خوش آمدید

محور نهبندان- بیرجند 200 میلیارد تومان اعتبار گرفت

محور نهبندان- بیرجند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار گرفت

به نقل از خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ جواد قناعت امروز چهارشنبه (۱۸ بهمن) در جریان وجود در شهرستان نهبندان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دهه مبارک فجر ناظر افتتاح و کلنگ زنی پروژه هایی در حوزه اقتصادی و زیرساختی استان بودیم و توفیق شده هر روز در یک شهرستان پروژه های مهمی را افتتاح و کلنگ زنی کنیم.

استاندار با گفتن این که در دهه فجر امسال در شهرستان نهبندان پروژه های خوب و زیر ساختی به مبلغ بیشتر از سه هزار و ۶۸۳ میلیارد تومان داریم، او گفت: پروژه هایی که امروز در نهبندان برنامه ریزی شده، افتتاح ۱۴ کیلومتر روکش آسفالت محور نهبندان-سربیشه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نمایندگی از دیگر پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و افتتاح زمین چمن مصنوعی در پنج روستا با اعتبار بیشتر از ۵ میلیارد تومان به نمایندگی در روستای اسدآباد می بود.

ادامه مطلب
انضباط مالی با بودجه واقعی عملیاتی می بشود - تاشکن

قناعت از آبرسانی به روستای استند نهبندان با اعتباری بیشتر از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و او گفت: مطرح بهسازی و روشنایی شهرک صنعتی نهبندان به نمایندگی از پروژه های شرکت برق هم در این سفر افتتاح شد.

وی گفت: با وجود قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از دو شرکت تعاونی قسمت کشاورزی نهبندان بازدید به عمل آمد و فرصتی شد تا مدیران شهری و استانی مانع ها و دغدغه های تسهیلاتی خود را گفتن کنند.

استاندار او گفت: مشکلات پروژه شرکت شیر و کشتارگاه طیور نهبندان با همراهی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از بین بردن خواهد شد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ترکیب طبیعی حاصل از کلم بروکلی در پیشگیری از سکته موثر است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

قناعت با اشاره به باقیمانده پروژه دوبانده شدن مسیر ارتباطی نهبندان- بیرجند به طول ۹۵ کیلومتر، او گفت: ۵ کیلومتر این مسیر آماده افتتاح و ۶ کیلومتر دیگر در حال آسفالت است که برای باقی مسیر این مهم پیگیری انجام می بشود.

وی با پافشاری بر این که نوشته راه ها به جد در دستور کار استان است، متذکر شد: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور نهبندان- سربیشه جذب شده تا این پروژه شدت بگیرد.

 

انتهای مطلب

خبرنگار:مرضیه شهریاری

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها