خوش آمدید

توضیحات «سیما فیلم» درباره پخش «سرزمین مادری»

توضیحات «سیما فیلم» درمورد پخش «سرزمین مادری»


به نقل از ، سریال «سرزمین مادری» چندی است روی آنتن شبکه‌ سه رفته و در تلوبیون هم قابل مشاهده است. مجموعه تلویزیونی که چند سالی در توقیف مانده می بود و این روزها پنجشنبه‌ها و جمعه‌های هر هفته روی آنتن می‌رود. اما انتقادهای پی در پی کارگردان این سریال به نحوه پخش سریالش قابل دقت است. 

کمال تبریزی بعد از انتقاد نخست خود به عدم دقت به ظرافت‌های فنی در پخش این بار از عبارت «سریالش یتیم و بی‌سرپرست شده» منفعت گیری کرد. او در او گفت‌وگویی پافشاری کرد که «سریالش یتیم و بی‌سرپرست شده و زحمات و هزینه این سال‌ها در حال نابودی است و حیف که به این چنین سرنوشتی دچار شد!»

یقیناً در عین حال برخی انتقاد داشتند که تلویزیون برای پخش سریال «سرزمین مادری» توجهی به فضای تبلیغاتی نداشته و در اصل برنامه‌‌ریزی برای پخش این سریال نداشته است.

ادامه مطلب
زاکانی: امید دارم که آینده بهتری از شرایط امروز را توانایی کنیم_تاشکن

روابط عمومی سیمافیلم درمورد تمهیدات پخش این سریال توضیحاتی داد و خبرداد: «سرزمین مادری داستانش را در سه دوره تاریخی و در سه فصل روایت می‌کند. سریالی که تاریخ را با فیلمنامه‌ای درخشان به عکس می‌کشد و در خلال جذابیت وقایع، تاریخ معاصر ایران نیز کاملاً در خاطر بینندگان سریال باقی می‌گذارد و تماشاگر را به این نتیجه می‌رساند که فرهنگ و آداب ایرانی‌، ریشه‌هایی عمیق در قبل‌های دور این سرزمین دارد. طراحی بی‌نظیر صحنه و لباس، تیم بازیگری درجه یک، و هنر کارگردانش، گرمای تازه‌ای به سریال‌های امروزمان می‌دهد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
رئیس فدراسیون فوتبال از علت کنار گذاشتن مهسا قربانی اظهار بی‌خبری کرد

سپس از وقفه‌ای ۱۰ ساله که برای پخش سریال «سرزمین مادری» از رسانه ملی به وجود آمده می بود، با پشتیبانی‌های آقای جبلی رئیس رسانه ملی از جمعه ۱۴ مهرماه امسال از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت. هنگامی سریالی سپس از وقفه‌ ۱۰ ساله به پخش آنتن تلویزیون می‌رسد، نشان از تلاش برنامه‌ریزی شده‌ای برای از بین بردن مانع ها پخش دارد، از پیگیری‌های میدانیِ اثربخش تا جلب مطمعن اقوام و آماده‌سازی فضای پخش، همه انها گواهی از اراده جدّی رسانه ملی و معاونت سیما برای منفعت گیری از همه‌ ظرفیت‌ها در این عرصه بوده است.

پیوست‌های رسانه‌ای از جمله تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی، زیرنویس‌های تلویزیونی و حتی تبلیغات شهری‌ و هم‌این چنین پخش سریال «سرزمین مادری» از دو بستر انتشار کردن یعنی از شبکه سه سیما که یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های تلویزیون بوده و پخش در تلوبیون، از جمله تمهیدات اختصاصی‌ فرایند قبل و میانه پخش می بود و در ادامه تلاش شد تا این مجموعه تلویزیونی به‌طور منظم و بدون وقفه به روی آنتن برود.

ادامه مطلب
راه‌اندازی سامانه ثبت فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

همان‌‌طور که اشاره شد برای نخستین بار، پیش از پخش تلویزیون، این سریال برای دسترسی بیش‌تر مردم در پلتفرم «تلوبیون» در بستر برودبند با کیفیت بالا بارگذاری شد و منفعت گیری از ظرفیت تابلوهای شهری کاری کم‌سابقه در تبلیغ این مجموعه نمایشی می بود. روزنامه جام‌جم هم با گزارش‌ها و اختصاصی‌نامه‌های متعدد به تبلیغ این تاثییر فاخر پرداخته است.

بر پایه رویه همیشگی در رسانه ملی به جز موارد معدود و انگشت شمار، دعوت از کارشناسان و منتقدان مدام سپس از پخش سریال‌ها و مجموعه‌ها صورت می‌گیرد که در خصوص این سریال نیز مطابق روال جاری عمل خواهد شد.

در کل شرایط خوبی برای پخش و بازپخش این مجموعه تلویزیونی فراهم شده از جمله آن می توان به تعلق پخش تلویزیونی آخر هفته که مخصوص سریال‌های فاخر است، اشاره کرد. در واقع همین تمهیدات اختصاصی جهت شد این تاثییر با استقبال خوب و همراهی بینندگان و مخاطبان روبه رو بشود.»

ادامه مطلب
کهکشان‌های سه‌گانه درنا و یک دنباله‌دار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

روابط عمومی سیمافیلم در این اعلامیه خود این چنین پافشاری داشته که مرکز سیما فیلم نقدهای منصفانه را با بغل باز پذیراست و نظرهای کارشناسی را در بهبود کیفی تولیدات مؤثر می‌داند.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها