خوش آمدید

دوربین گلکسی S24 اولترا

ناکامی سنگین دوربین گلکسی S24 اولترا از آیفون ۱۵ پرو مکس!


وب‌سایت DxOMark این‌بار به سراغ گلکسی S24 اولترا، تازه ترین پرچمدار سامسونگ رفته و دوربین آن را بازدید کرده است. این گوشی هوشمند برخلاف انتظار، در بازدید DxOMark به امتیاز چندان بالایی دست اشکار نکرده و در رتبه ۱۸ام رده‌بندی جهانی آن قرار گرفته است که زیاد پایین‌تر از رقیب مهم‌اش، یعنی آیفون ۱۵ پرو مکس است.

دوربین گلکسی S24 اولترا در بازدید DxOMark امتیاز ۱۴۴ را به‌دست آورده که بیشتر از ۱۰ امتیاز با بیشترین گوشی فهرست DxOMark‌ یعنی هواوی میت ۶۰ پرو پلاس با امتیاز ۱۵۷ اختلاف دارد. این درحالی است که آیفون ۱۵ پرو مکس با امتیاز ۱۵۴ در رتبه سوم و پیکسل ۸ پرو با امتیاز ۱۵۳ در رتبه پنجم قرار گرفته‌‌اند. حتی آیفون ۱۴ پرو مکس، آیفون ۱۵ و پیکسل ۷ پرو هم گلکسی اس ۲۴ اولترا را ناکامی داده‌اند.

ادامه مطلب
نسل تازه آیپدها و مک‌های اپل به گمان زیادً طی چند روز آینده معارفه خواهد شد

کارکرد دوربین گلکسی S24 اولترا در بازدید DxOMark

همان گونه که در عکس زیر می‌بینید، دوربین تازه ترین پرچمدار سامسونگ در قسمت عکاسی امتیاز ۱۴۴ و در قسمت فیلم‌برداری امتیاز ۱۳۷ را به‌دست آورده است. در قسمت بوکه و زوم هم به‌ترتیب با امتیازهای ۷۰ و ۱۴۲ مواجه هستیم. اما از نظر DxOMark دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا چه نکات منفی و مثبتی دارد؟

به حرف های DxOMark، تصاویر و ویدیوهای گرفته‌شده توسط پرچمدار سامسونگ رنگ‌های شاداب و روشنایی بالایی روی نمایشگر HDR‌ آن دارند. نوردهی در تصاویر دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا مناسب برسی شده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
هشدار به متخلفان توزیع لاستیک خودرو در قزوین

از دیگر نکات مثبت می‌توان به وایت بالانس خنثی و رندر دقیق رنگ‌ها در اکثر سناریوها برای عکاسی، زوم و فیلم‌برداری، جزئیات خوب در نور مناسب، کنترل خوب نویز در شرایط نوری مناسب در تصاویر و ویدیوها و این چنین لرزشگیر کاربردی ویدیو اشاره کرد.

در روبه رو نکات مثبت، DxOMark در بازدید خود به نویز در سایه‌ها و گوشه‌های تصاویر، نویز در ویدیوها در نور کم، تأخیر در زمان لمس دکمه عکاسی و ثبت عکس در برخی شرایط، فوکوس کند در فیلم‌برداری و ازدست‌رفتن جزئیات دقیق در شرایط نوری ضعیف به‌گفتن نکات منفی دوربین پرچمدار سامسونگ اشاره کرده است.

گلکسی S24 اولترا به دوربین مهم چهارگانه تجهیزشده است. سنسور مهم آن ۲۰۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 است. این پرچمدار این چنین از دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با سنسورهای ۱۰ و ۵۰ مگاپیکسلی منفعت می‌برد. غیر از دوربین اولترا واید، دیگر دوربین‌های پرچمدار سامسونگ به لرزشگیر اپتیکال تجهیزشده‌اند.

ادامه مطلب
اپل به گمان زیادً در آیفون 16 فناوری جدیدی برای معاوضه باتری معارفه می‌کند_تاشکن

برای آشنایی کامل با گلکسی S24 اولترا و کارکرد آن نظر می‌کنیم بازدید دیجیاتو را بخوانید.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها