنی کودکان تشکیل داد

شرکت هوش مصنوعی OpenAI تیم جدیدی برای ایمنی کودکان راه اندازی داد


OpenAI، استارتاپ سازنده ChatGPT، با وجود نظارت فعالان این حوزه و این چنین والدین، تیم جدیدی را راه اندازی داده است که مقصد آن مطالعه در رابطه راه‌های جلوگیری از سوء منفعت گیری از کودکان با پشتیبانی ابزارهای هوش مصنوعی است.

بر پایه گزارش تک کرانچ، OpenAI در صفحه آگهی‌های شغلی خود به تیم امنیت کودکان اشاره کرده است و می‌گوید که این تیم با گروه‌های حقوقی، تحقیقاتی و قانون‌گذار OpenAI و این چنین شرکای خارجی همکاری می‌کند تا بتواند «فرایندها و حوادث» مربوط به کاربران زیر سن قانونی را مدیریت کند.

شرکت هوش مصنوعی OpenAI تیم جدیدی برای ایمنی کودکان راه اندازی داد ۱۹

اکنون این تیم به جستوجو استخدام یک متخصص اجرای ایمنی کودکان است که ماموریت او اعمال سیاست‌های OpenAI در عرصه محتوای تشکیل‌شده توسط هوش مصنوعی و این چنین کار روی فرایندهای بازدید مرتبط با محتوای «حساس» (به گمان زیادً مربوط به کودکان) است.

ادامه مطلب
اشتباهات خنده دار تامی فیوری بوکسور در بازی فوتبال خیریه سالانه «ساکر اید» + ویدیو_تاشکن

کودکان و نوجوانان اکنون زیاد تر از قبل برای انجام تکالیف خود و این چنین مسائل شخصی از ابزارهای هوش مصنوعی منفعت گیری می‌کنند. بر پایه یک نظرسنجی که توسط مرکز دموکراسی و فناوری انجام شده است، ۲۰ درصد کودکان از ChatGPT برای مقابله با اضطراب یا مشکلات مربوط به سلامت روان، ۲۲ درصد برای مشکلات خود با دوستان و ۱۶ درصد برای درگیری‌های خانوادگی پشتیبانی گرفته‌اند.

با این حال، برخی افراد از این نوشته به‌گفتن یک زنگ خطر یاد کرده‌اند.

ادامه مطلب
اپ ChatGPT در مک انتشار شد؛ تأخیر در اراعه حالت صوتی پیشرفته_تاشکن
1707374177 751 شرکت هوش مصنوعی OpenAI تیم جدیدی برای ایمنی کودکان راه
شرکت هوش مصنوعی OpenAI تیم جدیدی برای ایمنی کودکان راه اندازی داد ۲۰

تابستان قبل، برخی مدارس و کالج‌ها تلاش کردند تا منفعت گیری از ChatGPT را به علت سرقت دبی و هراس اراعه اطلاعات نادرست ممنوع کنند. هرچند از آن زمان تا بحال برخی از این محدودیت‌ها برداشته شد‌اند، اما پتانسیل ابزارهای هوش مصنوعی برای تشکیل اطلاعات نادرست یا تصاویری که علتناراحتی دیگران می‌بشود، همیشه عامل نگرانی بوده است.

OpenAI که با انتشار کردن مدل هوش مصنوعی ChatGPT نام خود را به سر زبان‌ها انداخت، در چند زمان قبل با نگرانی‌های بسیاری از سوی فعالان و کارشناسان روبه رو شده است. این شرکت در همین جهت اخیراً اظهار کرده می بود برای تشخیص محتواهای ساختگی، به تصاویر DALL-E 3 واترمارک اضافه می‌کند.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
نوار جستجوی گوگل به قابلیت ساخت تصویر با هوش مصنوعی مجهز شد

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها