خوش آمدید

بسیار ناامید و عصبانی هستم

زیاد نومید و عصبانی هستم


بازی بد کره‌ای‌ها صدای کلینزمن را درآورد؛

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی او گفت: مقصد بزرگی برای رسیدن به فینال داشتیم، ولی اردن با لیاقت پیروزی می بود. در نیمه اول اردن از همه جهت بهتر می بود. ما سپس از گلی که خوردیم بدتر شدیم.

ادامه مطلب
بسته حمایتی ساترا اختصاصی اسفند 1402


به نقل از

خبرگزاری موج


، یورگن کلینزمن در نشست خبری بعد از ناکامی تیمش در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا روبه رو اردن اظهار کرد: به‌وضوح ناامیدکننده می بود. ما مقصد بزرگی برای رسیدن به فینال داشتیم، ولی اردن با لیاقت پیروزی می بود. در نیمه اول اردن از همه جهت بهتر می بود، اما در نیمه دوم تلاش کردیم بهتر شویم. ما سپس از گلی که خوردیم بدتر شدیم.

او مسئولیت باخت کره را بر مسئولیت گرفت و افزود: بله، قطعا. مسئولیت تیم با من است. این یک تورنمنت زیاد دلنشین می بود و ما عربستان و استرالیا را حذف کردیم و به اردن باختیم. ما انتظار رقم‌خوردن این چنین اتفاقاتی را اشکار کرده بودیم. باید زیاد تر آنالیز کنیم و کار بسیاری پیش‌روی ماست.

ادامه مطلب
ساخت «نون خ5» پیچیده شد/ سعید آقاخانی و هنرمندانش در برف و بوران

کلینزمن درمورد گمان استعفا یا اخراجش هم او گفت: مسئول آنالیز تورنمنت خودم هستم. این که چه چیزی خوب بوده یا نه بر مسئولیت فدراسیون است. ما باید برای جام جهانی آماده شویم و کارهای بسیاری پیش روی ماست.

سرمربی آلمانی کره جنوبی در جواب به پرسشی درمورد علت لبخندزدنش بعد از باخت و تبریک‌ گفتنش به کادر فنی حریف اظهار کرد: این عادی است که به تیم حریف که بهتر است تبریک بگویم. آنها قابل احترامند و امروز تیم برتر بودند. این برای من عادی است، اما به نظر می‌رسد از نظر شما باید روش فرد دیگر داشته باشم.

او درمورد سطح جام ملت‌های آسیا هم او گفت: به‌طور کلی زیاد لذت بردم. برایم دلنشین می بود که کشورهای گوناگون می‌جنگند و درام‌های بسیاری داریم. همه تلاش کردند که بهتر و بهتر شوند. دیدیم که ژاپن به خانه‌اش برگشت. بازیکنان باکیفیتی وجود دارند و بازی‌های پرفشاری را تماشا کردیم.

ادامه مطلب
قطر در ضربات پنالتی ازبکستان را برد تا حریف ایران در نیمه نهایی بشود

کلینزمن در ادامه گفت: زیاد نومید و عصبانی‌ام. باید امشب بهتر می‌بودیم. احتمالا باید با روش فرد دیگر از ابتدا بازی می‌کردیم، ولی بازی همه شده و به حریف تبریک می‌گویم. می‌توانم به همه شما لبخند بزنم، ولی این دلیلی است که امشب باختیم؟

او در آخر درمورد این که آیا اردن می‌تواند قهرمان جام ملت‌ها بشود، هم گفت: بله، آنها روز شنبه شانس دارند. باید ببینیم بین ایران و قطر چه تیمی برنده می‌بشود، ولی اردن شانس قهرمانی دارد.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها