خوش آمدید

مسابقه جدیدی با اجرای امیرمحمد زند در راه تلویزیون / رقابت‌هایی به دستاوردهای کشور رسید

مسابقه جدیدی با اجرای امیرمحمد زند در راه تلویزیون / رقابت هایی به دستاوردهای سرزمین رسید


به نقل از ، در این مسابقه جمعی از شرکت‏کنندگان توسط «خانه» به یک چالش دعوت شده‌اند، آنها باید با پشتیبانی یکدیگر، به هفت سوال غیرمنتظره جواب دهند و راه خود را به اتاق سرنوشت هموار کنند.

در این بین، شخصیتی با گفتن «ناخوانده» تلاش می کند با همراهی دو شخصیت «هوچی گر» و «سوداگر» مانع راه دانشگران باشد. در هر تکه از این مسابقه یک نوشته مورد او گفت و گو و تبادل نظر شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

ناصر عالمی تهیه کننده این مسابقه او گفت: سئوالات این مسابقه در حوزه گ‌های کشاورزی، صنعت، اقتصاد، فناوری، ورزش مطرح شده است. در هر تکه ۶ شرکت کننده وجود دارند که به هفت سئوال نقل شده جواب خواهند داد. شرکت کنندگان در خصوص نوشته نقل شده با هم او گفت و گو و او گفت‌و‌گو می‌کنند. اطلاعات خود را درمورد سئوال نقل می‌کنند، در برخی اوقات مخالفت‌هایی گفتن می‌بشود، در برخی موارد همدیگر را اقناع می کنند تا به جواب درست برسند. میزبانی این برنامه بر مسئولیت امیرمحمد زند است.

ادامه مطلب
سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس یک سال محروم شد

عالمی در ادامه گفت: از بین این شرکت کنندگان در قسمت نخست مسابقه، دو نفر در نقش‌های «هوچی گر» و «سوداگر» قرار دارند که در جریان مسابقه تلاش می کنند شرکت کنندگان را منحرف کنند و از جواب صحیح دور و به سمت جواب‌های نادرست بکشاند.

تهیه‌کننده «چالش مسابقه خانه» در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی که در مرحله نخست به هفت سئوال جواب داده شد شرکت کنندگانی که بیشترین جواب صحیح را داشتند به مرحله «اتاق سرنوشت» داخل می شوند. یقیناً در قسمت نخست اجزای معما برای آنها نقل شده است و شرکت‌کنندگان باید به واسطه این اطلاعات به جواب معمای مرحله «اتاق سرنوشت» برسند.

ادامه مطلب
کاشت هزار و 100 نهال در بوستان جنگلی سرخه حصار

او گفت: در «چالش مسابقه خانه» یک نقش ثابت به نام «ناخوانده» داریم که به نوعی میهمان ناخوانده خانه است و هدایت نقش منفی های مسابقه را برعهده دارد. نقش «خانه زاد» هم همچون صاحب خانه، پذیرای شرکت‌کنندگان است و حتی در برخی موارد به آنها پشتیبانی می‌کند.

عالمی خاطرنشان کرد: این مسابقه با بیشتر از صد شرکت کننده اغاز شد که کم کم با گذر از مرحله های گوناگون، از تعداد آنها تا رسیدن به مرحله نهایی کاسته شد.

عالمی درمورد دکور برنامه نیز یادآور شد: «چالش مسابقه خانه» از چند دکور دلنشین و منحصر به فردی برخوردار است. فضای برنامه در یک خانه سنتی اما با عناصری به روز جریان دارد و با ۱۶ دوربین ضبط می‌بشود. دکور برنامه یک فضای ۳۶۰ درجه ای دارد و تصاویر آن از زوایای مختلفی گرفته می بشود.

ادامه مطلب
اولین گاو تراریخته که در شیر خود انسولین انسانی دارد_تاشکن

«چالش مسابقه خانه» در فصل نخست خود در چهل تکه تشکیل شده و قرار است به زودی از قاب سیما پخش بشود. ناصر عالمی و یاسر عالمی تهیه کننده و کارگردان برنامه و سیدمجتبی قافله باشی طراح و سردبیر «چالش مسابقه خانه» می باشند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها