خوش آمدید

ایران آینده؛ ویژه برنامه تلویزیونی برای دانش آموزان

ایران آینده؛ اختصاصی برنامه تلویزیونی برای دانش آموزان


به نقل از ، اختصاصی برنامه «ایران آینده» با مقصد ترویج روحیه خودباوری، تحکیم غرور ملی و بزرگداشت سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رویکرد روایت پیشرفت در حال پخش از شبکه امید است.

این برنامه با وجود گروه‌های سرود دانش‌آموزی، اجراهای صحنه‌ای متنوع و شاد و برگزاری مسابقاتی دلنشین با محوریت آشنایی هر چه زیاد تر دانش‌آموزان با دستاوردهای میهن عزیزمان ایران است.

محل اجرای این برنامه، در باغ کتاب تهران بنا شده و عموم مردم به خصوص دانش آموزان می‌توانند با وجود در باغ کتاب از لیگ فیفا، بازی رومیزی، بازی حرکتی، بازی گروهی، پخش انیمیشن، لیزرتگ، استیج با وجود هنرمندان و عروسک‌های شبکه کودک و امید، جشنواره سرود، استارتاپ ویکند، طراحی کاراکتر، نمایشگاه علوم شناختی، نمایشگاه هوش مصنوعی، استعدادیابی، گپ و او گفت نوجوانی و جوایز لذت ببرند.

ادامه مطلب
داور فینال جام ملت‌های آسیا اشکار شد

جشن ایران آینده امشب با پخش زنده بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بین ایران و قطر و با گزارش بزباش بر روی آنتن شبکه امید و کودک می‌رود.

«ایران آینده» به تهیه‌کنندگی محمد دولتی، سردبیری‌ هانیه سمندری و با اجرای حامد مدرس و محسن محبی، به مناسبت دهه مبارک و تا ۲۲ بهمن ماه هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه امید به روی آنتن رفته است.

 

انتهای مطلب/



منبع

ادامه مطلب
«پانتولیگ» با محمدرضا گلزار به شبکه سه می آید + تیزر

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها