خوش آمدید

بیش از ۶ هزار کلاس استان اردبیل به سامانه گرمایشی استاندارد مجهز شد

بیشتر از ۶ هزار کلاس استان اردبیل به سامانه گرمایشی استاندارد تجهیزشد

به نقل از برنا؛ بهزاد محمدی خلفلو او گفت: اجرای مطرح ملی استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس که از سال ۱۳۹۲ در استان اردبیل اغاز شده، حالت ایمنی مدارس را به شکل معناداری ارتقا داده است.

وی فرمود: در اجرای این مطرح، سال قبل با تعلق ۲۲۷ میلیارد ریال اعتبار، ۳۷۳ کلاس درس در قالب ۱۱۳ مدرسه تجهیزبه سامانه‌های استاندارد و ایمن شد و امسال نیز با تعلق ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار، ۳۳۰ کلاس درس در ۵۶ مدرسه به سامانه گرمایشی استاندارد و ایمن تجهیزشده است.

مدیرکل نوسازی، گسترش و تجهیز مدارس استان اردبیل اضافه کرد: اقلیم این استان شرایط یکسانی ندارد به طوری که مناطق شمالی استان دارای اقلیم گرم و مرکز و جنوب نیز دارای اقلیم سرد است و به همین علت برخی مدارس در شمال استان نیازمند تامین سامانه سرمایشی مناسب است که در روال اجرای پروژه‌های تازه در این مناطق، این مساله مد نظر قرار می گیرد.

ادامه مطلب
معاون سیما در رونمایی از «ترور» خبر داد: تشکیل مجموعه های نمایشی با نوشته حاج قاسم ادامه دارد

وی تجهیز هنرستان‌های فن و حرفه‌ای را از جمله عمل های مهم اداره کل نوسازی استان اردبیل ذکر کرد و افزود: در این عرصه با تعلق ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار، تجهیزات هنرستانی ملزوم خریداری شده و در اختیار هنرستان‌های استان قرار گرفته است.

محمدی با اشاره به شراکت جدی خیرین در امر مدرسه‌سازی در استان اردبیل فرمود: هم اینک ۷۳ واحد آموزشی تازه در نقاط گوناگون این استان با شراکت و عمل خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز در حال احداث است.

وی در ادامه، سرانه فضای آموزشی استان اردبیل را کمتر از میانگین کشوری و نزدیک به چهار متر مربع اظهار و اضافه کرد: این استان برای رسیدن به میانگین سرانه ۵.۴ متر مربعی سرانه فضای آموزشی سرزمین، نیازمند احداث حداقل ۲ هزار کلاس درس تازه است.

ادامه مطلب
شرکت هوش مصنوعی OpenAI تیم جدیدی برای ایمنی کودکان راه اندازی داد

مدیرکل نوسازی، گسترش و تجهیز مدارس استان اردبیل حالت فضاهای آموزشی در شهرهای بزرگ این استان از جمله اردبیل و پارس آباد را بحرانی خواند و او گفت: به زودی عملیات احداث این کلاس‌ها با جذب اعتبارات ملی و عمل خیرین و نیز اعتبارات استانی اغاز می بشود.

وی با اشاره به اجرای مطرح شهید پناهی و برچیدن مدار کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز در سطح استان اردبیل اظهار کرد: در اجرای این مطرح، تا بحال ۳۲ مدرسه کانکسی یک یا دو کلاسه جمع آوری شده است.

در سال تحصیلی ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲، نزدیک به ۲۶۵ هزار دانش آموز در سه هزار و ۴۰۰ مدرسه و ۱۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در ۱۹ منطقه آموزشی سطح استان اردبیل و با هدایت ۱۹ هزار نفر معلم و مربی آموزشی مشغول به تحصیل می باشند.

ادامه مطلب
سطح کربن دی‌اکسید اتمسفر به بیشترین حد در 14 میلیون سال قبل رسیده است!

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها