خوش آمدید

نتایج تکان دهنده‌ای از سو استفاده از رسانه‌های اجتماعی منتشر شد

نتایج تکان دهنده‌ای از سو منفعت گیری از رسانه‌های اجتماعی انتشار شد

به نقل از خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ بر پایه گزارش جدیدی که توسط FIA (فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی)، انتشار شده است حرف های می‌بشود که ۹۰ درصد فدراسیون‌های ورزشی دلواپس سو منفعت گیری از رسانه‌های اجتماعی می باشند و علتمی‌بشود و علتکناره‌گیری ستاره‌های ورزشی می‌بشود.

در همین جهت سازمان مبارزه با سو منفعت گیری آنلاین توسط رئیس FIA، محمد بن سلیمان، برای بازدید تاثییر سو منفعت گیری آنلاین علیه ستاره‌های ورزشی و خانواده‌های آن‌ها راه‌اندازی شد.

در این گزارش، ۷۵ درصد از جواب‌دهندگان گزارش دادند که رقیب ها به طور مرتب با تهدید علیه خود یا خانواده‌هایشان روبه رو خواهد شد و ۹۰ درصد از جواب‌دهندگان اظهار داشتند که اگر شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی برای مقابله با این روال رو به افزایش تلاش بیش‌تری نکنند، ستاره‌ها ورزش خود را ترک خواهند کرد.

ادامه مطلب
5 ویژگی تازه و مهم سری گلکسی S24 آشکار شد

سواستفاده آنلاین یک قضیه پایدار در دنیای ورزش است به همین علت تعدادی از فدراسیون‌های بین‌المللی نگرانی‌های خود را از طریق نظرسنجی فشارسنج و در او گفت و گو‌های منظمی که از زمان اغاز کمپین در سال ۲۰۲۲ داشته‌ایم، اظهار کرده‌اند.

یافته‌های این بازدید بر اهمیت کوششهای متحد ضد سواستفاده در سراسر اکوسیستم‌های ورزشی و فراتر از آن اصرار می‌کند، به گفتن بخشی از کمپین UAOA، مقصد ائتلاف ما خلاص کردن ورزش ما از بلای سواستفاده آنلاین است.

انتهای مطلب/

 

 

 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
جبلی: شهرک تازه سینمایی و تلویزیونی در مجموعه شهر آفتاب ساخته می بشود



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها