خوش آمدید

گوشی‌های وان پلاس با به‌روزرسانی نرم‌افزاری به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند

تلفنهای وان پلاس با به‌روزرسانی نرم‌افزاری به هوش مصنوعی تجهیزخواهد شد


بعد از معارفه قابلیت‌های هوش مصنوعی در سری گلکسی S24 و پیکسل ۸، اکنون به‌نظر می‌رسد که وان پلاس هم از طریق انتشار کردن به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری درحال افزودن چند ویژگی دلنشین مبتنی بر این فناوری به تلفنهای خود است.

بر پایه گزارش کاربری در ردیت به‌نام Milkyteapls و منبع آگاه معروف «میشال رحمان»، وان پلاس در حال انتشار کردن قابلیت‌های هوش مصنوعی از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری در Color OS است. این رابط کاربری در چین برای تلفنهای وان پلاس در دسترس قرار دارد و به‌واسطه به‌روزرسانی فوریه Color OS 14 این ویژگی‌های مبتنی بر AI را دریافت می‌کند.

ویژگی‌های هوش مصنوعی برای تلفنهای وان پلاس

یکی از قابلیت‌های هوش مصنوعی تازه وان پلاس AI Summarizer نام دارد که با استخراج زمان، مکان و اطلاعات دیگر از تماس‌های تلفنی شما، خلاصه‌ای از محتوای آن‌ها را اراعه می‌کند. این چنین ویژگی فرد دیگر به‌نام Article Summarization وجود دارد که ماموریت خلاصه‌سازی اطلاعات مطالب حاضر در سطح وب را برعهده می‌گیرد.

ادامه مطلب
وان‌پلاس Nord CE4 معارفه شد؛ مشخصات + قیمت_تاشکن
تلفنهای وان پلاس با به‌روزرسانی نرم‌افزاری به هوش مصنوعی تجهیزخواهد شد ۱۴

ویژگی هوش مصنوعی فرد دیگر که مایکروسافت با آپدیت نرم‌افزاری به کاربران اراعه می‌کند، AIGC Remover نام دارد. این قابلیت اساساً یک ابزار هوشمند ویرایش تصاویر است که می‌تواند اشیا یا سوژه‌های ناخواسته را از داخل تصاویر حذف کند. این ویژگی همانند قابلیت‌های شبیه مبتنی بر هوش مصنوعی در تلفنهای گوگل و سامسونگ به‌نظر می‌رسد.

وان پلاس این چنین قابلیت Breeno Touch را ارتقا می‌دهد. Breeno انگارً دستیار دیجیتال اوپو و وان پلاس در چین است. وان پلاس می‌گوید این دستیار با این آپدیت می‌تواند محتواهای روی صفحه را تشخیص دهد و سرویس‌های مختلفی را مشابه با آن‌ها اراعه کند.

ادامه مطلب
تولید موادی از جلبک که بدون منبع انرژی، نور ساطع می‌کنند + ویدیو

افزون بر قابلیت‌های هوش مصنوعی اختصاصی وان پلاس، Color OS چند بهینه‌سازی دیگر هم بر پایه این فناوری دریافت می‌کند. یکی از آن‌ها AI Environmental Sound Cancelation است که نویز بعد‌عرصه را در میانه تماس‌ها افت می‌دهد.

تا این مدت دقیقاً اشکار نیست که این به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری چه وقتی در دسترس کاربران جهانی تلفنهای وان پلاس قرار خواهد گرفت.





منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها