خوش آمدید

بررسی نمایشگر هدست اپل ویژن پرو؛ تراکم پیکسلی شگفت‌انگیز + ویدیو

بازدید نمایشگر هدست اپل ویژن پرو؛ تراکم پیکسلی شگفت‌انگیز + ویدیو


چند روز پیش ناظر کالبدشکافی هدست ویژن پرو توسط iFixit بودیم که به پیچیدگی زیاد زیاد آن اشاره داشت. در آن زمان حرف های شده می بود که گزارش فرد دیگر نیز انتشار خواهد شد که دقیق‌تر به اجزای محصول انقلابی اپل خواهد پرداخت و اکنون ناظر انتشار کردن این گزارش هستیم.

اگر بازدید‌های ویژن پرو را خوانده باشید، به گمان زیادً بدانید که یکی از بهترین ویژگی‌های آن، دو نمایشگر میکرو OLED می باشند که تصاویر بصری راحتی را برای کاربر تشکیل می‌کنند. اکنون iFixit با انتشار کردن یک پست تازه درمورد نمایشگرهای این محصول سخن بگویید کرده است. مطابق این گزارش، نمایشگر دستگاه تراکم پیکسلی بسیاری دارد و ۱۲,۰۷۸,۰۰۰ پیکسل را در ۰.۹۸ اینچ مربع فشرده می‌کند.

مسئله قابل ذکر دیگر این که ابعاد هر پیکسل این دستگاه فقط ۷.۵ میکرومتر اظهار شده است، یعنی تقریباً به‌اندازه یک گلبول قرمز.

ادامه مطلب
دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران نقره رقابت‌های آزاد جهانی را کسب کرد_تاشکن

کالبدشکافی نمایشگرهای هدست اپل ویژن پرو

iFixit ادعا می‌کند که اپل ویژن پرو به گمان زیادً در بین همه دستگاه‌های دیگر، بیشترین مقدار تراکم پیکسلی را دارد. برای قیاس، درحالی‌که تراکم پیکسلی نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس نزدیک به ۴۶۰ پیکسل در اینچ است، ویژن پرو با تراکم پیکسلی ۳۳۸۶ پیکسل در اینچ عملکردی «خیره‌کننده» را از خود نشان داده است. درحالی‌که کارکرد نمایشگرهای این محصول شگفت‌انگیز می باشند، باید به این مسئله دقت داشت که اپل ویژن پرو تا این مدت از نمایشگر ۴K منفعت نمی‌برود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مدیرعامل باشگاه نساجی استعفا داد

این نشریه این چنین در گزارش خود اشاره می‌کند که نمایشگرهای میکرو OLED و‌یژن پرو به گمان زیادً توسط سونی ساخته شده‌اند.

معیار مهم فرد دیگر که در این گزارش به آن اشاره شده، PPD (پیکسل در درجه) است که فاصله کاربر از صفحه نمایش و زاویه کلی را در نظر می‌گیرد. iFixit تخمین می‌زند که PPD ویژ‌ن پرو به گمان زیادً ۳۴ باشد. برای قیاس، این مقدار در هدست حقیقت مجازی PlayStation VR2 نزدیک به ۱۹ و برای هدست Meta Quest 3 نزدیک به ۲۵ است.

نهایتاً، iFixit امتیاز تعمیرپذیری موقت ۴ را به هدست ویژن پرو داده است که روال دشوار تعمیر آن را مشخص می کند. یقیناً جنبه‌های دیگر این هدست تا این مدت آزمایش نشده است، به این علت این امتیاز در آینده به‌روز خواهد شد.



منبع

ادامه مطلب
نگاهی به محصولات مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 + عکس

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها