خوش آمدید

برنامه سلامت خانواده را بهیاران انجام می دهند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

برنامه سلامت خانواده را بهیاران انجام می دهند – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در نشست ااطلاع رسانی همایش بین‌المللی پوشش همگانی سلامت خانواده و نظام ارجاع الکترونیک که روز سه‌شنبه، ۱۷ بهمن ماه در وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: این همایش طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ به میزبانی وزارت بهداشت در مرکز همایش‌های بین المللی جمهوری اسلامی برگزار می‌بشود.

وی با گفتن این که همایش بین‌المللی پوشش همگانی سلامت خانواده و نظام ارجاع الکترونیک از اهمیت بسیاری برخوردار است، در ادامه گفت: خواسته از برگزاری این همایش گفتن دستاوردها و تحقق اهداف مورد نظر است. ما با برگزاری این همایش در نظر داریم نوشته همگانی سلامت خانواده و نظام ارجاع و نقش این مؤلفه‌ها در تحقق نظام سلامت جهانی را گفتن کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درمورد دیگر اهداف همایش بین‌المللی پوشش همگانی سلامت خانواده و نظام ارجاع الکترونیک، او گفت: تبادل ازمایش ها از دیگر اهداف برگزاری این همایش بین‌المللی است. ما با برگزاری یک همایش بین‌المللی در نظر داریم توانایی‌های ایران و دیگر کشورها را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم.

ادامه مطلب
هواوی رسماً اعلام کرد؛ 100 میلیون دستگاه از HarmonyOS 4 استفاده می‌کنند

او همین طور گفت: نوشته همکاری‌های مشترک را در کانون دقت قرار داده‌ایم؛ به همین علت، ترویج همکاری‌ها و تحکیم ارتباطات از دیگر اهداف برگزاری همایش بین‌المللی پوشش همگانی سلامت خانواده و نظام ارجاع الکترونیک به حساب می‌آید.

زالی درمورد برگزاری پنل‌های تخصصی در همایش بین‌المللی پوشش همگانی سلامت خانواده و نظام ارجاع الکترونیک، او گفت: پنج پنل تخصصی با نوشته‌های «پوشش همگانی سلامت و برنامه سلامت خانواده»، «مدیریت سلامت»، «آموزش عالی پزشکی»، «پژوهش در نظام سلامت» و «چشم‌انداز آینده» در این همایش برگزار می‌بشود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی او گفت: برگزاری همایش بین‌المللی پوشش همگانی سلامت خانواده و نظام ارجاع الکترونیک می‌تواند دستاوردهایی به همراه داشته باشد.

ادامه مطلب
قیمت گذاری دستوری از با اهمیت ترین چالش های صنعت خودروسازی سرزمین است

وی درمورد دستاوردهای برگزاری این همایش بین‌المللی خاطرنشان کرد: با برگزاری این همایش انتظار داریم از ظرفیت‌های بین‌المللی منفعت گیری کنیم و با یک گفتمان مشترک رو به جلو حرکت کنیم.

زالی در ادامه گفت: برگزاری همایش بین‌المللی پوشش همگانی سلامت خانواده نه تنها جهت تطابق مجدد می‌بشود، بلکه سیستم‌های سلامت کشورها حداقل به زمان ۱۰ سال با یکدیگر همگام خواهد شد. این همگام‌سازی می‌تواند منطبق بر نظام سلامت کشورها باشد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی او گفت: دسترسی به مراقبت‌های اولیه بهداشتی از اهمیت بسیاری برخوردار است. بازدید‌ها بیانگر این است که دسترسی به مراقبت‌های اولیه بهداشتی می‌تواند جهت تشکیل تغییرات در اکوسیستم بشود؛ با دقت به این که در دسترس نبودن مراقبت‌های اولیه جهت تشکیل تحول می‌بشود، مراقبت‌های اولیه می‌بایست در کانون دقت قرار گیرد.

وی با گفتن این که حالت دسترسی به مراقبت‌های اولیه در کشورمان خوب برسی می‌بشود، افزود: برنامه «سلامت خانواده» را در سرزمین اجرا کرده‌ایم و تجاربی به واسطه اجرای این برنامه پیدا کرده‌ایم. برنامه سلامت خانواده توسط بهیاران انجام می‌بشود و پزشکان بر آن نظارت دارند.

ادامه مطلب
ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها