خوش آمدید

نمایشگاه خودرو تهران 1402

چه شرکت‌هایی در نمایشگاه ماشین تهران ۱۴۰۲ وجود خواهند داشت؟


نمایشگاه ماشین تهران ۱۴۰۲ یا اتو اکسپو تهران، از روزهای دهم الی پانزدهم بهمن ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر آفتاب برگزار می‌بشود. با دقت به این که نمایشگاه ماشین تهران مدام بزرگ‌ترین اتفاقات خودرویی سرزمین محسوب می‌بشود، مخاطبان توقع دارند همه شرکت‌های حاضر در حوزه خودروسازی، قطعه‌سازی و واردات ماشین در این اتفاقات شرکت داشته باشند.

اسامی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ماشین تهران ۱۴۰۲

تا بحال این شرکت‌ها برای وجود در اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ اظهار آمادگی کرده‌اند. یقیناً علاوه بر شرکت‌های خودروساز، قطعه‌سازان و برندهای جانبی نیز در این اتفاقات حاضر خواهند می بود.

ایران ماشین با طیف کامل محصولات داخلی، مونتاژی و وارداتی در این اتفاقات حاضر خواهد شد. این چنین انتظار داریم تا غرفه بزرگی به محصولات تجاری ایران ماشین دیزل تعلق یابد.

چه شرکت‌هایی در نمایشگاه ماشین تهران ۱۴۰۲ وجود خواهند داشت؟ ۱۴

گروه بهمن اکنون یکی از خودروسازان خصوصی قوی سرزمین به حساب می‌آید. این گروه با همه زیرمجموعه‌هایش شامل بهمن موتور، بهمن دیزل، بی ام کارز و سیبا موتور در اتو اکسپو تهران حاضر خواهد شد.

ادامه مطلب
نگاهی به محصولات مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 + عکس
آخرین مطالب

ماموت ماشین طی روزهای قبل از تملک دیار ماشین و تیگارد موتور خبر داده است. به این علت علاوه بر خودروهای وارداتی و این چنین محصولات تجاری ماموت، ناظر رونمایی از خودروهای سبک این گروه نیز خواهیم می بود.

کرمان موتور و شرکت وارداتی آن یعنی KTL، قسمت قابل توجهی از اخبار نمایشگاه را به خود تعلق خواهند داد.

مدیران ماشین نیز درحال گسترش کسب و کار خود است. این گروه با سه برند ام وی ام، فونیکس و اکستریم به نمایشگاه ماشین تهران می‌آید.

ادامه مطلب
عکس روز ناسا: حلقه‌های اطراف سحابی حلقه_تاشکن

دیگر شرکت‌های حاضر در این اتفاقات نیز به شرح زیر می باشند:

کوشا ماشین، فردا موتورز، مکث موتور، نامی ماشین، فردا دیزل، آریا دیزل، مایان دیزل، ویرا دیزل، پیلسان، آتین ماشین دیزل، کاریزان ماشین، شیران دیزل و وزین پرشیا.

در اتو اکسپو تهران علاوه بر نمایش و رونمایی از خودروهای گوناگون، برنامه‌های جانبی فرد دیگر نیز توسط شرکت برگزارکننده در نظر گرفته شده است. برای مثال هر روز از این نمایشگاه به برگزاری برنامه‌های آموزشی و تخصصی در موضوعات مرتبط با ماشین تعلق دارد. محیط‌زیست، فرهنگ رانندگی، مشکلات حمل‌ونقل و … موضوعاتی از این قبیل می باشند. به حرف های برگزارکنندگان نمایشگاه ماشین تهران ۱۴۰۲، از ازمایش ها سالیان قبل منفعت گیری خواهد شد تا نمایشگاهی باکیفیت برگزار بشود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
مشکلات متقاضیان برای ترخیص ۱۳۵ موتور حل و مجوز واردات صادر شد_تاشکن

علاوه بر موارد حرف های‌شده، ناظر برگزاری تست درایو خودروهای گوناگون در این اتفاقات خواهیم می بود. نشست‌های تخصصی حوزه ماشین نیز قسمت جدایی‌ناپذیر این اتفاقات خواهند می بود.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها