خوش آمدید

خرید لیزینگی خودرو

تجمع شاکیان خرید لیزینگی ماشین در تاکستان قزوین به خشونت منجر شد


روز قبل و در جریان تجمع شاکیان خرید لیزینگی ماشین از یک شرکت در استان قزوین، این تجمع به خشونت کشیده شد. به نقل از خبرگزاری فارس، طی تیراندازی از سوی مدیران شرکت لیزینگ ماشین به سوی شاکیان، یک نفر کشته شد و چند نفر نیز زخمی شدند. منبع های دیگر تعداد کشته‌های این حادثه را بیشتر از یک نفر اظهار کرده‌اند.

تجمع شاکیان خرید لیزینگی ماشین در ساعت ۲۱ روز جمعه، ۱۳ بهمن‌ماه صورت گرفت و طی آن، افراد شاکی از شرکت الماس ماشین روبه رو منزل یکی از عوامل این شرکت تجمع کردند. تیراندازی نیز از سوی منسوبین شرکت الماس ماشین به‌سوی جمعیت با منفعت گیری از اسلحه شکاری انجام شده است. خبرگزاری صداوسیما صدمه‌دیدگان این حادثه را شامل مأموران نیروی انتظامی، تجمع‌کنندگان و این چنین عابران پیاده حاضر در محل گفتن کرده. به حرف های «ذبیح‌الله باقی»، معاون سیاسی فرمانداری تاکستان، ضارب با تلاش نیروی انتظامی در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

ادامه مطلب
راهکار جدید خودروسازان برای فرار از قیمت‌گذاری دستوری

تجمعات چندباره شاکیان خرید لیزینگی ماشین در استان قزوین

افرادی که شب قبل روبه رو منزل عوامل شرکت الماس ماشین تجمع کردند، از زمان‌ها پیش نسبت به کارکرد این شرکت شاکی می باشند. شرکت الماس ماشین به بهانه فروش خودروی لیزینگی، از ساکنین منطقه تاکستان در قزوین وجه قابل‌توجهی را دریافت کرده اما خودرویی به آن‌ها تحویل نداده است. شاکیان شرکت الماس ماشین طی سال تازه، پیگیر مطالبات خود از شرکت لیزینگ بوده‌اند. اکنون برخی مدیران این شرکت در زندان می باشند و به حرف های شاکیان، قرار است وجه پرداخت‌شده به آن‌ها بعد داده بشود.

تجمع شاکیان خرید لیزینگی ماشین در تاکستان قزوین به خشونت منجر شد ۱۴

یقیناً الماس ماشین تنها شرکت لیزینگ در استان قزوین نیست که برای مشتریان خود دردسر درست کرده است؛ پیش‌ازاین شاکیان شرکت طراوات ماشین نوین چندبار در این استان عمل به تجمع کرده بودند. ازاین‌رو به مصرف‌کنندگان پیشنهاد می‌بشود در شرایطی که بازار ماشین به‌شدت آشفته است، خرید ماشین را تنها از مراجع مورد مطمعن خود انجام بدهند تا دچار مسائلی از این قبیل نشوند.

ادامه مطلب
آیین‌نامه اسقاط خودروهای فرسوده از سوی هیئت دولت ابلاغ شد + جدول و جزئیات_تاشکن
آخرین مطالب



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها