خوش آمدید

۲۰ اینفلوئنسر خارجی برای تولید محتوای گردشگری به ایران می آیند

۲۰ اینفلوئنسر خارجی برای تشکیل محتوای گردشگری به ایران می آیند


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در نشست هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، از سفر ۲۰ اینفلوئنسر خارجی به ایران برای تشکیل محتوای گردشگری خبر داد.

«علی اصغر شالبافیان» معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، ضمن اظهار اینکه۲۰ اینفلوئنسر از سرزمین‌هایی از جمله چین، مالزی و برزیل به ایران برای تشکیل محتوای گردشگری می‌آیند فرمود: «تشکیل محتوای خوبی در حوزه گردشگری سرزمین‌های که لغو روادید شده، انجام شده است که بخشی از آن‌ها در نمایشگاه رونمایی می‌بشود و از سرزمین‌های لغو روادید شده آژانس‌های گردشگری نیز در نمایشگاه وجود اشکار می‌کنند.»

او در این راستا در ادامه گفت: «وجود گروه‌های رسانه‌ای را در سرزمین خواهیم داشت و این عمل مستمری است که همیشه انجام می‌بشود. بازیگر بالیوودی نیز به ایران آمد و چند زمان پیش یک نشست رسانه‌ای هم برگزار کرد.»

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در عکس العمل به انتقادهایی که این نمایشگاه در سال قبل داشته فرمود: «سال قبل که قسمت‌هایی، نوشته خوراک زیاد تر دیده شد، انتقاد به نمایشگاه افزایش اشکار کرده می بود. تلاش کردیم این نوشته را حل کنیم امسال اظهار شد که خوراک حذف می‌بشود باز هم انتقاد کردند به همین علت گفتیم یک قسمت جدا برای آن در نظر گرفته بشود ۲۶ گروه آئینی نیز در برنامه وجود دارند. عمده مشکل ما آب و هواست و گروه‌های موسیقی ترجیح می‌دادند که در سالن برنامه داشته باشند. زمان بندی اجرای برنامه‌های موسیقی اظهار می‌بشود.»

ادامه مطلب
معلولان ایرانی نیازمند حمایتقانونی در عرصه دسترسی‌پذیری_تاشکن
آخرین مطالب

او افزود: «وجود گروه‌های آئینی یکی از ویژگی‌های دیگر نمایشگاه است این چنین قسمت گردشگری خوراک به طور اختصاصی دیده شده است. یکی از نمود‌های نمایشگاه امسال حوزه اندوخته‌گذاری است. در این چند روز ۶۰۰ بسته اندوخته گذاری در کنار ۱۵۰۰ زمان اندوخته گذاری با شراکت معاونان استانداری‌ها اراعه می‌بشود.»

نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌بشود. این نمایشگاه به گفتن یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های سرزمین، در ۲۰ سالن و ۶۰ هزار متر مربع و با ۹۸۷ غرفه شراکت کننده برگزار می‌بشود. این چنین ۹ سالن آن به شرکت‌های دانش‌بنیان، یک سالن با وجود شراکت کنندگان خارجی و یک سالن برای گردشگری سلامت در نظر گرفته شده است. برای هر استان نیز تم‌های مختلفی در نظر گرفته‌ شده است.

ادامه مطلب
سرویس تپسی VIP آمد؛ سفرهای لوکس چند صد هزارتومانی با سمند، کمری و سوناتا

به حرف های شالبافیان، کشورهای روسیه، ترکیه، مالزی، اندونزی، تایلند، ازبکستان، ویتنام، تاجیکستان، زیمباوه، تانزانیا و سریلانکا در این نمایشگاه غرفه دارند. این چنین برای شرکت کنندگان خارجی فضاهای او گفت وگو تهیه شده است. ضمن این که ۶۹ دفتر خدمات مسافرتی خارجی به غیر از دفاتری که غرفه دارند اظهار وجود کردند که بیش‌تر از شهرهای کازان و سنت پترزبورگ روسیه می باشند.

او در این راستا در ادامه گفت: «این چنین بازدیدکنندگانی از مالزی اندونزی، عراق و تونس خواهیم داشت. مسئولانی از جمله دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و هیأت همراه، دبیر کل اکو و سازمان همکاری‌های اسلامی و رئیس کمیته گردشگری ازبکستان به نمایشگاه ملی می‌آیند. دانشجویان بیشتر از ۲۰ دانشگاهی که رشته گردشگری دارند نیز در این برنامه وجود دارند.»

معاون گردشگری در خصوص اهداف مورد نظر این نمایشگاه اظهار داشت که باید نتایج برگزاری نمایشگاه برسی بشود اما داشتن فرصتی برای نمایش و اراعه یکی از مهم‌ترین اهداف است و از این رو یکی از تم‌های نمایشگاه، اندوخته‌گذاری است و جواب به سوالات اندوخته گذاران در این نمایشگاه انجام می‌بشود.

ادامه مطلب
دو اثر تلویزیونی جدید با گویندگی خوش صداهای دوبله

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

شالبافیان در تشریح جزئیات این نمایشگاه فرمود: «در نمایشگاه، رویدادهای جانبی بسیاری از جمله نشست با معاونت‌های عمرانی و رؤسای شوراهای شهرها برگزار می‌بشود. این چنین نشست شهرداران سه شنبه ۲۴ بهمن برگزار خواهد شد. میزگردها و دوره‌های آموزشی نیز یکی از مهم ترین قسمت‌های نمایشگاه است.»

«نیک‌بین» دبیر همایش گردشگری سلامت در نمایشگاه در رابطه جزئیات این نمایشگاه تشریح کرد: «ساختار نمایشگاه به جهت نوع مخاطب و تنوع اتفاقات نمی‌تواند ساختار عمیق با زمان مکفی باشد به همین علت به معارفه پتانسیل‌ها می‌پردازیم به این علت ۴۲ برنامه برگزار می‌بشود. این چنین چالش‌های اندوخته گذاری و واکاوی ظرفیت‌های نوظهور از جمله برنامه‌های آموزشی این چند روز است. این چنین ۷ پنل و ۲۴ کارگاه آموزشی از جمله گردشگری کشاورزی آینده گردشگری در عصر هوش مصنوعی را داریم.»

ادامه مطلب
قیمت بیت کوین امروز تا 60‌ هزار دلار سقوط کرد_تاشکن

نیک‌بین در ادامه گفت: «این همایش در دو روز اول نمایشگاه برگزار می‌بشود این چنین حوالی گردشگری سلامت، ۸۵ مقاله مورد قیمت به دست ما رسیده است. با قضاوت انجام شده تا کنون ۵۱ مقاله مورد پذیرفتن قرار گرفته است و برنامه ریزی برای ۶ پنل تخصصی انجام شد.»

در این نشست اظهار شد که ۶۰۰ بسته اندوخته گذاری در نمایشگاه گردشگری اراعه می‌بشود. این چنین ۴۶۳ شرکت شامل بوم گردی‌ها، آژانس‌ها و مجتمع‌های گردشگری در ۹ سالن به نوشته اندوخته گذاری می‌پردازند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها