خوش آمدید

احتمال حضور رئیس‌جمهور در قطر برای تماشای فینال فوتبال جام ملت‌ها وجود دارد

گمان وجود رئیس‌جمهور در قطر برای تماشای فینال فوتبال جام ملت‌ها وجود دارد




وزیر ورزش و جوانان؛

وزیر ورزش و جوانان ابراز داشت: من خودم برای فینال وجود اشکار می کنم اما تا این مدت وجود رییس جمهور برای تماشای فینال جام ملت های آسیا اشکار نیست. یقیناً دعوت شدند اما تا این مدت اشکار نیست در فینال بازی های جام ملت های آسیا وجود اشکار کند یا خیر.

ادامه مطلب
حسین وفایی جواز وجود در مرحله مهم مسابقات مسترز آلمان را کسب کرد


به نقل از

خبرگزاری موج


، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز سه شنبه ۱۷ بهمن کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین و مدیران وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی، قهرمانان و ورزشکاران رشته های گوناگون ورزشی با وجود در حرم امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. 

در این مراسم وزیر ورزش و جوانان او گفت: این مراسم به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) می بود که وجود جامعه ورزش، روسای فدراسیون های ورزشی و دیگر نفرات در حرم مطهر  نشان‌دهنده آن است که جامعه ورزش سپس از ۴۵ سال که از پیروزی انقلاب می گذرد تا این مدت به قیمت های انقلاب پایبند می باشند. ان‌شاءالله بتوانیم رهرو خوبی برای نظام، انقلاب و امام جامعه امروز مقام معظم رهبری باشیم.

ادامه مطلب
گلکسی S23 FE با تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس از راه می‌رسد

او گفت: جامعه ورزش همانند دیگر اقشار جامعه امام را مدام دوست داشتند و دارند و برای آرمان‌های امام قیمت قائل می باشند. این که جامعه ورزش در میدان ها گوناگون وجود اشکار می‌کند و در میدان ها بین المللی با مدال هایی که کسب می‌کنند، مدام نسبت به قیمت های انقلاب پایبندند و جهت تحکیم انقلاب می شوند.

وزیر ورزش در آخر درمورد وجود رئیس جمهور در قطر برای تماشای بازی فینال خاطرنشان کرد: تا این مدت چیزی معلوم نیست. من خودم برای فینال وجود اشکار می کنم اما تا این مدت وجود رییس جمهور برای تماشای فینال جام ملت های آسیا اشکار نیست. یقیناً دعوت شدند اما تا این مدت اشکار نیست در فینال بازی های جام ملت های آسیا وجود اشکار کند یا خیر. اجازه بدهید فردا تیم ملی از بازی با قطر با پیروزی و افتخار بیرون همراه شوند و سپس از راهیابی به مرحله فینال، آن زمان تصمیم گیری می‌بشود که به قطر خواهند رفت یا خیر.

ادامه مطلب
سریال هایی که «وحدت» می آورند/ ضرورت ساخت آثاری درباره پیامبر اسلام- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم



آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها