خوش آمدید

کارتون «خرس‌های محافظ جنگل» برای تلویزیون دوبله شد

کارتون «خرس های محافظ جنگل» برای تلویزیون دوبله شد


به نقل از ، این فیلم سینمایی در گونه پویانمایی، ماجراجویی و کمدی محصول چین در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه کودک پخش بشود.

مدیر دوبله این سینمایی سعید شیخ‌زاده است. مهوش افشاری، ناهید امیریان، محمد بهاریان، مریم جلینی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، لادن سلطان پناه، پریا شفیعیان، بهروز علی محمدی، حسن کاخی، علی منانی، علی همت مومیوند و سعید شیخ‌زاده صداپیشه‌های این تاثییر بوده‌اند.

این فیلم درمورد دو بچه خرس است که سال‎ها پیش مادرشان را از دست داده‌اند. آنها فهمید خواهد شد یک مؤسسه تحقیقاتی در رابطه روبات‎ها در واقع مادرشان را دزدیده‌‎اند تا روی او آزمایش انجام بدهند و از او برای اهداف خود منفعت گیری کنند. بچه خرس‎ها و مادرشان یکدیگر را اشکار کرده و طی ماجراهایی سرانجام به هم می‎‌رسند.

جدال خیر و شر که با پیروزی جبهه ی خیر به آخر می رسد، لزوم مقابله با ظلم و ستم، لزوم حفاظت از محیط زیست و حیوانات، مطلب زشت و غیراخلاقی بودن منفعت گیری از هوش و توانایی های خود و علم و تکنولوژی برای آزار دیگران (با دقت به این که شخصیت منفی هم یک کودک است که از هوش و دانشش منفعت گیری ی منفی می‌کند) بخشی از مطلب های مورد قیمت و آموزنده این تاثییر انیمیشنی است ضمن این که برای همین جدال ها که وجه کارتونی و سرگرم‌کننده هم دارد، تاثییر برای کودکان و نوجوانان دلنشین خواهد می بود.

ادامه مطلب
نقش بزرگراه غدیر در افت ترافیک استان‌های تهران و البرز
آخرین مطالب

شبکه‌ کودک، مسئولیت رصد این تاثییر را بر مسئولیت داشته است و بعد از طی مرحله های قبول و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این گفتن برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها