خوش آمدید

ملی پوشان نوجوانمان مایه افتخار ایران هستند

بازی با قطر سخت است


علیرضا جهانبخش:

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان به روایت پیروزی برابر ژاپن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها پرداخت و از بازی با قطر در نیمه‎‌نهایی به گفتن یک بازی سخت یاد کرد.


به نقل از

ادامه مطلب
تیم ملی فوتبال با وجود رئیس فدراسیون تمرین کرد

خبرگزاری موج


، علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه کنفدراسیون فوتبال آسیا درمورد بازی با ژاپن او گفت: هر لحظه آن لذت می بود، به گفتن نسل جاری فوتبال، ازمایش ها بسیاری در جام‌جهانی و … داشته‌ایم تا نشاط را به مردم هدیه بدهیم اما بازی با ژاپن متفاوت می بود و روبه رو تیمی قرار گرفتیم که همه آنها را مدعی اول جام می‌دانستند. قبل از مسابقه حس خواستن و قوت را در چشم بچه‌ها دیدم و به همدیگر منتقل کردیم و این به من، به گفتن کاپیتان تیم، یک مطمعن به نفس داد که می‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم.

او گفت: حتی در ایران هم قبل از بازی زیاد‌ها فکر نمی‌کردند که ما این چنین عملکردی داشته باشیم اما ما نشان دادیم که چه مقدار حس خواستن در بچه‌ها هست و این جهت شد تا نتیجه بگیریم. تا این مدت مسیر طویل داریم. دو بازی دیگر باقی مانده است و بازی با قطر زیاد سخت است. با همه وجود و حسی که از مردم گرفته‌ایم روبه رو قطر به میدان خواهیم رفت تا یک نتیجه خوب بگیریم.

ادامه مطلب
این دستاورد مهم گسترش تراشه کوانتومی با 1 میلیون کیوبیت را ممکن می‌کند_تاشکن

جهانبخش در ادامه درمورد کارکرد تیم ملی در جام ملت‌ها، یادآور شد: تورنمنت را زیاد خوب اغاز و تلاش کردیم بازی به بازی بهتر شویم. تنها در بازی با هنگ‌کنگ کارکرد مساعد نداشتم، اما در سه بازی دیگر قبل از رویارویی با ژاپن زیاد خوب بازی کردیم. بهترین کارکرد ما در جام ملت‌ها از نظر فردی و گروهی روبه رو ژاپن می بود. در بازی بعدی با قطر روبرو می‌شویم و بازی زیاد سختی خواهد شد، برای این تیم احترام قائل هستم، آنها دفاع کننده گفتن قهرمانی می باشند و بازیکنان زیاد خوبی دارند.

 

جهانبخش: روبه رو ژاپن حس خواستن و قوت را در چشم بازیکنان دیدم/ قطر حریف سرسختی است

کاپیتان تیم ملی فوتبال تصریح کرد: قطری‌ها در این سال‌ها چه در قسمت فنی و چه زیرساختی پیشرفت کرده‌اند. با این حال با دقت به حس و انرژی که از بازی با ژاپن گرفتیم و این چنین حمایتهواداران که زیاد تر خواهد شد، با قوت برابر قطر به میدان خواهیم رفت. با آرزوهای بزرگی به این تورنمنت پا گذاشته‌ایم، امیدوارم به اهداف بزرگمان در آخر برسیم.

ادامه مطلب
تأییدیه دستگاهی که با هوش مصنوعی سه نوع شایع سرطان پوست را تشخیص می دهد

وی درمورد برخورد هواداران در طول جام ملت‌ها، اظهار کرد: همیشه انتظارات از فوتبال به گفتن ورزش اول ایران زیاد است. نسل‌های مختلفی فوتبال داشته، اما از نسل جاری با دقت به کیفیت فنی و این چنین توانایی‌ای که در این سال‌ها به‌دست آورده، انتظارات بالاست و امیدوارم کارهای بزرگی انجام بدهیم و سخت برای آن تلاش کرده‌ایم. در جام‌جهانی انتظار مردم صعود از مرحله گروهی هست، اما در جام ملت‌ها مدام انتظار مردم قهرمانی است.

جهانبخش افزود: در جام ملت‌های آسیا قبل تلاش کردیم با قهرمانی نشان بدهیم که این نسل می‌تواند کارهای بزرگ انجام بدهد و بهترین نسل فوتبال ملی است. متاسفانه اما این اتفاق در دوره قبل رخ نداد. اکنون در همان حالت دوره قبلی هستیم و امیدواریم از توانایی دوره قبل و این چنین مطمعن به نفسی که به تیم اضافه شده به همراه دعا و انرژی مردم منفعت گیری کنیم و به نتایج خوب ختم بشود.

ادامه مطلب
قطر در ضربات پنالتی ازبکستان را برد تا حریف ایران در نیمه نهایی بشود

وی درمورد توانایی رفتن به فوتبال هلند در سن ۱۹ سالگی، او گفت: رفتن به فوتبال هلند، یک اتفاق زیاد خوب در مسیر زندگی‌ام می بود و اگر برگردم مجدد در همان سن ۱۹ سالگی به هلند می‌روم. زندگی‌ام را به دو قسمت قبل و سپس از رفتن به فوتبال هلند تقسیم می‌کنم. در ایران چیزهای بسیاری یاد گرفتم از خانواده تا فوتبال و این چنین اعتقاداتی که با من هست و در هلند هم یاد گرفتم که داشتن یک قلب بزرگ علتپیروزی می‌بشود. در دوران فوتبالی و زندگی شخصی بالا و پایین زیاد داشته‌ام اما این به من پشتیبانی کرده انسان بزرگتری شوم. اگر برگردم همان تصمیم را می‌گیرم و زندگی در هلند و قطر چیزهای بسیاری را به من یاد داد.

وی در آخر بار دیگر درمورد بازی با قطر در نیمه‌نهایی، تصریح کرد: احترام بسیاری برای تیم قطر قائل هستم، تیم بسیار خوبی دارند، دو بار به قطر در مقدماتی جام جهانی و بازی دوستانه امسال گل زده‌ام، اما در تیم این ذهنیت وجود دارد که در این شرایط و در بازی نیمه‌نهایی مهم نیست چه فردی گل می‌زند و بردن تیم ارزشمندتر است. قول گل زدن یا پاس گل دادن نمی‌دهم، اما قول می‌دهم با همه وجود تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را رقم بزنیم و یک کارکرد زیاد خوب داشته باشیم.

ادامه مطلب
بازیکنان کره جنوبی پیش از بازی با اردن در اردو کتک‌کاری کردند




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها