خوش آمدید

خبرهایی از «زیرخاکی» جدید تلویزیون به روایت سه بازیگر

خبرهایی از «زیرخاکی» تازه تلویزیون به روایت سه بازیگر


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، بهراد خرازی که به گفتن بازیگر «تمساخ خونی» تازه ترین تاثییر جواد عزتی به خانه جشنواره فیلم فجر آمده می بود از حضورش در سری تازه «زیرخاکی» خبر داد و این چنین در سریال تازه پرویز شیخ‌طادی که فضایی جنگی دارد و با نام «جان برادر» این روزها در حال ساخت است نیز ایفای نقش می‌کند. 

گیتی قاسمی که با فیلم «شه‌سوار» به برج میلاد آمد در او گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم از یک «زیرخاکی» اختصاصی و احتمالا بهتر از فصل‌های قبل خبر داد که حال مردم را در ایام نوروز خوب کند. 

اما پژمان جمشیدی که نقش مهم سریال را بازی می‌کند به طور تلفنی درمورد «زیرخاکی» تازه این مسئله را نقل کرد که در جزیره خارک فیلمبرداری در جریان است. 

این در حالی است که چندی پیش خبرهایی به گوش می‌رسید «زیرخاکی» در شهرک سینمایی دفاع‌مقدس تصویربرداری می‌کند. احتمالا برای اولین بار باشد سپس از زمان‌ها هم پژمان جمشیدی درمورد «زیرخاکی» تازه سخن بگویید کرده و هم دیگر بازیگران؛ چون تا بحال خبر رسمی از وجود بازیگران تازه بیرون نیامده اما در عین حال هم سیاوش چراغی‌پور و هم بهراد خرازی جزو بازیگران جدیدی‌اند که به فصل تازه مدام‌اند.

ادامه مطلب
سه شب دلنشین در انتظار «میدون خراسون» صابر خراسانی_تاشکن
آخرین مطالب

مجموعه‌ای که سه فصل پرطرفدار را در تلویزیون پشت سرگذاشت و درمورد ساخت فصل تازه آن او گفت و گو‌های مختلفی شد.

تعداد بسیاری از سریال‌های این روزهای سیمافیلم در سکوت کار خودشان را پیش می‌برند؛ در حالی که بازتاب‌ اخبار گسترده ساخت فصل تازه «زیرخاکی» و «نون‌خ» و این چنین برگشت احتمالی فصل هفتم «پایتخت» مشخص می کند مخاطب انتظار ساخت این چنین کارهایی را از تلویزیون دارد.

اساساً ساخت طنز که به طور جدّی در دستور کار تلویزیون قرار گرفته است.

داستان و سرانجام اتفاقات سریال به کجا خواهد رسید؟ باید چشم به راه ماند و دید.

ادامه مطلب
واتس‌اپ به گزینه‌های جدیدی برای قالب‌بندی متن تجهیزشد

انتهای پیامک/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها