خوش آمدید

تعداد مشترکین پولی یوتیوب به بیش از 100 میلیون نفر رسید

تعداد مشترکین پولی یوتیوب به بیشتر از ۱۰۰ میلیون نفر رسید


یوتوب به‌ نقطه‌عطف مهم جدیدی دست اشکار کرده و تعداد مشترکین پولی آن در سراسر جهان اکنون از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرده است. یقیناً این مقدار شامل اشتراک‌های آزمایشی نیز می‌بشود، به این علت تعداد واقعی مشترکین پولی این سرویس امکان پذیر کمتر باشد.

گوگل از طریق پست تازه وبلاگ یوتوب اظهار کرده که تعداد مشترکین سرویس‌های YouTube Music و Premium آن از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرده است. YouTube Music سرویس پخش موسیقی این شرکت است و اشتراک پریمیوم آن که علتحذف تبلیغات می‌بشود، ماهانه ۱۰.۹۹ دلار هزینه دارد. سرویس پریمیوم یوتو‌ب نیز با قیمت ۱۳.۹۹ دلار در ماه اراعه می‌بشود که علاوه بر حذف تبلیغات و در دسترس قراردادن ویدیوهای با کیفیت بالاتر، شامل Music Premium نیز می‌بشود.

قیاس تعداد مشترکین پولی یوتوب با پلتفرم‌های رقیب

تعداد مشترکین پولی یوتیوب به بیشتر از ۱۰۰ میلیون نفر رسید ۱۴

در قیاس با دیگر پلتفرم‌ها، تعداد مشترکین پولی هم چنان از نتفلیکس (۲۶۰.۸ میلیون مشترک) و اسپاتیفای (۲۲۶ میلیون مشترک پولی) کمتر است. تعداد مشترکین پولی دیزنی پلاس نیز سال قبل از مرز ۱۵۰ میلیون نفر عبور کرده می بود.

ادامه مطلب
دعوا برسر نخواستن یورگن کلینزمن در کره جنوبی بالا گرفت

یوتوب به‌طور دقیق اظهار نکرده که تعداد مشترکین هر یک از این سرویس‌ها چه مقدار است، به این علت اشکار نیست که چند نفر برای یوتو‌ب موزیک که در حال رقابت با اسپاتیفای و اپل موزیک است و چند نفر برای YouTube Premium هزینه پرداخت کرده‌اند.

اشتراک یوتوب یکی از عوامل مهم درآمدزایی سرویس‌های اشتراکی گوگل محسوب می‌بشود که درآمد آن در سال ۲۰۲۳ به ۱۵ میلیارد دلار رسیده است. تقریباً ۹ سال از وقتی که یوتوب سرویس اشتراک پولی و بدون تبلیغات خود را راه‌اندازی کرد می‌گذرد. سرویس پخش ویدیوی متعلق به گوگل بعداً نیز تصمیم گرفت تا سرویس‌ YouTube Red را به YouTube Premium و YouTube Music Premium تقسیم کند. یقیناً منبع مهم درآمد یوتوب تبلیغات محسوب می‌بشود، نه سرویس‌های اشتراکی.

ادامه مطلب
پرتاب چانگ 6 به ماه_تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها