خوش آمدید

مصوبه تسهیم ترافیک مرکز ملی فضای مجازی نهایی نشده است

مصوبه تسهیم ترافیک مرکز ملی فضای مجازی نهایی نشده است

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در او مباحثه با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری برنا در خصوص مصوبه تازه مرکز ملی فضای مجازی، او گفت: تا این مدت این مصوبه نهایی نشده است و جزئیات آن نیازمند بازدید‌های زیاد تر است.

او گفت: هر زمان نهایی شد توسط دبیر شورا اظهار می‌بشود.

به نقل از برنا، چندی پیش نود و هشتمین جلسه شورای‌عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه سند سیاست‌ها و الزامات تعرفه‌گذاری ترافیک شبکه و شریک شدن درآمد محتوا که پیش از این در جلسات کارشناسی متعدد و با وجود اعضای حقیقی، حقوقی و خبرگان این حوزه در قسمت خصوصی مورد بازدید قرار گرفته می بود، به او گفت و گو گذاشته شد و نهایتاً به تصویب اعضای شورای‌عالی فضای مجازی رسید.

به جهت این سند تولیدکنندگان محتوا از قبیل کاربران فعال در سکوها و شبکه‌های اجتماعی، تولیدکنندگان محتواهای تخصصی و حرفه‌ای و این چنین رسانه‌های اجتماعی کوچک و محلی در درآمد حاصل از فروش ترافیک شریک خواهند شد.

ادامه مطلب
همه آسمان زیر سایه ماه_تاشکن
آخرین مطالب

این چنین بر پایه این سند سکوها و سامانه‌های اراعه دهنده خدمات کاربردی به مردم نیز گسترش و تحکیم خواهند شد.
در جلسه شورای‌عالی فضای مجازی این چنین مقرر شد پیشنهادات تازه اعضای شورا نسبت به جزئیات این سند در دبیرخانه نقل و بعد از جمع‌بندی، تشریفات قانونی تصویب و ابلاغ آن طی بشود. 

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
۵۰۰ فرد و نهاد روسی آماج تحریم‌های تازه آمریکا قرار گرفتند

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها