خوش آمدید

شکسته شدن ۲۵ تیر برق و خسارت به ۳ دستگاه ترانس در کرمان

شکسته شدن ۲۵ تیر برق و خسارت به ۳ دستگاه ترانس در کرمان


مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان خسارات ناشی از طوفان به شبکه برق استان را تشریح کرده و از فعالیت ۴۱ گروه اجرایی برای از بین بردن نواقص و خسارات خبر داد.

به نقل از خبرگزاری برنا؛ مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با تشریح خسارت‌های طوفان او گفت: تعداد ۲۵ تیر برق شکسته، سه دستگاه ترانس برق صدمه دیده و بیشترین قطعی‌ها به علت سیم پارگی‌های شبکه در شهر کرمان و رفسنجان است که ۴۱ گروه اجرایی در حال کار برای از بین بردن نواقص و خسارات می باشند.
سیدجواد حسینی با اشاره به راه اندازی ستاد بحران در مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان اظهار کرد: با اغاز باد و طوفان در قسمت‌هایی از استان کرمان از جمله مرکز استان و شهر رفسنجان، برخی از تاسیسات شبکه‌های توزیع برق دچار صدمه شد که با اعزام همه تیم‌های عملیاتی، خدمت‌رسانی گسترده برای پایداری شبکه برق شکل گرفت و تداوم دارد.
مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان با اشاره به شدت بالای وزش باد او گفت: این اتفاق تبدیل شکسته شدن شاخه‌های درختان و در نتیجه پارگی سیم‌های برق، شکستگی و سقوط برخی از پایه‌ها و چندین دستگاه ترانس هوایی شده است.
او گفت: این خسارات در برخی از نقاط تبدیل خاموشی و قطع برق شهروندان شده که با تلاش ماموران این شرکت از بین بردن مشکلات به وجود آمده با برتری و حساسیت اختصاصی در دستور کار قرار دارد و در حال انجام است.
 حسینی خاطرنشان کرد: تعداد سه‌هزار و ۵٠ تماس مردمی نیز از ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه در مرکز دیسپاچینگ این شرکت به ثبت رسیده است.
وی ضمن سپاس از صبوری شهروندان برای از بین بردن عیب‌های به وجود آمده و همراهی با ماموران برق، از آنان خواست با دقت به شرایط ناپایدار جوی و جلوگیری از خطرات احتمالی برق‌گرفتگی و هرگونه حادثه دیگر، از نزدیک شدن به شبکه‌ها و تاسیسات برق خودداری کنند.
انتهای مطلب

ادامه مطلب
خواست رییس نظام پزشکی از وزیر اقتصاد/ اصلاح مصوبه پروانه طبابت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها