خوش آمدید

نمایشگر گلکسی S24 اولترا

سامسونگ عمداً رنگ‌های حالت Vivid گلکسی S24 اولترا را تحول داده است


گلکسی S24 اولترا نسبت به گلکسی S23 اولترا ارتقاهای بسیاری دارد، اما صفحه‌نمایش آن در حالت Vivid ضعیف عمل می‌کند. اکنون سامسونگ حرف های است که این کار یک نقص نیست و عمداً این حالت را تحول داده است. بااین‌حال کاربرانی که رنگ‌های شاداب گلکسی S23 اولترا را می‌پسندند، امکان پذیر هم چنان از این تحول ناخشنود باشند.

در گلکسی S24 اولترا هنگامی از حالت Vivid منفعت گیری می‌کنید، فهمید تفاوت چندانی با حالت معمولی در رنگ‌های نمایشگر نمی‌شوید. تعداد بسیاری از کاربران گمان می‌کردند که این کار یک نقص باشد؛ اما بر پایه گزارش Teknófilo، سامسونگ می‌گوید که این حالت برای اراعه یک توانایی طبیعی‌تر تحول کرده است و نباید آن را نقص برداشت کرد.

نمایشگر گلکسی S24 اولترا در حالت Vivid

سامسونگ عمداً رنگ‌های حالت Vivid گلکسی S24 اولترا را تحول داده است ۱۴

در نگاه اول، گلکسی S24 اولترا زیاد همانند مدل قبلی خود به نظر می‌رسد؛ درواقع سامسونگ خواسته است تا تغییری در فرمول موفق خود تشکیل نکند و روی همان طراحی متمرکز باشد. یقیناً در پرچمدار تازه این شرکت ناظر تغییراتی متنوعی بوده‌ایم؛ صفحه نمایش کاملاً تخت، قاب تیتانیومی و ویژگی‌های هوش مصنوعی از با اهمیت ترین ارتقاهای این گوشی می باشند.

ادامه مطلب
سری گلکسی S25 به گمان زیادً در نسخه‌های اسنپدراگون و اگزینوس اراعه می‌شود_تاشکن

بااین‌حال گزارش‌های اولیه کاربران حاکی از آن می بود که نمایشگر این گوشی در قیاس با گلکسی ۲۳ اولترا رنگ‌های مُرده‌ای دارد. کارشناسان فکر می‌کردند که سامسونگ این مشکل را با یک آپدیت نرم‌افزاری رفع کند، اما اکنون این شرکت می‌گوید رنگ‌ها را عمداً به این صورت تحول داده است تا طبیعی‌تر باشند. این چنین انگارً شیشه Gorilla Armor نیز در این کار دخالتی ندارد.

این شرکت می‌گوید:

«ما رنگ‌ها و روشنایی سری گلکسی S24 را تنظیم کرده‌ایم تا دید دقیق‌تر و راحت‌تری در میانه منفعت گیری اراعه دهیم. برخی تغییرات در فناوری نمایشگر تشکیل شده است تا توانایی مشاهده طبیعی‌تری فراهم گردد، به این علت کاربران امکان پذیر فهمید تفاوت در عمق رنگ در قیاس با ‌تلفنهای قدیمی شوند.»

با آنکه این کار به عمد است، اما هم چنان کاربرانی که به رنگ‌های شاداب Vivid پرچمداران قبلی سامسونگ عادت کرده‌اند، از حالت تازه S24 اولترا ناخشنود می باشند. بااین‌حال به نظر نمی‌رسد که سامسونگ بخواهد این حالت را با آپدیت نرم‌افزاری تحول دهد.

ادامه مطلب
سامسونگ و هواوی به گمان زیادً سال 2024 تلفنهای تاشو بین‌رده اراعه می‌کنند



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها