خوش آمدید

فدراسیون‌ها باید به تقدیر از منش پهلوانی بین ورزشکاران بپردازند

فدراسیون‌ها باید به تقدیر از منش پهلوانی بین ورزشکاران بپردازند

به نقل از خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین، علی احدی در مراسم تقدیر از برترین‌های فرهنگی بازی‌های پارآسیایی او گفت: فدراسیون‌های جانبازان و معلولین و پارالمپیک در مباحث فرهنگی سرآمد و پیشتاز بوده‌اند و مردم ما همیشه خاطرات خوبی از صحنه های قهرمانی و پهلوانی این حوزه داشته‌اند. به همین علت از برگزاری این چنین مراسم‌هایی استقبال می‌کنیم.

او گفت: به علت حماسه بزرگی که در هانگژو رقم خورد؛ چه در عرصه قهرمانی و چه پهلوانی یک مراسم در نظر گرفته شده می بود که برگزار شد. حتما باید فدراسیون‌ها در موضوعات پهلوانی تقدیر انجام بدهند. امیدوارم این مراسم‌ها ادامه‌دار باشد و تمجید از منش پهلوانی در راس امور قرار گیرد.

سرپرست دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در آخر تصریح کرد: ما چند نوشته مهم در پیش داریم. یکی از آن موضوعات مساله کمیته‌های فرهنگی هیات‌های ورزشی است که بزرگترین شبکه فرهنگی سرزمین را راه اندازی خواهند داد. درواقع سپس از ساماندهی کمیته‌های فرهنگی فدراسیون‌ها، کمیته‌های فرهنگی هیات‌ها که ۱۴ هزار مورد در سطح سرزمین می باشند را باید ساماندهی کنیم. اگر همه این هیات‌ها مسوول فرهنگی داشته باشند ناظر شکوفای فرهنگ ورزش از پایه تا قهرمانی خواهیم می بود.

ادامه مطلب
نسل بعدی هواپیمای ایکس دارپا با نام XRQ-73، امسال پرواز خواهد کرد_تاشکن

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها