خوش آمدید

درآمد کاشت ناخن بیشتر از دستمزد جراح زانو است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

متقاضیان عمل زیبایی فریب فضای مجازی را نخورند – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، شهریار حدادی ابیانه او گفت: جراحان پلاستیک ایران، از لحاظ به روز بودن اطلاعات و ازمایش ها علمی در سطح زیاد خوب بین‌المللی قرار دارند. جراحی پلاستیک در سرزمین نسبت به دیگر کشورها از قدمت بسیاری برخوردار است و تاریخچه دیرینه‌ای دارد.

او گفت: در سال‌های تازه پزشکان جراح زیبایی وجود فعالی در کارگاه‌های آموزشی و کنگره‌های بین الملی برای به روز کردن دانش جراحی خود داشته‌اند. خوشبختانه تعداد کافی و مناسب جراحان فوق تخصص در سرزمین در رفع کردن نیاز جامعه وجود دارد.

حدادی ابیانه در ادامه گفت: همسو با حس نیاز مردم، افراد سودجو و پزشک نما و افراد غیرمتخصص و حتی افراد غیرپزشک هم افزایش اشکار کرده‌اند که عمل به انجام عمل‌های زیبایی می‌کنند و عوارض غیرقابل جبرانی را برای متقاضیان زیبایی به وجود می‌آورند. این عوارض با دقت به نوع جراحی انجام شده متفاوت است که شامل بدشکلی شدید پستان، نکروزهای گسترده جدار شکم و حتی مرگ و میر می‌بشود.

ادامه مطلب
شناسایی ۹۰۰ هزار نفر مشکوک به دیابت و پرفشاری خون - تاشکن

این فوق‌تخصص جراحی پلاستیک به متقاضیان انجام عمل‌های زیبایی پیشنهاد کرد به سایت انجمن جراحان پلاستیک مراجعه کنند.

او گفت: اکنون بیشتر از ۴۰۰ جراح در انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران عضو می باشند که از نظر وزارت بهداشت مورد قبول قرار گرفته است.

حدادی ابیانه او گفت: چندین دفعه از مردم و متقاضیان اینگونه عمل‌ها خواسته‌ایم که فریب فضای مجازی را نخورند.

به حرف های این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، متقاضیان می‌توانند به سایت رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران به آدرس www. ispas. ir مراجعه کنند و اطلاعات جامع از اعمال جراحی زیبایی را دریافت کنند.

ادامه مطلب
علیرضا خمسه: جوانان نیازمند امید می باشند

دبیر علمی سیزدهمین کنگره جراحی سینه و فرم دهی بدن در ادامه افزود: پزشکان فوق تخصص پلاستیک، فقط دیدگاه زیبایی به جراحی‌های زیبایی ندارند؛ بلکه جراحی‌های زیبایی از دو منظر زیبایی و درمان برای فوق تخصص‌های پلاستیک اهمیت به سزایی دارد. جراحان زیبایی در هر دو عرصه فعالیت دارند موارد ناشی از تصادفات، ناهنجاری‌های همراه تولد، شکاف لب، شکاف کام و سوختگی‌ها از سوی جراحان فوق تخصص زیبایی مورد جراحی قرار می‌گیرد.

وی او گفت: جراحان پلاستیک، پزشکان توانمندی می باشند که علاوه بر تخصص جراحی، در طول ۳ سال دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک که گذرانده‌اند، توانایی‌های زیاد کسب کرده و به درمان بیماران هم مشغول بوده‌اند.

حدادی ابیانه افزود: بعد نباید این فکر در جامعه شکل بگیرد که پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی تنها به زیباسازی مشغول می باشند و درمان برای این گروه از پزشکان اهمیتی ندارد. جراحان فوق تخصص پلاستیک به گفتن رسالت پزشکی در کنار جراحی‌های زیبایی، ماموریت درمان بیماران را هم بر مسئولیت دارند.

ادامه مطلب
شاتل فضایی اندور در مأموریت اس‌تی‌اس-72 پرتاب شد

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وی در رابطه با برگزاری سیزدهمین کنگره سینه و بادی کانتورینگ که قرار است ۲۶ و ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ در مرکز همایش رایزن در منطقه کاشانک زیر مجموعه دایره‌المعارف اسلامی برگزار بشود، او گفت: کنگره جراحان زیبایی نقش زیاد مهمی در ترقی هرچه زیاد تر دانش علمی و ازمایش ها پزشکان دارد که عوارض این جراحی‌ها را هم زیاد افت می‌دهد.

حدادی ابیانه افزود: با برگزاری نشست‌های علمی و سخنرانی‌های متعدد آخرین علم روز دنیا و نیز ازمایش ها پیشکسوتان رشته جراحی پلاستیک در این عرصه به اشتراک گذاشته می‌بشود.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها