خوش آمدید

رادیو اقتصاد امروز 16 ساله می‌شود/ اینجا هم جهاد تبیین اتفاق می‌افتد و هم مطالبه‌گری!

دعوت رادیویی برای وجود روستاها پای صندوق رای/ اغاز «یه روستا یه عالمه رای»


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، سینا محمدحسن ضمن اظهار پخش این برنامه او گفت: برنامه «یه روستا یه عالمه رأی» کاری از گروه ورزش و تفریحات رادیو تهران است که از امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن تا ۱۰ اسفند، در قالب مستند گزارشی و مستند مصاحبه از روستاهای استان تهران تشکیل و در بازه وقتی در ۳ نوبت پخش خواهد شد.

هر نوبت به یک روستا تعلق یافته که در کل روزانه به ۳ روستا می‌پردازیم. این برنامه در ۹۴ تکه مطابق با ردیف فرکانس اف. ام شبکه رادیویی تهران از ۹۴ روستای استان تهران روی آنتن می رود.

وی با اشاره به اهداف برنامه افزود: این برنامه با همکاری استانداری تهران و همراهی شبکه تهران سیما در راستای دقت زیاد تر به روستاها با مقصد انعکاس شور و نشاط در شراکت حداکثری روستائیان استان تهران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال جاری با شعار من از زمان انتخاب منفعت گیری می کنم طراحی شده است.

ادامه مطلب
اندازه کوچک کلاس های درس به نمرات و انعطاف دانش آموزان پشتیبانی نمی کند

به حرف های تهیه کننده برنامه، در قسمت گزارشی برنامه گزارشگران مائده علاقه مند و مهدی اسماعیلی با وجود در روستاهای استان تهران با دهیاران، شورایاران، کارآفرینان، نخبگان و اهالی روستا حوالی مشکلات، مطالبات و انتظاراتشان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و انتخاب اصلح در راستای آبادانی زیاد تر روستا سخن بگویید می کنند و صدای آنها به سمع مخاطبان می رسد. در قسمت دیگر برنامه به معارفه روستا، ظرفیتها و توانمندیهای آنها و… می‌پردازیم.

محمدحسن در آخر افزود: قسمت اول این برنامه ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۱:۴۰ شنبه تا چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۱:۲۰ تا ۱۱:۳۰ پخش خواهد شد. قسمت دوم همه روزهای هفته ۱۷ تا ۱۷:۱۰ و قسمت سوم همه روزهای هفته ۲۰:۵۰ تا ۲۱ پیش بینی شده است. یقیناً از ۷ اسفند تا ۱۰ اسفند، روزانه برنامه ۴ روستا را پخش می کنیم تا تعداد ۹۴ روستا کامل بشود.
انتهای مطلب/

ادامه مطلب
HMD از کنار گذاشتن این برند خاطره‌انگیز خبر داد + ویدیو



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها