خوش آمدید

دانش آموزان در مسیر نهضت انقلاب نقش بی بدیلی داشتند

دانش آموزان در مسیر نهضت انقلاب نقش بی بدیلی داشتند

به نقل از خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جشن اغاز دهه مبارک فجر و در جمع تعداد بسیاری از دانش آموزان مشهد افزود: دانش آموزان در مدارس خود با پایین کشاندن عکس شاه خائن و عمل های روشنفکرانه، پای در مسیر راه اندازی انقلاب اسلامی گذاشتند و بعد از راه اندازی این انقلاب شکوهمند با مجاهدت در جنگ تحمیلی دین خود را به این انقلاب ادا کردند.

استاندار خراسان رضوی: دانش آموزان در مسیر نهضت انقلاب نقش بی بدیلی داشتند

وی با اشاره به ۳۰ هزار شهید دانش آموز سرزمین در ادامه گفت: نقش دانش آموزان در پیروزی و استقرار جمهوری اسلامی فوق العاده می بود و سند آن خون این شهیدان می بود که در این مسیر ریخته شد.

استاندار خراسان رضوی او گفت: مسوولان نیز ماموریت سنگینی نسبت به نسل جوان و دانش آموزان دارند که باید با خدمت رسانی درست در مسیر انجام آن قدم بردارند.

ادامه مطلب
داغ کردن انتخابات به سبکِ 200 کانال انتخاباتی صدا و سیما

استاندار خراسان رضوی: دانش آموزان در مسیر نهضت انقلاب نقش بی بدیلی داشتند

نظری وجود پرشور رای اولی ها در انتخابات پیش رو را از دیگر نقش آفرینی های دانش آموزان در مسیر نگه داری انقلاب دانست و افزود:وجود در انتخابات یکی دیگر از مصادیق همراهی با انقلاب است که همه دانش آموزان و اقشار جامعه باید نقش مهمی در آن داشته باشند تا کشوری آباد داشته باشیم.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
در وجود "علی جوادی" و با همکاری باشگاه «متا» انجام شد/تداوم حمایتمالی قسمت خصوصی از المپین‌ها در شمیرانات_تاشکن

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها