خوش آمدید

چرا پخش سریال «بیست کویید» متوقف شد؟

چرا پخش سریال «بیست کویید» متوقف شد؟


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، سریال ۳۰ قسمتی «بیست کویید» که به کارگردانی هادی حاجتمند در شهر مقدس مشهد تصویربرداری شد از شنبه ۲۳ دی‌ماه پخش خودش را اغاز کرد. 

سخن بگویید‌های تهیه‌کننده‌اش درمورد ابتلای دسته جمعی به وبا بازتاب‌های شگفت و غریبی داشت و یقیناً برخی از بازدیدکنندگان به علت فضایِ روستایی، از این سریال زیاد تر استقبال کردند. گویش و لهجه مشهدی هم قابل دقت است که یقیناً برای نقدِ سریال زیاد سریع است که در تکه‌های پیش‌تر حتماً این اتفاق هم خواهد افتاد. 

اما چرا پخش این سریال متوقف شده است؟ معاونت سیما در پایگاه خبر‌رسانی خودش خبرداد: تکه یازدهم سریال «بیست‌کووید» شنبه ۱۴ بهمن ماه روی آنتن شبکه سه سیما می‌‌رود. با اوج گرفتن رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و پخش همزمان این بازی‌ها از شبکه سه سیما، سریال «بیست‌کووید» در روزهای یک‌شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته پیش رو پخش نمی‌بشود.

ادامه مطلب
دعوت وزارت ورزش و جوانان برای وجود در راهپیمایی روز قدس_تاشکن

ماجرای این سریال به وقایع و اتفاقات دوران کرونا برمی‌گردد اما همه‌چیز را در قالب روایت‌های شیرین نقل می‌کند. داوطلب شدن عده‌ای از مردم را برای پشتیبانی به کادر درمان به عکس می‌کشد اما در بین این افراد، شخصی است که انگیزه حضورش با دیگران فرق دارد.

به حرف های تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی سریال خوشبختانه فضای شیرینی دارد اما تلطیف شده فضای کرونا را تاریخ‌نگاری می‌کند. سریال از قبل کرونا اغاز می‌بشود؛ از آن گروه‌های جهادی که به میدان آمدند بچه مسجدی‌ها و گروه‌هایی که در روستاها فعالیت کردند. سریال به تزریق واکسن می‌رسد و با زبان شیرینی سخن‌های مهمی را نقل می‌کند.

ادامه مطلب
مکالمه داوران دربی ضبط نشده می بود و ما اجازه انتشار کردن هم نداشتیم

علی عامل هاشمی، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، فرزاد جمشیدی، اسدالله یکتا، میرطاهر مظلومی، حسن زارعی،فرج الله گلسفیدی، جواد سلطانی و صفر کشکولی، حسام خلیل‌نژاد ،محمد دلگشا، جواد سلطانی،علی ذکریایی، فاطمه مقدس، پانته‌آ کیقبادی، فهیمه مؤمنی، سعید ولی‌زاده، و چندین هنرمند دیگر در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به هادی حاجتمند (کارگردان)، حمید برزگر (نویسنده)، علی گورانی (تدوینگر)، حدیث حاذقی (مدیر برنامه‌ریزی)، جاودان زرین و احمد صمیمی (دستیار اول کارگردان)، مرضیه طبیجی و سارا طالبیان (منشی صحنه)، محمدحسین غفرانی (مدیر تشکیل)، یوسف سبحانی (مدیر فیلمبرداری)، علی سنگینی (طراح صحنه و لباس)، محسن طیبی بجستانی (مدیر صدابرداری)، آرش بادپا (موسیقی) ،محمدحسین ابراهیمی(طراحی و ترکیب صدا)،حسن پیله‌ور (طراح نمود های بصری) مجتبی علی دوست (عکاس) و امیر ترابی (طراح چهره‌پرداز) اشاره کرد.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
عاشورای هادی حجازی فر ناجی کنداکتور دفاع مقدسی تلویزیون/ پشت جبهه ها را فراموش نکنید- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها