خوش آمدید

ایران اندونزی را گلباران کرد

پیروزی ایران برابر سوریه در رسانه ها بازتاب داشت


پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا در رسانه های عربی بازتاب داشت.

الرای قطر

این روزنامه قطری با تیتر” ایران به ماجراجویی سوریه آخر داد” نوشت: ایران به ماجراجویی تیم ملی فوتبال سوریه در ضربات پنالتی آخر داد. تیم ملی فوتبال ایران در این بازی توانست توسط مهدی طارمی در دقیقه ۳۴ پیش افتد اما عمر خربین در دقیقه ۶۴ گل تساوی را به ثمر رساند تا کار در آخر ۱۲۰ دقیقه به ضربات پنالتی کشیده بشود.

دیدار برابر ایران زیاد شوق انگیزه می بود و زمان های بسیاری روی دروازه دو تیم خلق شد. هم احمد مدنیه سنگربان سوریه و هم علیرضا بیرانوند سنگربان ایران در این بازی درخشیدند. ایران با پیروزی که در این بازی به دست آورد شنبه دیدار زیاد سختی برابر ژاپن پرافتخار ترین تیم تاریخ جام ملت های آسیا خواهد داشت.

 

ادامه مطلب
اگر بخواهیم قهرمان شویم باید همه تیم‌ها را ناکامی دهیم
آخرین مطالب

beinsports:ایران به سختی سوریه را ناکامی داد

تیم ملی فوتبال ایران در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف سوریه رفت و به سختی و در ضربات پنالتی توانست به پیروزی دست اشکار کرد.

تقابل دو تیم در ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به آخر رسید و در ضربات پنالتی شانس به ایران خندید و توانست به پیروزی دست اشکار کند تا حریف ژاپن در یک هشتم نهایی بشود.

سانا:”  سوریه در پنالتی برابر ایران ناکامی خورد”

خبرگزاری سوریه در عکس العمل به ناکامی تیم ملی فوتبال این سرزمین برابر ایران نوشت:  جدال تیم ملی فوتبال سوریه و ایران در ۱۲۰ دقیقه برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به آخر رسید. مهدی طارمی برای ایران و عمر خربین برای سوریه از روی نقطه پنالتی گل زدند تا کار به ضربات پنالتی کشیده بشود که در نهایت ایران برنده این بازی شد و در یک هشتم به مصاف ژاپن خواهد رفت.

ادامه مطلب
ایران هم چنان در رده بندی فیفا بدون تحول ماند/ برزیل سقوط کرد

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

الریاضیه”:  ضربات پنالتی علتحذف سوریه از آسیا شد”

این روزنامه عربستانی هم در عکس العمل به پیروزی سخت ایران برابر سوریه در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا نوشت:  جدال حساس ایران و سوریه در آخر ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به آخر رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده بشود. این بازی شوق انگیز و دلنشین می بود به طوریکه دو تیم زمان های بسیاری را روی دروازه ها خلق کردند و هر دو دروازه بان شب خوبی را پشت سر گذاشتند. ایران با این پیروزی به یک چهارم نهایی صعود کرد و جدال زیاد سختی در این مرحله برابر ژاپن پرافتخارترین تیم جام ملت های آسیا خواهد داشت.

ادامه مطلب
بازیکنان کره جنوبی پیش از بازی با اردن در اردو کتک‌کاری کردند

شفق نیوز

“لبخند پنالتی ها به ایران”

این روزنامه عراقی هم در عکس العمل به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه نوشت: تیم ملی فوتبال سوریه سپس از ناکامی برابر ایران در ضربات پنالتی از جام  ملت های آسیا قطر خداحافظی کرد. ایران در نیمه نخست این بازی با تک گلی که مهدی طارمی به ثمر رساند پیروز به رختکن رفت اما در نیمه دوم سوریه جبران کرد و توسط عمر خربین گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه ۹۱ مهدی طارمی از بازی اخراج شد با این حال سوریه از برتری عددی خود منفعت گیری نکرد و بازی در ۱۲۰ دقیقه با تساوی ۱ بر ۱ همه شد تا کار به ضربات پنالتی کشیده بشود و این ایران می بود که در ضربات بخت و شانس به پیروزی رسید.

ادامه مطلب
جمعه بورکینافاسو با تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند

france۲۴ عربی”: ایران با حذف سوریه حریف ژاپن شد”

این روزنامه عربی هم در عکس العمل به پیروزی ایران نوشت: تیم ملی فوتبال ایران باوجود یک بازیکن کمتر توانست سوریه را در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا ناکامی دهد و حریف ژاپن در یک چهارم بشود.

این بازی زمان های بسیاری داشت . ایران در دقایق پایانی نیمه دوم ۱۰ نفره شد و مهدی طارمی برای کارت زرد دوم از بازی اخراج شد با این حال سوریه موفق نشد در زمان های اضافی دروازه ایران را تهدید کند تا کار به ضربات پنالتی کشیده بشود. ایرانی ها همه پنالتی های خود را تبدیل به گل کردند اما سوریه یک پنالتی از دست داد تا به این ترتیب ایران که آخرین قهرمانی خود در جام ملت های آسیا را در سال ۱۹۷۶ پیدا کرده است حریف ژاپن در یک هشتم نهایی بشود.

ادامه مطلب
تمرین تیم ملی در چمن مصنوعی قبل از تقابل با ترکمنستان_تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها