خوش آمدید

امروز دیداری سخت و واقعی برای ایران و ژاپن خواهد بود

امروز دیداری سخت و واقعی برای ایران و ژاپن خواهد می بود




مرتضی پورعلی گنجی:

مرتضی پورعلی گنجی، دفاع کننده تیم ملی فوتبال ایران ابراز داشت: ژاپن تیم زیاد قوی و خوبی است و ایران هم تیمی قوی است، به همین خاطر امروز دیداری سخت و واقعی برای دو تیم خواهد می بود و به نظر من جزییات کوچک برنده بازی را اشکار می‌کند.

ادامه مطلب
نام احمدرضا براتی در بین اعضای کارگروه اختصاصی اصلاحات AFC


به نقل از

خبرگزاری موج


، دفاع کننده تیم ملی فوتبال ایران بر این باور است که ایران با توانایی بالا و مهارتی که بازیکنانش دارند برابر ژاپن پیروز می‌بشود.

مرتضی پورعلی گنجی برای صدمه‌دیدگی جام ملت‌های آسیا را از دست داد.

او در برنامه شبکه الکاس قبل از دیدار ایران و ژاپن وجود اشکار کرد و او گفت: هم چنان‌که می‌دانید ایران به همراه ژاپن و کره جنوبی از قوت‌های آسیا می باشند. ما فعلا در همه بازی‌های پیروز شده‌ایم اما هم چنان‌که می‌دانید در آسیا حتی پیروز شدن برابر تیم‌های ضعیف و متوسط آسان نیست.‌ تیم‌ها واقعاً پیشرفت کرده‌اند و حتی به سختی برابر تیم‌هایی همانند هنگ کنگ و فلسطین به پیروزی رسیدیم.

این دفاع کننده باتجربه در ادامه گفت: در دیدار برابر سوریه هم شرایط سختی داشتیم اما مطمعن به پیروزی در این بازی‌ها علتشد تا در این بازی سخت پیروز شویم. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و امیدوارم که امروز هم پیروز شویم.

ادامه مطلب
فشاری برای کسب امتیاز روبه رو ایران حس نمی‌کنیم_تاشکن

او درمورد این سوال که بیش‌تر تیم‌ها از رقابت و بازی با ژاپن هراس دارند و اکنون ایران باید بازی کند؟ او گفت: ژاپن تیم زیاد قوی و خوبی است و ایران هم تیمی قوی است. هر بازی شرایط و سختی‌ها و سختی خاص خود را دارد. بله هر دیداری سخت است و هیچ بازی حتی برابر تیم‌هایی که ضعیف‌تر از ژاپن می باشند آسان نیست. به همین خاطر امروز دیداری سخت و واقعی برای دو تیم خواهد می بود. به نظر من جزییات کوچک برنده بازی را اشکار می‌کند.

او در آخر او گفت: ایران بازیکنان خوبی دارد و آن‌ها فشاری را تحمل نمی‌کنند و باتجربه بالا، توانایی و نیروی بالایی که دارند برای پیروزی به میدان می‌روال. با تمرکز بالا می‌توانیم به پیروزی برسیم و ان‌شاءالله راهی دور سپس می‌شویم.

ادامه مطلب
بی وای دی یانگ وانگ U9 با قیمت ۲۳۳ هزار دلار معارفه شد، رقیبی برای ریماک؟




آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها