خوش آمدید

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ / تیم ملی با همین آمار قهرمان می‌شود

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ / تیم ملی با همین آمار قهرمان می‌بشود

به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی ایران با لیاقت همه روبه رو ژاپن به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد تا ثابت بشود شاگردان قلعه نویی می‌تواندد قهرمان قاره کهن شوند.

مسئله دلنشین برای تیم کشورمان قدرتنمایی در قسمت هجومی است. یوز‌های ایرانی در ۵ مسابقه ۱۰ گل به ثمر رساندند تا میانگین ۲ گل در هر بازی را برای خود ثبت کنند.

تا بحال مهدی طارمی ۳ گل، مهدی قایدی ۲ گل، شجاع خلیل زاده یک گل، سردار آزمون یک گل، محمد محبی یک گل، کریم انصاری فرد یک گل و علیرضا جهانبخش یک گل برای ایران به ثمر رسانده اند.

این آمار برای قهرمانی در تورنمنت بزرگی همانند جام ملت‌های برای قسمت هجومی مناسب است اما در قسمت دفاعی مقداری کار گره دارد.

ادامه مطلب
زمان برگزاری اولین کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI مشخص شد

ملی پوشان کشورمان در ۵ بازی قبل ۴ گل از تیم‌های فلسطین، امارات، سوریه و ژاپن دریافت کرده اند. این آمار برای خط دفاعی زیاد مناسب نیست و امید می‌رود در بازی نیمه نهایی و فینال سازماندهی خط دفاع بهتر بشود.

یقیناً کمتر از یک گل خورده در هر بازی را نمی‌توان ضعف بزرگ دانست و با تکیه به همین آمار ۲ گل زده در هر بازی و کمتر از یک گل خورده ، میتوان به قهرمانی تیم کشورمان امیدوار می بود.

ادامه مطلب
مریم طوسی در مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی قهرمان شد_تاشکن

با همه این تفاسیر شاگردان خلف قلعه نویی تا بحال همه بازی‌های را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و امید می‌رود با همین فرمان قهرمانی هجدمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به ایران برسد.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها