خوش آمدید

HMD از کنار گذاشتن این برند خاطره‌انگیز خبر داد + ویدیو

HMD از کنار گذاشتن این برند خاطره‌انگیز خبر داد + ویدیو


شرکت Human Mobile Devices (HMD Global) خبرداد که تصمیم دارد تلفنهای هوشمند آینده خود را بدون برند نوکیا اراعه کند که این کار، به‌معنی آخر موردانتظار تلفنهای هوشمند نوکیا است.

بر پایه گزارش‌های منتشرشده، این خبر توسط HMD به اشتراک گذاشته شده که این چنین به محصولات آینده خود نیز اشاره کرده است. این محصولات شامل تلفنهای هوشمند، تبلت و هدفون‌های بی‌سیم می‌بشود که اگر شایعه ها صحت داشته باشند، قرار است اولین گوشی هوشمند با برند HMD را در نمایشگاه MWC بارسلونا که ۲۶ تا ۲۹ فوریه (۷ اسفند تا ۱۰ اسفند) برگزار می‌بشود، ببینیم.

HMD تصمیم دارد تلفنهای تازه قوی، سرگرم‌کننده، ایمن، سریع و مقرون‌به‌صرفه‌ای را روانه بازار کند. به جستوجو این گزارش، اکنون اکثر تلفنهای هوشمند و تبلت‌های جاری برند نوکیا، در وب‌سایت این شرکت با تحفیف به فروش می‌رسند. همه این موارد مشخص می کند که HMD Global تصمیم دارد مجموعه محصولات خود را به‌روزرسانی کند. این چنین آخرین ویدیویی که توسط این شرکت فنلاندی در یوتیوب به اشتراک‌گذاشته‌شده، زیاد تر در این رابطه خبر‌رسانی می‌کند. این ویدیو را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

ادامه مطلب
فرنگی‌کاران ایران در دور نخست قهرمانی آسیا پیروز شدند_تاشکن

خداحافظی با نوکیا

این ویدیو به‌طور مختصر توضیح می‌دهد که برند Human Mobile Devices در رابطه چیست و تلفنهای هوشمند، هدفون‌های بی‌سیم و تبلت‌های تازه آن را به عکس می‌کشد. مسئله دلنشین این که در این ویدیو ناظر یک نسخه به‌روزشده از گوش محبوب نوکیا ۳۳۱۰ هستیم (عکس زیر) که از شبکه ۵G حمایتمی‌کند.

HMD از کنار گذاشتن این برند خاطره‌انگیز خبر داد + ویدیو ۱۴

یقیناً باید به این مسئله اشاره کرد که در وب‌سایت رسمی HMD Global ذکر شده که «ما سازنده تلفنهای نوکیا هستیم» و نشریات حوزه فناوری ادعا کرده‌اند که با این وجود، کمپانی فنلاندی امکان پذیر هم چنان تلفنهای اختصاصی‌ای را با برند نوکیا اراعه کند. اطلاعات و رندر اولین گوشی شرکت HMD بدون نام تجاری نوکیا اغاز این ماه افشا شده می بود.

ادامه مطلب
لباس جدید اورژانس تهران رونمایی شد+ تصویر



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها