خوش آمدید

می‌دانیم کجا هستیم و برای تیم ملی جانمان را هم می‌دهیم

می‌دانیم کجا هستیم و برای تیم ملی جانمان را هم می‌دهیم


سردار آزمون:

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گتاکید کرد: تیم ملی همدل، هم قسم و منسجم است و همه جانمان را برای ایران می‌دهیم.

ادامه مطلب
تایلند با دو گل قرقیزستان را ناکامی داد


به نقل از

خبرگزاری موج


، سردار آزمون در اغاز بازی ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اصرار کرد: مسئله مهم این است که تیم یکدل و منجسم است، بازیکنان جوان تا با توانایی‌ها همه در کنار هم بوده و این یکدلی نقطه قوت تیم ایران است. کادرفنی آنچه از ما خواست در ۴۵ دقیقه اول اجرایی نشد اما توانستیم در نیمه دوم به آن عمل کنیم و در نهایت برنده شدیم.

او همین طور گفت: تیم ما نترس است، فرقی ندارند با چه تیمی بازی داریم مهم این است که همه می‌دانیم چه می‌خواهیم. هنگامی در مرحله حذفی تیم گل می‌خورد کار سخت می‌بشود اما دیدید همه تیم از داخل زمین گرفته تا بیرون، همه انگیزه بالایی برای بردن داشتند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: تمرکز خودمان را تا لحظات آخر از دست ندادیم، هنگامی در لحظات پایانی گل می‌زنید و می‌برید زیاد لذت قسمت است. هنگامی در تیم نوجوانان بودم همانند همه بازیکنان دیگر الگویی داشتم. کریم انصاری‌فرد در سایپا و در اوج می بود و من امروز این افتخار را دارم با او در تیم ملی همبازی باشم و اگر موفق است چون دل پاکی دارد و تلاش می‌کند. در هر بازی او کنار زمین با ما می‌دود و برای او فرقی ندارد در زمین است یا بیرون.

ادامه مطلب
شناسایی ۷۰۵ هزار نفر با گمان عارضه فشارخون بالا در سرزمین - تاشکن

آزمون در رابطه محمد محبی هم او گفت: با او زیاد سخن بگویید کردم، بازی او چیزی نبوده است که در این جام دیدیم و در بازی بزرگی همانند ژاپن این را به خوبی نشان داد. مهدی قائدی هم زیاد می‌تواند به تیم پشتیبانی کند. این را هم بگویم قبل از بازی با ژاپن زیاد روی من سختی می بود. سال‌ها کنار مهدی بازی کرده بودم و چشم بسته همدیگر را در زمین اشکار می‌کردیم اما در بازی روبه رو ژاپن برادر بزرگترم نبوده است و این برایم زیاد سخت می بود. ما به هم زیاد عادت داریم و قول داده بودم از هیچ تلاشی کوتاه نکنم.

وی در رابطه ضربه پنالتی ایران برابر ژاپن اصرار کرد: حسین کنعانی‌زادگان زیاد کم دیده شد. کاری که او کرد در ذهن‌ها باقی خواهد ماند. در زمان ملزوم در بهترین موقعیت به داد تیم ملی رسید و ما این را فراموش نخواهیم نکرد. او یک بار حرفی زد که برداشت فرد دیگر از آن شد و آنهایی که او را می‌شناسند این را به خوبی می‌دانند.

ادامه مطلب
اردن فینالیست اول جام ملت‌های آسیا شد

مهاجم ملی‌پوش فوتبال کشورمان در رابطه بازی با قطر اصرار کرد: می‌دانیم کجا هستیم و قرار است چه بکنیم. همدل شدیم و برای تیم ملی جانمان را هم می‌دهیم. تیم خوبی می باشند اما ما به آنها فکر نمی‌کنیم. ما به تیم خودمان، نیمکت تیم ملی و مجموعه تیم فکر می‌کنم. قطری‌ها به جستوجو جایگاه و صندلی استادیوم می باشند اما یادتان نرود ما در ورزشگاه یکصدهزار نفری بازی کردیم و با این چیزها مشکلی نداریم.

او در رابطه سخن بگویید‌های امیر قلعه‌نویی بین دو نیمه او گفت: او با سخن بگویید‌های انگیزشی خود تیم را منقلب کرد، این که شما تا این مدت بازی خودتان را نکرده‌اید علتشد در ۴۵ دقیقه دوم با آن شرایط به میدان بیاییم و امیدوارم در فینال باشیم.

گفتنی است ملی‌پوشان ایران، چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف میزبانی می‌روال که برای دفاع از گفتن قهرمانی، تلاش می‌کند. ایران در مرحله قبلی برابر ژاپن به برتری ۲ بر یک رسید و قطر هم در ضربات پنالتی از سد ازبکستان گذشت.

ادامه مطلب
وجود ۲ داور ایرانی بوکس در بازی‌های المپیک قطعی شد_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها