خوش آمدید

سریال جدید شبکه دو کلید خورد

سریال تازه شبکه دو کلید خورد


به نقل از ، هادی خدادی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «خانه‌ روشنا» است و مهدی زنگنه کارگردانی و ارغوان قاسم‌نژاد و مهدی زنگنه نویسندگی این سریال ۱۰ قسمتی را بر مسئولیت دارند.

حامد عبدالهی نیز به گفتن مشاور پروژه این مجموعه تلویزیونی است. دیگر عوامل این فیلم عبارت هستند از: مدیر فیلمبرداری: علی محمدزاده، مدیر تشکیل: حمید سرپیران، مدیر صدابرداری: فرهاد تبریزی، طراح گریم: نازنین امینی، طراح صحنه و لباس: پوریا توکل خواه، گروه کارگردانی: امیر عموری و نوید مینایی، بازیگران: شهین تسلیمی، ساناز سماواتی، افشین سنگ چاپ، کیمیا خلج، معصومه محمدپور، فرج الله گل سفیدی، محمدرضا رهبری، حسنا قبادی، شیدا باطنی و علی بهادری.

«خانه‌ روشنا» داستانی حوالی سنت حسنه وقف دارد و در ۱۰ تکه برای پخش در سال ۱۴۰۳ آماده می‌بشود.

بخشی از داستان این مجموعه تلویزیونی بدین شرح است: غزاله و لاله، از آنجا که خودشان طعم یتیمی را چشیده‌اند، مدام آرزو داشته‌اند مرکزی برای نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تأسیس کنند. چند سال قبل، خانم شکوهی خانه‌ بزرگ و قدیمی‌اش را در اختیار آن دو قرار داده و به این ترتیب «خانه‌ی روشنا» تأسیس شده است.

ادامه مطلب
اولین فضانورد سوئیسی توسط شاتل پرواز کرد
آخرین مطالب

غزاله بلاگر هم هست و با نوشته خانه‌ی روشنا و کودکان ساکن این خانه، و نیز دیگر فعالیت‌های خیریه، ویدئوهایی در فضای مجازی انتشار می‌کند. اما از آنجا که خانم شکوهی وقف‌نامه‌ای از خود به‌جا نگذاشته، ورثه‌اش پرونده‌ای برای بازپس‌گیری خانه‌ی روشنا راه اندازی خواهند داد. غزاله و لیلا، میانه پیگیری این پرونده، با قضیه‌ی وقف و انواع آن آشنا خواهد شد.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها