خوش آمدید

رادیو اقتصاد امروز 16 ساله می‌شود/ اینجا هم جهاد تبیین اتفاق می‌افتد و هم مطالبه‌گری!

«نماینده گرامی سلام» بدون سانسور/ تریبون آزاد رادیو اقتصاد برای انتخابات


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، لیلا علاقه‌مند، تهیه کننده و گزارشگر اختصاصی برنامه انتخاباتی«نماینده گرامی سلام» از رادیو اقتصاد او گفت: اختصاصی برنامه انتخاباتی «نماینده گرامی سلام» یک تریبون آزاد گزارشی است که با همه مردم، فارغ از این که چند سالشان است و چه کسب و کاری دارند، گپ و او گفت خودمانی با نوشته انتخابات می‌بشود. اما ما زیاد تر به سراغ صاحبان کسب و کار می‌رویم، به اختصاصی جوانانی که کسب و کارهای تازه راه‌اندازی کرده‌اند و خواسته هایشان را از نمایندگان مجلس جویا می‌شویم.

وی گفت: برگ برنده و متفاوت بودن این برنامه نسبت به برنامه‌های دیگر این که سخن بگویید‌ها و خواست‌های مردمی و مسئولان بدون روتوش از رادیو اقتصاد و برنامه نماینده گرامی سلام پخش می‌بشود.

تهیه‌کننده نماینده گرامی سلام با گفتن جزئیات زیاد تر افزود: در کنار مردم، ما به سراغ مسئولان دولتی که واحد اجرایی را بر مسئولیت دارند؛ همچون وزیران و معاونان ریاست جمهوری می رویم. آنها به گفتن شخص حقیقی و حقوقی که با نمایندگان در ربط می باشند در قالب همین تریبون خواست هایشان را نقل می‌کنند.

ادامه مطلب
داور فینال جام ملت‌های آسیا اشکار شد

علاقه‌مند در جواب به این سوال که اکثر مردم چه خواست و مطالباتی دارند، افزود: زیاد تر خواست های مردمی در خصوص معیشت و مسائل اقتصادی شان است. دغدغه‌هایی همچون مسکن، کالاهای اساسی، ماشین، ارامش بازار و تورم دارند و اینها مسائلی که چندین دفعه و چندین دفعه از زبان مردم شنیده شده است تا نمایندگی که قرار بر کرسی مجلس شورای اسلامی بنشینند و به بهارستان بروند، فکری به حال مردم کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
iMessage اپل به گمان زیادً نیازی به پذیرفتن قانون بازارهای دیجیتال نداشته باشد

علاوه بر این، یکی دیگر از خواست‌هایی که زیاد نقل می بشود، اشاعه امید در دل جوانان و تلاش برای نگه داشتن نیروی انسانی در داخل سرزمین است با دقت به مهاجرت‌های تازه و…اما یکی از مهم ترین خواسته های مسئولان این که نمایندگانی که انتخاب خواهد شد بخشی نگاه نکنند، چرا که آنها فقط نماینده برای مثالً اصفهان یا شیراز و…نیستند؛ بلکه آنها نماینده ملت ایران می باشند.

برنامه «نماینده گرامی سلام» از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۲۰ دقیقه، از رادیو اقتصاد موج اف.ام ردیف ۹۸ مگاهرتز روی آنتن می‌رود و یک هفته به انتخابات هر روز به سمع مخاطبان می‌رسد.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
فدراسیون جانبازان و معلولین به "جانبازان و توان یابان" تغییر نام داد

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها