خوش آمدید

ایجاد بیمارستان یک‌هزار تختخوابی در استان‌های کشور - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

تشکیل بیمارستان یک‌هزار تختخوابی در استان‌های سرزمین – تاشکن

به نقل از خبرنگار مهر، بهرام عین‌اللهی پیش از ظهر امروز سه شنبه ضمن بازدید از مرکز آنکولوژی بیمارستان گلستان اهواز در جمع خبرنگاران فرمود: فرد مبتلا به سرطان برای پرداخت هزینه‌ها دچار مشکل شده و از کارافتاده می‌بشود، به همین منظور جزو بیماری‌های خاص در نظر گرفته شده است؛ به این علت اراعه خدمات رایگان مربوط به درمان سرطان برای بیماران در دستور کار قرار دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ورود دستگاه‌های تازه و پیشرفته به چرخه درمان در دولت سیزدهم در ادامه گفت: سه دستگاه پیشرفته شامل سی تی سیمولاتور، شتاب دهنده قوی و پت اسکن به بیمارستان گلستان اهواز اضافه شد، این چنین با منفعت گیری از دستگاه سی تی سیمولاتور می‌توان بیماران را در حالت درمانی خاص همانند سازی کرد و امکان درمان بیماران سرطانی با حداقل جا به جایی توسط دستگاه رادیوتراپی فراهم می‌بشود.

ادامه مطلب
رهبر انقلاب رای خود را به صندوق‌های رای انداختند

وی با یادآوری این که پت اسکن نوعی مطالعه تصویربرداری است که می‌تواند به پزشکان نشان دهد چه اتفاقی در بدن در حال رخداد است و چطور کار می‌کند، تصریح کرد: با این دستگاه‌ها غده سرطانی اشکار و توسط شتاب دهنده از بین می‌رود.

عین اللهی اصرار کرد: تلاش بر این است هیچ بیمار سرطانی برای درمان از استان خوزستان خارج نشود و دستگاه‌های پیشرفته فرد دیگر داخل خوزستان بشود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز به گفتن یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های سرزمین یاد کرد و او گفت: این بیمارستان هشت متخصص استاد آنکولوژی در سطح عالی تخصصی دارد و در صورت فراهم دستگاه‌ها، نیاز مردم رفع خواهد شد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آخر بندی سریال «سلمان فارسی»با غدیرخم یا رحلت پیامبر؟_تاشکن

عین‌اللهی در خصوص مطرح گسترش بیمارستان گلستان اهواز گفت: با وجود این که قرار می بود مطرح جدیدی اغاز نشود اما مطرح گسترش بیمارستان گلستان در سفر اول رئیس جمهور به خوزستان اغاز شد.

وی اظهار کرد: با دقت به حجم بالای مراجعان به بیمارستان گلستان اهواز و مشکلات تشکیل شده، عملیات اجرایی مطرح گسترش آن از چند ماه پیش با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اغاز شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد: با الحاق بیشتر از یک‌هزار و ۵۰۰ تختی که قرار است به مجموعه بهداشت و درمان اهواز اضافه بشود، بتوانیم بخشی از نیازهای بیماران را مرتفع کنیم.

وی با اصرار بر این که برنامه‌ریزی انجام شده تا هر استان یک کلان بیمارستان یک‌هزار تختخوابی داشته باشد، او گفت: برای منفعت گیری از دستگاه پت اسکن در بیمارستان گلستان اهواز امکانات و فضای مورد نیاز باید فراهم بشود.

ادامه مطلب
فراهم‌کننده اپل روی باتری جدیدی با 100 برابر تراکم انرژی زیاد تر کار می‌کند_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها