خوش آمدید

تیم ملی

ایران ۲ – قطر ۳ + فیلم



به نقل از

خبرگزاری موج


​، تیم ملی فوتبال ایران بعد از صدرنشنیی در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا که سه پیروزی روبه رو فلسطین، هنگ کنگ و امارات به دست آورد، در دو بازی دور حذفی برابر تیم‌های سوریه و ژاپن دو برد مورد قیمت به دست آورد و اکنون که در جدالی حساس به مصاف قطر رفته، می‌خواهد همین روال را ادامه بدهد و فینالیست این رقابت‌ها بشود ولی در آن سوی میدان عنابی‌ها نیز تلاش می‌کنند تا همانند دوره قبل به دیدار پایانی برسند و نزدیک‌تر به جام شوند.

سوت داور: احمد العلی (کویت)

تیم ملی ایران

ادامه مطلب
مستندی متفاوت درمورد تاریخ معاصر ایران و آلمان!

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

تیم ملی قطر

مشعل برشم، پدرو میگل، مهدی علی، لوکاس مندز، احمد فتحی، محمد وعد، جاسم جابر، یوسف عبدالرزاق، همام الامین، اکرم عفیف و المعز علی

سرمربی: تین‌تین مارکز لوپز

حواشی:

 ترکیب تیم ملی ایران در مسابقه امشب روبه رو قطر نسبت به دیدار با ژاپن دو تحول داشته که احسان حاج‌صفی و مهدی طارمی جای میلاد محمدی و محمد محبی را گرفته‌اند.

 ترکیب تیم ملی قطر هم دو تحول داشته که حسن الهیدوس و طارق سلمان روی نیمکت نشسته‌اند.

 

گل: سردار آزمون و علیرضا جهانبخش برای ایران – جاسم ابواسلام، اکرم عفیف و معز علی برای قطر

کارت زرد:  مهدی ترابی، احسان حاج صفی و شجاع خلیل زاده(۲ کارت) از ایران – علی مختار و احمد فتحی از قطر

ادامه مطلب
خدابخشی از معاونت سیاسی صداوسیما برکنار شد

کارت قرمز: شجاع خلیل زاده از ایران

 

نیمه اول

این دیدار با سوت احمد علی اماراتی اغاز شد.

ایران توسط سردار آزمون زیاد سریع به گل رسید. بعد از این که ضربه مهاجم ایران در محوطه جریمه حریف بلوکه شد، او توپ را با ضربه دیدنی قیچی برگردان از بالای سر لوکاس مندس عبور داد و اولین گل این بازی را به ثمر رساند.

دعوا ایران در دقیقه ۱۲ خطرناک می بود و پاس علیرضا جهانبخش در نزدیکی دروازه قطر به مهدی طارمی که تصمیم گلزنی داشت نرسید تا توپ خطرناک از کنار دروازه به بیرون برود.

فوتبال

در دقیقه ۱۷ جاسم ابواسلام گل تساوی را برای قطر به ثمر رساند. روی پاس اکرم عفیف به نزدیکی محوطه جریمه ایران، ضربه ابواسلام به عزت اللهی برخورد کرد و با غافلگیری علیرضا بیرانوند داخل دروازه ایران شد. 

در دقیقه ۳۱ روی نادرست امید ابراهیمی، اکرم عفیف در میانه میدان صاحب توپ شد و به سمت دروازه ایران حرکت کرد که با وجود کنعانی زادگان داخل چارچوب ضربه زد. ضربه او ابتدای توسط بیرانوند دفع شد و توپ بلوکه شد مجدد این بازیکن رسید که دومین ضربه او خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

ادامه مطلب
قطر از سد لبنان گذشت

در دقیقه ۴۳ دومین گل قطر به ثمر رسید. اکرم عفیف بعد از دریافت توپ در نزدیکی محوطه جریمه ایران به سمت دروازه حرکت کرد و در گفتن ۴ بازیکن ایران موفق شد با شوت محکم دروازه بیرانوند را باز کند.

در دقیقه ۲+۴۵ ضربه کنعانی‌زادگان روی ارسال کرنر سامان قدوس توسط لوکاس مندس از روی خط دروازه دفع شد. داور به علت اعتراض بازیکنان ایران این صحنه مشکوک به خطای پنالتی را بازدید کرد که اشکار شد خطایی صورت نگرفته است.

نیمه اول این بازی بعد از آخر ۴ دقیقه زمان اضافه با برتری ۲ بر یک قطر به آخر رسید.

 

نیمه دوم

 دقیقه ۴۷ ضربه سعید عزت اللهی به دست احمد فتحی برخورد کرد که بعد بازدید VAR، داور هم با نمایشگر کنار زمین آن را بازدید کرد و خطای پنالتی را به سود ایران خبرداد.

ادامه مطلب
هزینه برق استخراج بیت کوین در آمریکا در 2024 به 2.7 میلیارد دلار رسید_تاشکن

دومین گل ایران در دقیقه ۵۱ توسط علیرضا جهانبخش به ثمر رسید. پنالتی حساس ابتدای نیمه دوم را جهانبخش برخلاف شیرجه دروازه‌بان حریف داخل دروازه کرد تا حساب کار را دو بر دو کند.

بعد از گل، علیرضا بیرانوند ضربه خطرناک بازیکن قطر را مهار کرد که روی ضربه کرنر به جستوجو این مهار هم دروازه ایران مجدد تهدید شد اما سعید عزت اللهی موفق شد توپ را از نزدیکی خط دروازه مهار کند.

سردار آزمون در دقیقه ۶۵ روی دروازه قطر زمان سرزنی داشت که ضربه او با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

مشعل برشم در دقیقه ۷۴ به سختی ضربه سر خطرناک شجاع خلیل زاده را از نزدیکی تیرک افقی به بیرون فرستاد تا یک ضربه کرنر برای ایران به دست بیاید.

دقیقه ۷۶ روی ارسال از کناره‌ها ابتدای ضربه خطرناک مهدی طارمی دفع شد و سپس ضربه سر آزمون از روی خط دروازه دور شد.

ادامه مطلب
خروج مطلب نیازمند از تیم ملی فوتبال_تاشکن

بازی در این دقایق با سختی ایران روی دروازه حریف جستوجو می‌بشود و دقیقه ۷۸ ضربه خطر خطرناک محبی این بار با عکس العمل مدافعان دور شد.

در دقیقه ۸۲ قطر به سومین گل رسید. معز علی موفق شد در فضای خالی خط دفاعی ایران ضربه عبدالعزیز حاتم را دریافت کند و با یک ضربه زمینی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند.

بازی تا دقیقه ۹۰ با برتری قطر جستوجو شد و داور ۱۳ دقیقه زمان اضافه برای این نیمه در نظر گرفت.

کار برای ایران این در دقایق پایانی سخت شد و شجاع خلیل زاده به علت خطای روی اکرم عفیف ابتدا کارت زرد دریافت کرده می بود اما با بازدید VAR داور اماراتی او را در دقیقه ۳+۹۰ با کارت قرمز جریمه کرد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها