خوش آمدید

بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث

بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث خودروها و موتورسیکلت‌ها به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۲


بر پایه اظهار بیمه مرکزی و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مطرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث خودروها به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۲ اجرا می‌بشود. در این مطرح ۱۰۰ درصد جرایم کلیه وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث بخشیده خواهد شد. این تصمیم موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع صندوق فراهم خسارت‌های بدنی صورت گرفته است.

جزئیات بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۲

مالکان انواع خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌ نامه شخص ثالث برای منفعت‌مندی از شرایط این بخشودگی ۴۸ روز مهلت دارند. آن‌ها می‌توانند از روز ۱۲ بهمن تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، برای تمدید بیمه شخص ثالث خود بدون جریمه عمل کنند. یقیناً این بخشودگی تنها در حالتی اعتبار دارد که آن‌ها بیمه‌نامه خود را به زمان زمان یکسال تمدید نمایند. این زمان زمان برای دیگر وسایل نقلیه یک‌ماه اظهار شده است. مالکان خودروهای سبک سنگین از ۱۲ بهمن الی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ زمان دارند تا برای تمدید بیمه‌نامه خود بدون جریمه به دفاتر بیمه مراجعه کنند.

ادامه مطلب
عدد خوبی با ۷۲ باشگاه در قایقرانی ثبت شده است_تاشکن

حالت وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث در رابطه موتورسیکلت‌ها به شدت وخیم است. مطابق آمارهای اراعه شده، بیشتر از ده میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه شخص ثالث در جاده‌ها و خیابان‌های سرزمین تردد می‌کنند. برای ترغیب موتورسواران به تمدید و خرید بیمه شخص ثالث، تخفیفات مختلفی در نظر گرفته می‌بشود. به طور مثال در هفته دولت امسال نیز مطرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها اظهار شد.

بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث خودروها و موتورسیکلت‌ها به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۲ ۱۴

در رابطه خودروها، آمار دلواپس‌کننده‌ای را نیز ناظر هستیم. تعداد خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث در طی ۱۱ سال به مقدار دو میلیون دستگاه افزایش داشته است. بر پایه اظهار مراجع رسمی در سال ۱۴۰۰، نزدیک به ۱۲ میلیون دستگاه ماشین فاقد بیمه شخص ثالث در جاده‌های سرزمین تردد می‌کردند. ستاد مدیریت سوخت تلاش دارد با قطع سهمیه خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث، افراد را به تمدید بیمه‌نامه‌ها ترغیب کند. این مطرح ابتدا در رابطه ناوگان جاده‌ای حمل کالا اجرا شد و کم کم در رابطه دیگر وسایل نقلیه نیز اجرا می‌بشود.

ادامه مطلب
برنامه سلامت خانواده را بهیاران انجام می دهند - تاشکن
آخرین مطالب



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها