خوش آمدید

موتورولا موتو G24 Power با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

موتورولا موتو G24 Power با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معارفه شد


موتورولا هفته قبل از تلفنهای اقتصادی موتو G24 و G04 در بازار اروپا پرده برداشت. این شرکت اکنون یکی از همین محصولات را با اندکی تحول تحت گفتن موتو G24 Power در بازار هند معارفه کرده است.

مشخصات موتورولا موتو G24 Power

موتورولا موتو G24 پاور نمایشگری ۶.۵۶ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، رزولوشن +HD (معادل ۱۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل) و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیتی دارد. قلب تپنده این گوشی تراشه هلیو G85 مدیاتک است که همراه با ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه رم اراعه می‌بشود.

موتو G24 Power یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که می‌تواند شارژدهی بالایی داشته باشد. این باتری از شارژ سریع ۳۰ واتی حمایتمی‌کند. ابعاد این دستگاه ۱۶۳.۴۹ در ۷۴.۵۳ در ۸.۹۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۶ گرم است.

1706609812 807 موتورولا موتو G24 Power با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی معارفه شد.webp

در قسمت دوربین عقب با دو سنسور مواجه هستیم. دوربین مهم از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی منفعت گیری می‌کند و دوربین ماکرو هم یک سنسور ۲ مگاپیکسلی است. در جلو نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی قرار دارد.

ادامه مطلب
عکس روز ناسا: طلوع راه شیری
آخرین مطالب
1706609812 725 موتورولا موتو G24 Power با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی معارفه شد.webp

از دیگر ویژگی‌های Moto G24 Power می‌توانیم به برخورداری از اندروید ۱۴ با رابط کاربری My UX، بلندگوهای استریو با حمایتاز دالبی اتموس، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، بلوتوث ۵.۰، گواهی IP52 برای مقاومت نسبی در برابر آب و گردوغبار، و حسگر تاثییر انگشت در فریم دستگاه اشاره کنیم.

موتورولا گوشی تازه خود را در دو رنگ آبی تیره (Ink Blue) و آبی روشن (Glacier Blue) اراعه می‌کند. قیمت این محصول در مدل تجهیزبه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۱۱۰ دلار و برای مدل تجهیزبه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۱۲۰ دلار اظهار شده است.

ادامه مطلب
علیرضا خمسه داور تازه «بگو بخند»/ استعدادیابی شبکه نسیم با دو تحول برمی گردد



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها