خوش آمدید

جبلی: شهرک جدید سینمایی و تلویزیونی در مجموعه شهر آفتاب ساخته می‌شود

جبلی: شهرک تازه سینمایی و تلویزیونی در مجموعه شهر آفتاب ساخته می بشود


به نقل از ، پیمان جبلی رئیس صداوسیما در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر امام خمینی(ره) و در جمع خبرنگاران، با گفتن این که در کنار زمان فراهم شده برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان و آستان امام(ره) منعقد شد، او گفت: حاصل ماه‌ها پیگیری ما، فراهم‌شدن ساخت یک شهرک سینمایی و تلویزیونی در مجموعه شهر آفتاب، در قطعه زمینی به مساحت ۵۰ هکتار است که توسط آستان امام در اختیار رسانه ملی قرارمی‌گیرد و امیدواریم احداث آن در آینده نزدیک اغاز بشود.

او گفت: این همان نیاز قدیمی‌برنامه‌سازان، اعم از تهیه‌کنندگان و کارگردان‌های تلویزیون و سینماست که شهرکی با ویژگی‌های دهه ۵۰ و ۶۰ برای ساخت مجموعه‌هایی در آن بازه وقتی در اختیار داشته باشند که با استقبال آستان امام مواجه شد و این اتفاق مبارک با همدلی و هم‌افزایی دو مجموعه در مسیر تحقق قرار گرفت. این تفاهم به ساخت هرچه‌بهتر مجموعه‌های نمایشی که در آینده و در این شهرک تشکیل خواهد شد، پشتیبانی خواهد کرد.

ادامه مطلب
بازدید وزیر بهداشت از کلان بیمارستان غدیر - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

جبلی در ادامه گفت: این چنین توافق شد برای فراهم کردن امکان پوشش بهتر، باکیفیت و سریع تر رویدادهایی که در طول سال در حرم امام برگزار می‌بشود، یک مجموعه تجهیزرسانه‌ای تشکیل کنیم تا در اوقات ملزوم پوشش رسانه‌ای کامل و خوبی داشته باشیم. شبکه تهران نیز با تجهیز این مرکز، امکان بهتری برای پوشش برنامه‌ها و رویدادها در هم‌جواری با حرم مطهر اشکار می‌کند.

رئیس رسانه ملی در جواب به پرسشی حوالی نقش رسانه ملی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات مجلس او گفت: هنر بزرگ امام راحل به‌میدان‌آوردن و درمیدان‌نگه‌داشتن مردم در صحنه‌های انقلاب و همراه‌کردن عنصر جمهوریت با اسلامیت می بود. آنچه برای بقای نظام اهمیت دارد، این است که این آموزه، منش و سیره امام پابرجا بماند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آراستگی در معابر جنوب شرق پایتخت با ۱۶ نقاشی دیواری طی ۷ ماه تازه

او گفت: انقلاب، این میراث به‌یادگارمانده از امام(ره)، با وجود مردم شکل گرفت و آینده نظام منوط به وجود بابرکت مردم است. ماموریت ما نیز پررنگ‌کردن عرصه وجود مردم  در صحنه انتخابات است و در این مسیر از همه توانمندی و اختیاراتی که داریم، منفعت گیری می‌کنیم.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها