خوش آمدید

9 نکته طلایی که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب باید در نظر گرفت!

۹ مسئله طلایی که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب باید در نظر گرفت!


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

سارنیاواتر – ۶۰ درصد از بدن یک بزرگسال از آب راه اندازی شده است. به همین علت، زیاد مهم است که ما هر روز مقدار مناسب آب را بنوشیم و این چنین به آب آشامیدنی تمیز دسترسی داشته باشیم. اگر می خواهید مطمعن حاصل کنید که آب آشامیدنی شما عاری از عوامل بیماری زا، آلاینده ها و ناخالصی ها است باید از یک دستگاه تصفیه آب منفعت گیری کنید. دستگاه های تصفیه آب برای جلوگیری از ابراز بیماری های منتقله از طریق آب با بهبود کیفیت آب برای منفعت گیری روزانه طراحی و تشکیل شده اند. با این حال انتخاب بهترین گزینه برای خانه شما می تواند دشوار باشد. در اینجا به ۸+۱ مسئله طلایی و مهم می پردازیم که زمان تصمیم گیری در رابطه این که چه دستگاه تصفیه آب برای خانواده خود تهیه کنید، باید به آنها دقت کنید.

دستگاه تصفیه آب برقی یا بدون برق

یکپارچگی قوت سیستم های تصفیه آب برقی به آنها اجازه می دهد تا آب را به طور مداوم پردازش کنند. تکنولوژی مورد منفعت گیری در سیستم های آب الکتریکی شامل اسمز معکوس و استریلیزاسیون با اشعه ماوراء بنفش (UV) است. آب تصفیه کن غیر برقی از روش معمولی تصفیه آب منفعت گیری می کنند. برای تصفیه آب بدون پشتیبانی برق، این سیستم ها از جاذبه یا سختی منفعت گیری می کنند. علاوه بر این، دستگاه های تصفیه آب غیر الکتریکی از فیلترهای رسوبی، فیلترهای کربن فعال و غشاهای زیاد ریز منفعت گیری می کنند. اگرچه دستگاه تصفیه آب برقی  می توانند طیف وسیعی از ناخالصی ها و سموم حاضر در آب را حذف کنند. اما اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که سموم و میکروب‌های حاضر در آب مشکل آشکاری ندارند، می‌توانید به یک دستگاه تصفیه آب غیر برقی بسنده کنید.

ادامه مطلب
لیست صندوق‌های سرمایه‌گذاری + بهترین صندوق‌ها
آخرین مطالب
۹ مسئله طلایی که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب باید در نظر گرفت! ۲۹

کیفیت آب منطقه

قبل از این که برای خرید یک دستگاه تصفیه آب عمل کنید، بهتر است از قبل مقدار آلودگی آب خانه خود را تعیین کنید چون نوع دستگاه تصفیه آب که انتخاب می کنید به کیفیت آب منطقه شما بستگی دارد. انواع مختلفی از دستگاه های تصفیه آب وجود دارد اما RO (اسمز معکوس) و UV (فرابنفش) بیشترین تقاضا را در بازار دارند. مناطقی با TDS کمتر از ۲۰۰ppm برای تصفیه آب با اشعه ماوراء بنفش (UV) مناسب می باشند. افرادی که در مناطقی با آب سخت زندگی می کنند، که بالاتر از ۲۰۰ppm TDS است، پیشنهاد می بشود تصفیه کننده اسمز معکوس تهیه کنند. 

ادامه مطلب
بی ام و M5 تازه رونمایی شد، نیرومندترین و سنگین‌ترین M5 تاریخ_تاشکن

قبل از خرید دستگاه تصفیه اعضای خانواده خود را در نظر بگیرید

اگر در خانواده فرزند یا نوزاد دارید، باید دستگاه RO را ترجیح دهید. در بین همه دستگاه های تصفیه آب حاضر، RO بهترین تصفیه کننده آب برای کودکان و نوزادان است چون به طور موثر آلاینده های شیمیایی را که می تواند به آنها صدمه رساند همانند نیترات ها، پرکلرات، کروم شش ظرفیتی، آرسنیک، سرب و مواد پلی فلوئوروآلکیل (PFAS) را حذف می کند. آب RO این چنین برای استریل کردن بطری نوزاد و تغذیه ایمن است.

1706773801 194 9 مسئله طلایی که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب.webp
۹ مسئله طلایی که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب باید در نظر گرفت! ۳۰

فضا را در نظر بگیرید

از آنجایی که UV و RO دستگاه های تصفیه آب الکتریکی می باشند، همیشه در نزدیکی منبع آب و یک نقطه الکتریکی نصب می شوند. اما برخی از آشپزخانه‌ها امکان پذیر فضای کافی برای دستگاه تصفیه آب نداشته باشند. اگر اینطور است، یک دستگاه تصفیه آب زیر سینک برای شما مناسب است. اما اگر فضایی برای میز دارید یا می خواهید آن را به دیوار آویزان کنید، به خصوص اگر دستگاه تصفیه شما غیر برقی باشد، می توانید آن را در جایی که از گرما یا نور مستقیم خورشید دور باشد، روی میز یا روی دیوار قرار دهید.

برند و شرکت سازنده

1706773801 683 9 مسئله طلایی که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب.webp
۹ مسئله طلایی که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب باید در نظر گرفت! ۳۱

زمان خرید یک آب تصفیه کن خوب حتما به برند آن دقت کنید فقط قیمت ارزان را ملاک قرار ندهید. تلاش کنید از مراکز معتبر خرید کنید برندی را انتخاب کنید که سالها در بازار از آن به خوبی یاد می بشود. از توانایی افرادی که سالهاست آب تصفیه کن دارند منفعت گیری کنید ببیند کدوم دستگاه خوب جواب داده. در بازار صدها مدل ایرانی و خارجی هست. برخی شرکت های دستگاه های ضعیف را با نام دستگاه تصفیه آب تایوانی یا آمریکایی به فروش می رسانند و مشتری هم فریب تبلیغات را می خورد. در صورتی که این این چنین نیست کمتر دستگاه آمریکایی یا تایوانی اصل در بازار می توان اشکار کرد.

ادامه مطلب
 تغییر در شرایط سطوح کاربری نوبیتکس؛ امکان واریز 25 میلیون تومان در سطح یک

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ضمانت نامه و خدمات بعد از فروش

همانند دیگر محصولات، داشتن ضمانت نامه و سیاست برگشت آب تصفیه کن نیز برای مطمعن از کیفیت بالای دستگاه تصفیه آب که می‌خرید مهم است. اگر آن محصول توسط دوست یا خویشاوند شما پیشنهاد شده است، می توانید در رابطه برند آن سوال کنید. این چنین می توانید وب سایت سازنده را بازدید کنید. با این حال، دسترسی به برخی از برندها وقتی که تلاش می کنید برای خدمات با آنها تماس بگیرید، زیاد سخت است، به این علت بهتر است قبل از خرید دستگاه تصفیه آب، در دسترس بودن خدمات برند در منطقه خود و این چنین اعتبار اراعه دهنده خدمات را بازدید کنید.

ادامه مطلب
تشکیل نهال گردوی اصلاح شده با تکنولوژی نوین در ارغوان نهال

معاوضه فیلترها

 هنگامی که فیلترها با پرز و کثیفی مسدود می شوند دستگاه تصفیه آب، با کارایی آب را تصفیه نمی کند به این علت باید مرتباً معاوضه بشود. شما باید به طور مرتب فیلتر را معاوضه کنید تا آب تمیز و شفاف بشود، در غیر این صورت شدت جریان آب تشکیل شده از سیستم فیلتر آب افت می یابد و در نتیجه طعم و بوی ناخوشایندی تشکیل می بشود. معاوضه فیلترها بر پایه مصرف آب در خانه، برند و سختی منبع آب شما خواهد می بود. برخی از دستگاه های تصفیه آب دارای زنگ هشدار می باشند که در صورت نیاز به معاوضه فیلتر به شما هشدار می دهد. در حالت ایده آل، باید فیلتر خود را هر ۶ تا ۱۲ ماه یا بعد از تصفیه ۳۰۰۰ گالن آب معاوضه کنید.  شما می توانید با مراجعه به فروشگاه سارنیاواتر نسبت به خرید فیلتر تصفیه آب مشاوره ملزوم از کارشناسان فروش دریافت کنید. تا بهترین فیلتر مشابه با آب منطقه و دستگاه خود خریداری کنید.

1706773801 266 9 مسئله طلایی که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب.webp
۹ مسئله طلایی که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب باید در نظر گرفت! ۳۲

گواهینامه های سازمان های بهداشتی

 برای مطمعن از ایمن و موثر بودن دستگاه های تصفیه آب باید مقررات بهداشتی مراعات بشود. گواهینامه های سازمان های بهداشتی همانند DOH، FDA و EPA نقش مهمی ایفا می کنند، چون آنها آزمایش های دقیقی را روی محصولات تصفیه آب انجام می دهند تا مطمعن حاصل بشود که آب خارج شده از دستگاه های تصفیه آب عاری از آلاینده هایی است که می تواند برای مصرف کنندگان خطر تشکیل کند. تولیدکنندگان باید ثابت کنند که محصولاتشان برای کسب گواهینامه قابل مطمعن است.

ادامه مطلب
بازیکنان تیم ملی والیبال ایران شاداب نیستند_تاشکن

راحتی در منفعت گیری

تصفیه‌کننده‌های گرانشی برای تصفیه آب زمان می‌برند و نیاز به زمان دارد که مجدد پر شوند، چون اکثر تصفیه‌کننده‌های گرانشی، مخزن ندارند. در همین حال دستگاه های RO و برخی از تصفیه‌کننده‌های UV دارای یک مخزن ذخیره‌ می باشند، به این علت آب تصفیه‌شده هم چنان در دسترس است حتی وقتی که برق وجود ندارد. این تصفیه‌کننده‌های راحت به‌طور خودکار خود به خود پر خواهد شد و وقتی که لامپ‌ها و فیلترها باید معاوضه شوند، هشدار خواهند داد.

فروشگاه سارنیاواتر با  بیشتر از ۱۰ سال سابقه فعالیت در عرصه فروش انواع دستگاه تصفیه آب ایرانی و خارجی به همراه لوازم یدکی و جانبی و تعمیرات و نصب در استان اصفهان می باشد. شما می توانید جهت خرید بهترین دستگاه تصفیه آب ایرانی یا کره ای و تایوانی، تعمیرات و نصب در اصفهان، قطعات و لوازم از فروشگاه سارنیاواتر (https://sarniawater.ir) بزرگترین مرکز فروش آب تصفیه کن در اصفهان دارای خدمات ارسال سریع به سراسر سرزمین عمل کنید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها