خوش آمدید

حمایت امدادگران عاشورا از ۱۰۰ هزار بیمار مبتلا به سرطان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

حمایتامدادگران عاشورا از ۱۰۰ هزار بیمار مبتلا به سرطان – تاشکن

به نقل از خبرنگار مهر، نصراله فتحیان، روز سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ در نشست خبری که در محل مؤسسه خیریه امدادگران برگزار شد، او گفت: از ۲۱ سال پیش، مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا، شکل گرفته و از آن روز تا بحال مشغول خدمت به بیماران است.

او گفت: امروز مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در تهران و ۵۴ مرکز استان و شهرستان، دایر است.

فتحیان در ادامه گفت: از همان ابتدا، مأموریت مؤسسه به سمت و سوی پشتیبانی به بیماران مبتلا به سرطان رفت، چون؛ سخت‌ترین حلقه سلامت، بیماران صعب العلاج می باشند.

او گفت: شیوع سرطان در ایران نسبت به کشورهای صنعتی دنیا کمتر است؛ در عین حال سال قبل ۱۴۵ هزار بیمار تازه به آمار مبتلایان به سرطان در سرزمین اضافه شد.

فتحیان او گفت: سرطان یک رابطه مستقیم با افزایش سن دارد و مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا، قبول کرده است که ۱۰ درصد از افراد مبتلا به سرطان را تحت پوشش قرار دهد.

ادامه مطلب
دانلود بازی موبایلی Slayaway Camp
آخرین مطالب

او گفت: تا کنون ۱۰۰ هزار بیمار مبتلا به سرطان در سرزمین تحت حمایتمؤسسه خیریه امدادگران عاشورا قرار گرفته‌اند.

فتحیان در ادامه گفت: این چنین، بزرگ‌ترین مرکز اطلاعات بیماران مبتلا به سرطان در مؤسسه قرار دارد. در واقع، مرکز اطلاعات جامع از بیماران مبتلا به سرطان در سرزمین است.

فتحیان افزود: ۵۴ مؤسسه خیریه در حوزه سرطان، با مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در ربط می باشند و یک شبکه ملی سرطان را راه اندازی داده‌اند.

ادامه مطلب
تصویری از کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو آشکار شد

وی او گفت: ۸۰ درصد نیروهای ما به طور داوطلب به بیماران مبتلا به سرطان خدمت می‌کنند.

فتحیان در ادامه گفت: شفافیت در حوزه مالی، یکی از ویژگی‌های مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

او گفت: نماینده وزارت اقتصاد در مؤسسه خیریه مستقر است و همه مسائل مالی مؤسسه، شفاف است.

فتحیان او گفت: پشتیبانی‌های مالی خیرین برای مؤسسه، کاملاً شفاف و مجزا است. به طوری که پشتیبانی مالی برای دارو، فقط در جای خودش هزینه می‌بشود و همین طور؛ محل دیگر پشتیبانی‌ها اشکار شده است. به طوری که امسال بیشتر از ۲۰ هزار کیلو گرم گوشت گرم به مددجویان پشتیبانی شده است.

ادامه مطلب
 تغییر در شرایط سطوح کاربری نوبیتکس؛ امکان واریز 25 میلیون تومان در سطح یک

مدیرعامل مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا اظهار داشت: بیشتر از ۲۰ هزار حمایتکننده و خیّر، با مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا همکاری می‌کنند.

او گفت: قسمت بسیاری از مراجعان مؤسسه توسط مددکاران بیمارستان‌ها معارفه خواهد شد. قسمت فرد دیگر از مساجد معارفه خواهد شد.

فتحیان در خصوص هزینه‌های بیماران تحت حمایتمؤسسه خیریه امدادگران عاشورا، او گفت: مقصد‌گذاری مؤسسه این است که در سال ۱۵ هزار بیمار را تحت حمایتقرار دهد.

او گفت: حمایتاز هزینه‌های دارویی بیماران مبتلا به سرطان، در برتری اهداف مؤسسه قرار دارد؛ چون، قیمت داروهای سرطان زیاد سنگین است و بیماران در تهیه آنها دچار مشکل می باشند.

فتحیان او گفت: خدمات پشتیبانی تشخیصی، یکی دیگر از خدمات مؤسسه به بیماران مبتلا به سرطان است. متأسفانه بیمه‌ها در این قسمت از ما حمایتنمی‌کنند.

او گفت: از بیمه سلامت خواستیم که بیماران مبتلا به سرطان که تحت حمایتمؤسسه می باشند، نشان‌دار شوند.

ادامه مطلب
فرزانه فصیحی در تور جهانی دومیدانی به مقام سوم رسید

فتحیان او گفت: انتظار می‌رود بیمه‌های پایه از هزینه‌های خدمات تشخیصی بیماران مبتلا به سرطان حمایتکنند.

او گفت: هزینه پت اسکن، با اهمیت ترین قسمت هزینه‌های بیماران مبتلا به سرطان را راه اندازی می‌دهد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها